“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Και συ Λαέ βασανισμένε πάντα ευκολόπιστος και πάντα προδομένος!....Άδωνις Γεωργιάδης για την ΚΝΕ

“Είχα πάει σε μία εκπομπή της Έλλης Στάη ως βουλευτής του ΛΑΟΣ. Στο πάνελ ήμασταν η Έλλη Στάη, ο συνδικαλιστής κύριος Ποτέστας, ο βουλευτής της ΝΔ Πέτρος Τατούλης, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, ο Σπύρος Χαλβαντζής από το ΚΚΕ, η ηθοποιός Έλντα Πανοπούλου, ο δημοσιογράφος Γιώργος Κύρτσος, και εγώ.

Λέει λοιπόν πριν ξεκινήσει η εκπομπή η Έλλη Στάη στον κύριο Πατέστα “θυμάσαι που ήμουν εγώ στην ΚΝΕ και εσύ στο ακροαριστερό ΕΚΚΕ”? 

Λέει ο Πατέστας “μα δεν ήμουν μόνο εγώ στο ΕΚΚΕ, ήταν και ο Πατούλης”. 

Λέει ο Παπαδημούλης “εγώ ξεκίνησα από την ΚΝΕ αλλά μετά πήγα στον Συνασπισμό”. 

Λέει ο Σπύρος Χαλβαντζής “εγώ στην ΚΝΕ γεννήθηκα στο ΚΚΕ θα πεθάνω”. 

Λέει η Έλντα Πανοπούλου “εγώ στην ΚΝΕ γεννήθηκα αλλά τώρα είμαι Χριστιανή”.

Οπότε γυρίζω εγώ στον Γιώργο Κύρτσο, που ήταν τότε στον Ελεύθερο Τύπο, και του λέω “τελικά ρε Γιώργο μόνο εμείς είμαστε δεξιοί στο τραπέζι”. 


Και γυρίζει ο Κύρτσος και μου λέει “εγώ ήμουν πρόεδρος της ΚΝΕ στο Λονδίνο”.

Όποιος νομίζει ότι θα τολμήσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης να πει τέτοια πράγματα μπροστά σε κάμερα ας τον ψηφίσει. 


Για τους άλλους δύο δεν λέω τίποτα, μην τυχόν και προκύψει ότι ήταν και αυτοί στην ΚΝΕ και γίνουμε ρεζίλι.

https://www.youtube.com/watch?v=Uu0QLa-Sbtc

Πηγή

http://dia-kosmos.blogspot.gr/