“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Στον Άγνωστο


«Όλα γυρίζουν σήμερα σε χρόνια περασμένα 
κι απ’ τους νεκρούς οι ζωντανοί γυρεύουν λίγο φως

Μόνος εγώ στου μέλλοντος ζητώ τα ‘σκότη Εσένα,
Σ΄ εσέ, Παράκλητε, πετά ο πόθος μου ο κρυφός!.....

Ήρθες; Θα ΄ρθης; Γεννήθηκες; Θα γεννηθής μια μέρα,
Για να σε προσκυνήσουμε σαν άγνωστο Θεό,

Και μια του λόγου σου αστραπή στον μαύρο μας αιθέρα
Να φέρη μέσ’ στο δρόμο του τον έρμο αυτό λαό;
Τι θα κρατής; Σκήπτρο, ρομφαία, λύρα;
Θάσαι προφήτης, βασιληάς, στρατάρχης, ποιητής;

Μαύρο χιτώνα θα φορής ή φωτεινή πορφύρα;
Θάσαι σωτήρας-άνθρωπος; Θεός εκδικητής;

Έλα, τρανέ, κι ήρθε η στιγμή! Στον ουρανό μας πάνω,
Κάποιο σημάδι καρτερώ και μαντική φωνή

Μέσ’ απ’ το στήθος μου βαθειά μου λέει- δε θα πεθάνω 
Πριν ο προφήτης-αρχηγός του Γένους μου Φανή….»

Γεώργιος Στρατήγης (1860-1938)
«Στον Άγνωστο»
ΕΦ. ΕΣΤΙΑ 
25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1906

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments