“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Μέχρι πότε κ.κ. Δικαστές και Εισαγγελείς ......

Μέχρι πότε κ.κ. Δικαστές και Εισαγγελείς θα προστατεύονται οι εγκληματίες σε βάρος Ελλήνων σε τούτη τη χώρα; Σας ερωτώ διότι, σας έχω καταγγείλει πάρα πολλά εγκλήματα σε βάρος των Ελλήνων και της πατρίδας μας, τόσα πολλά εγκλήματα για να έχετε υποθέσεις διερεύνησης μέχρι συνταξιοδοτήσεως σας.

Πιστεύοντας μόνον σ ’εσάς που δηλώνετε ότι επιτελείτε με αμεροληψία το συνταγματικό σας καθήκον, όπως σας υποσχέθηκα, ότι θα τα πάρουμε όλα από την αρχή, μέχρι αποδείξεως του εναντίου...!

Τώρα και με ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ – ΕΓΚΛΗΣΗ μου, σας δίνω την μοναδική ευκαιρία να κάνετε τα λόγια σας πράξη, διαφορετικά, επειδή πρόκειται για την ζωή μου, την τιμή και υπόληψη της Οικογένειας μου και τη δική μου, εάν μετά απ’ όλα αυτά δεν επιτελέσετε με αμεροληψία το συνταγματικό σας καθήκον, τότε σειρά θα πάρει η οργή της Νεμέσεως!

Διότι δεν είναι δυνατόν κ.κ. Δικαστές και Εισαγγελείς, δεν το χωράει ανθρώπου νους, με την δράση γνωστών Δικαστών, Εισαγγελέων και Πολιτικών, να έχουν εξυπηρετηθεί αδίστακτοι εγκληματίες μέλη ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, να έχουν στέψει με επιτυχία τα διαβολικά σχέδια τους με αποτέλεσμα να έχει συντελεστεί σε βάρος εμού και της Οικογενείας μου ανείπωτη καταστροφή, παρόλα αυτά εγώ να έχω υπηρετήσει με αυταπάρνηση την πατρίδα μου, ως πράκτορας της ΕΥΠ στην Τουρκία και αλλού, και να πρέπει να ζώ με το κεφάλι χαμηλωμένο στην ντροπή. 

Μου τα έχετε πάρει όλα, δεν θα σας αφήσω όμως να μου πάρετε και το όνομα, την τιμή και υπόληψη μου, σήμερα για αυτό είμαι έτοιμος για όλα. 

Ως εδώ και μη παρέκει!



http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments