“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

ΗΘΟΠΟΙΟΙ -ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ -Ικετεύουν για ένα γραμμάριο κοκαΐνης!

Κωδικές ονομασίες, με τις οποίες τακτικοί πελάτες «οχυρώνουν» τις συναλλαγές τους με τον 52χρονο πρώην ιδιοκτήτη του sushi restaurant στο Κολωνάκι, διάφοροι dealers και τρανταχτά ονόματα του καλλιτεχνικού και επιχειρηματικού χώρου που... ικετεύουν (!) για μια δόση περιλαμβάνονται στη δικογραφία-φωτιά, που έχει η 28η τακτική ανακρίτρια, για το 11μελές κύκλωμα κοκαΐνης.

ΑΠΟ ΤΙΣ
ΝΤΕΜΗ ΝΤΑΒΑΡΗ,
ΜΑΡΙΑ ΜΕΪΜΑΡΗ

Οσα ξέρει η Δίωξη (έπειτα από έρευνες σε Κολωνάκι και Γλυφάδα) έχουν προκαλέσει... φόβο και τρόμο στα μεγάλα σαλόνια! Επί έναν χρόνο ο υπερκοριός της Αστυνομίας κατέγραφε τηλεφωνικές συνομιλίες και στους 161 ψηφιακούς δίσκους αποκαλύπτονται οι ιεραρχικές δομές της εγκληματικής οργάνωσης (τα περισσότερα μέλη είναι κάτω των 25 ετών), τα σκοτεινά ραντεβού με τους πελάτες που εκλιπαρούσαν για ένα γραμμάριο κοκαΐνης και τα παρατσούκλια που χρησιμοποιούσαν για να καμουφλάρουν τη δράση τους.

Ανάμεσα στους πελάτες περιλαμβάνονται γνωστά πρόσωπα, όπως ηθοποιοί και επιχειρηματίες! Μεταξύ αυτών, μια πασίγνωστη ηθοποιός που έχει πρωταγωνιστήσει στην τηλεόραση, στον κινηματογράφο και στο θέατρο, ένα στέλεχος ξενοδοχειακής αλυσίδας, η σύζυγος πρώην ισχυρού άνδρα από τον χώρο των media, ένας κραταιός επιχειρηματίας από το νησί των ανέμων και ο ιδιοκτήτης γνωστών καταστημάτων με είδη σπιτιού.

Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι πίσω από κάποιο από τα ψευδώνυμα που χρησιμοποιούσαν οι πελάτες, όπως «Παππούς», «Γαυράκος», «Δαίμονας», «Βάγγος», «Ηρακλής», «Κατέλης», «Τζώρτζης»,βρίσκεται γνωστός τηλεπαρουσιαστής! Αλλά και στα ναρκωτικά, οι εμπλεκόμενοι έδιναν κωδικούς προκειμένου να μη γίνονται αντιληπτοί. Συγκεκριμένα, το εμπόρευμα μετονομάζεται σε «λουλούδια», «φωτό», «παπάδες», «τσόκο», «κρεμούλα», «αβγά» και άλλα.

Δικαίωμα σιωπής

«Η συνεχιζόμενη αποχή του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών δεν επέτρεψε να παραστώ στην ανάκριση. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ογκωδέστατη δικογραφία και τον ελάχιστο χρόνο που υπήρχε για τη στοιχειώδη μελέτη της, με οδήγησε στο να ζητήσω από τους εντολείς μου να τηρήσουν στο στάδιο αυτό το δικαίωμα σιωπής που τους παρέχει ο νόμος και, με σεβασμό στη Δικαιοσύνη, να παράσχουν τις αναγκαίες εξηγήσεις σε μεταγενέστερο χρόνο...» δήλωσε στην«Espresso» ο δικηγόρος Σάκης Κεχαγιόγλου (φωτό), συνήγορος τριών εκ των εννέα συλληφθέντων.

Η απολογία των εννέα κατηγορουμένων


Εως αργά το βράδυ της Παρασκευής απολογούνταν οι εννέα κατηγορούμενοι (πέντε Αλβανοί και τέσσερις Ελληνες), στο πλαίσιο της ανάκρισης για το κύκλωμα διακίνησης κοκαΐνης και χασίς το οποίο εξάρθρωσε η Δίωξη Ναρκωτικών και στο οποίο εμπλέκονται ηχηρά ονόματα της showbiz.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις 11 το πρωί ενώπιον της 28ης τακτικής ανακρίτριας και αναμενόταν η απόφαση για την προφυλάκισή τους ή μη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότεροι εκ των κατηγορουμένων έδωσαν τυπική απολογία, επικαλούμενοι κυρίως ότι δεν πρόλαβαν να λάβουν γνώση ολόκληρης της ογκώδους δικογραφίας. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να προσέλθουν σε μεταγενέστερο χρόνο στον ανακριτή για να δώσουν εξηγήσεις. Εξω από το κτίριο της ανάκρισης βρέθηκαν χθες και πολλοί συγγενείς των κατηγορουμένων, που περίμεναν με αγωνία την ετυμηγορία των δικαστικών λειτουργών. «Καθημερινές συμπεριφορές τοξικομανών είτε για προμήθεια είτε για αλληλοεξυπηρέτηση συσσωρεύτηκαν και διογκώθηκαν σε ένα προανακριτικό υλικό που είναι αναντίστοιχο της βαρύτητας των πράξεων των κατηγορουμένων» ανέφεραν στην κοινή δήλωσή τους οι συνήγοροι του εκ ενός των τεσσάρων Ελλήνων, Χρήστος Μαυρομάτης και Σταύρος Γεωργόπουλος.

Η πασίγνωστη ηθοποιός και ο σεναριογράφος

Μέλος κυκλώματος: Ναι;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Ναι Σ...;
Μέλος: Ποιος;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Σ...;
Μέλος: Ελα
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Κοιμάσαι;
Μέλος: Ποιος είναι;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Η... είμαι. Κοιμάσαι, αγάπη μου;
Μέλος: Ελα ρε (...) εδώ ντάξει, τι κάνεις;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Πού είσαι, στη Γλυφάδα;
Μέλος: Οχι, είμαι Κολωνάκι.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Εχω (ακατάληπτο) με έναν φίλο μου, πολύ αγαπημένο φίλο, ο οποίος θέλει κάτι να πιει.
Μέλος: Με τι είναι, μπορεί να 'ρθει Κολωνάκι;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Ε...
Μέλος: Πού είν' αυτός;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Αν, Θεέ μου, τι έχω να κάνω, τώρα δεν μπορώ άλλο, ε, είναι στη... μαζί μου, έχουμε φύγει από κάπου και...
Μέλος: Ναι, πού είσαστε;
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Εχει φαγωθεί ντε τη (...). Εχει βγει έξω να πάρει τσιγάρα. Εσύ τώρα πού είσαι; Εχει κάτι;
Μέλος: Κολωνάκι είμαι, καλά είμαι.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Πού αλλού; Πού Κολωνάκι;
Μέλος: Εδώ προς τον Λυκαβηττό. Εκεί κοντά στο μαγαζί.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Με ποιον είσαι;
Μέλος: Σπίτι με τη γυναίκα μου είμαι. Με ποιον να είμαι;
(...)
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Γι' αυτό σου λέω να έρθουμε να πάρουμε κάτι; Τι θα κάνουμε;
Μέλος: Πάρε με τηλέφωνο όταν είσαι κοντά.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Ρε, παιδί μου, πώς μπορώ να έρθω, σε πέντε είμαι εκεί.
Μέλος: Στο Κολωνάκι, στο Λυκαβηττό, ρε παιδί μου, εκεί στο...
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Πού;
Μέλος: Στο (...), στο μαγαζί κοντά.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Ωραία, με ποιον είσαι;
Μέλος: Μόνος είμαι, ρε.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Α, οκ τέλεια. Αχ, μπράβο, αγάπη μου, τέλεια, οπότε σε παίρνω, όταν φτάνω;
Μέλος: Ελα εδώ, μιλάμε από εδώ, ρε παιδί μου.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Τέλεια
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Ελα (τρίτο άτομο στον χώρο), πού είσαι; Είμαι στο (...);
Μέλος: Περίμενε, ευθεία πάνω στον δρόμο που πάει για περιφερειακό.
(...)
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Τι, α, σε χάνουμε, ρε γαμώτο, δεν σε ακούω.
(...)
Μέλος: Περνάς το «LYKABETOUS» και μπαίνεις στον περιφερειακό.
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Περνάω το «LYKABETOUS», κάνω αριστερά στον περιφερειακό;
(...)
ΗΘΟΠΟΙΟΣ: Οκ, γεια σου, αγοράκι.

«Είναι ίδιο το μενού;»

Επιχειρηματίας: Ελα, Λέα
Μέλος: Πού είσαι, ρε Λέα;
Ε: Πού είσαι, μαγαζί;
(...)
Ε: Εχεις κανονίσει τίποτα; Τι κάνεις; Για πες μου να ξέρω.
Μέλος: Τι κάνεις; Πού είσαι;
(...)
Ε: Κολωνάκι στο...
Μέλος: Ο άλλος, ο Λέας, πού είναι;
Ε: Ο Λέας πάει και αυτός... (σ.σ.: γνωστό μαγαζί του Κολωνακίου), είμαστε καλεσμένοι στα γενέθλια ενός φίλου.
Μέλος: Ε, δε τι έχω τα ίδια, τα ίδια, είναι γεμάτο, ξέρεις, ίδιο μενού, να πούμε.
Ε: Ναι, είναι ίδιο μενού;
Μέλος: Ναι, ρε, δεν αλλάζει, το καλοκαίρι θα αλλάξει.
Ε: Ναι, τι θα κάνουμε τώρα;
Μέλος: Μιλάμε, ξέρω εγώ; Θες να περάσεις να σου δώσω 30 ευρώ;

Ο Μυκονιάτης

Γνωστός επιχειρηματίας της Μυκόνου συνομιλεί με μέλος του κυκλώματος για την... άμεση παράδοση κοκαΐνης.

Μέλος: Ελα (...)ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Αγάπη μου.Μέλος: Καλημέρα, φίλε μου.ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Καλημέρα.Μέλος: Ημουνα από το πρωί, έπινα καφέ, ήθελα να σε πάρω και λέω άσ' τον θα κοιμάται, κατά τις εννέα η ώρα.ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Δεν κοιμόμουνα, δεν έχω κοιμηθεί ακόμη και θέλω, σε ικετεύω, έλα να μου δώσεις ένα γραμμάριο.Μέλος: Θα περάσω από εκεί, από το μπακάλικο, θα περάσω οκ.
Η παραγγελία

Ηχηρό όνομα από τον χώρο του τουρισμού συνομιλεί με μέλος κυκλώματος.

Μέλος: Ελα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Ελα, ντάξει τον βρήκα.
Μέλος: Θες να...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Θα 'ρθεις;
Μέλος: Ερθω;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Θα, θα 'ρθεις; Ναι.
Μέλος: Διακόσα, τρακόσα;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Τε, τρα.
Μέλος: Ε;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Τρα, τρακόσια.
Μέλος: Ντάξει, οκ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Ντάξει;
Μέλος: ΜΜΜ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ: Ελα, τι ώρα θα 'ρθεις;

«Δύο ατομάκια»

Σύζυγος (Σ) πρώην ισχυρού παράγοντα από τον χώρο των media.

Σ: Ελα, αγάπη, δεν ακούω, κάπου είσαι, δεν πιάνει.
Μέλος κυκλώματος: Πόσα άτομα;
Σ: Δύο άτομα, δύο ατομάκια μονά.
Μέλος: Καλά.
Σ: Τι ώρα θα έρθεις;
Μέλος: Τρεις.
Σ: Ωραία, πάρε με να βγω, σπίτι είμαι, δεν έχω κουνηθεί.
Μέλος: Οκ.


πηγή

Πηγή
http://dia-kosmos.blogspot.gr/