“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Ποιά Κομμουνιστικά, δημοσιογραφικά σκύβαλα υποστηρίζουν μόνιμα τους Τούρκους γκρίζους Λύκους;




«"Αν δεν νικιόμασταν στη Μικρασία, ή Τουρκία θα’ τανε σήμερα πεθαμένη και μεις Μεγάλη Ελλάδα. Γι αυτό, εμείς όχι μόνο δεν λυπηθήκαμε για την άστοτσιφλικάδικη ήττα στη Μικρασία, μα και την επιδιώξαμε»!! («Ριζοσπάστης» 12-7-1935)ΚΚΕ και Μικρασιατική Καταστροφή

<<<<<>>>>>


Ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ απέστειλε στην εφημερίδα μας επιστολή η οποία και παρατίθεται, μαζί με την απάντησή μας

Κύριε διευθυντά,

Στην εφημερίδα σας στις 19.7 στη σελ. 2 και στη στήλη επισημάνσεις του κ. Άγγελου Τσέκερη διαστρεβλώνετε μία από τις προτάσεις μου για την έμπονη αντιμετώπιση της ύβρεως του ισλαμιστή Προέδρου της Τουρκίας κ. Ερντογάν για να με παρουσιάσετε στους αναγνώστες Σας ως «ανόητο» και επικίνδυνο.

Στα Ανακοινωθέντα μου για το τραγικό αυτό θέμα που ευελπιστώ ότι και Σας θα καταθλίβει πρότεινα ως αντίποινα στην Τουρκική επιθετικότητα και ύβρι τα εξής μέτρα:

1. Την κατάργηση του Νομοθετικού Πλαισίου για την ανίδρυση και λειτουργία Ισλαμικού τεμένους ως ΝΙΠΔ του Ελληνικού Δημοσίου, διότι μετά από αυτή την εξέλιξη και τη σημειολογία της, αποτελεί πράξη εθνικής μειοδοσίας και εν ταυτώ χρεωστά η Ελληνική Πολιτεία να εκπληρώσει την προ 4μήνου «προφητεία» του Τ. Ερντογάν ότι η μετατροπή της Αγ. Σοφίας σε τέμενος θα σημάνει διακινδύνευση των τεμένων σε άλλες χώρες. Ασφαλώς και δεν διανοούμαι την κατάργηση της ελευθερίας της θρησκευτικής συνειδήσεως και αποδέχομαι πλήρως τη λειτουργία τεμένων στη Θράκη και το Λεκανοπέδιο με τις νόμιμες προϋποθέσεις που ισχύουν για όλους τους ευκτηρίους οίκους κάθε γνωστής θρησκείας. Η ανίδρυση όμως και λειτουργία ισλαμικού τεμένους από το ελληνικό κράτος, ιδιαίτερα αυτή την εποχή δεν υπερασπίζονται τον δήθεν δικαιωματισμό, αλλά αναδεικνύουν την ηττοπάθεια και τα φοβικά σύνδρομα που μαστίζουν το ελληνικό Πολιτικό Σύστημα.

2. Την κατάργηση των ελλείψει ομογενείας δύο αχρήστων Προξενείων της Ελλάδος στην Ανδριανούπολη και τη Σμύρνη ώστε κατ’ εφαρμογή της αρχής της αμοιβαιότητος του Διεθνούς Δικαίου να καταργηθούν αντιστοίχως τα δύο Τουρκικά Προξενεία στην Κομοτηνή και την Ρόδο που ενδιαφέρουν ουσιωδώς για προφανείς γεωπολιτικούς λόγους την Τουρκία.

3. Να αφαιρεθεί η ελληνική υπηκοότητα από όσα μέλη της θρησκευτικής Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, που παρά τη Συνθήκη της Λωζάνης, αυτοπροσδιορίζονται ως Τουρκογενείς και έχουν Τουρκική εθνική συνείδηση και να απελαθούν άμεσα. Άλλωστε το Τουρκικό θηριώδες καθεστώς με τα Σεπτεμβριανά και τις απελάσεις συρρίκνωσε την ανθούσα στην Κωνσταντινούπολη Εθνική Ελληνική ομογένεια των 200.000 σε μόλις 2.500.

4. Τη διακήρυξη από την Ελλάδα στα fora της Ευρωπαϊκής Ένωσης ότι για οποιοδήποτε θέμα σχέσεων Ε.Ε. και Τουρκίας η Ελλάδα ασκεί VETO μέχρι της άρσεως της εναντίον της προσβολής και ύβρεως. Είναι πολυσήμαντος η δήλωση της τ. πρυτάνεως της Σορβόνης κ. Ε. Γλύκατζη Αρβελέρ, ότι μετά τη μετατροπή επισυνέβη η δεύτερη άλωση της Κωνσταντινουπόλεως και

5. Τον αποκλεισμό της διόδου των Κήπων για τη διακίνηση του τουρκικού εμπορίου.

Από τα μέτρα αυτά χρησιμοποιήσατε το υπ’ αριθμ. 3 διαστρεβλώνοντάς το και γράφοντας: «Ο Μητροπολίτης Πειραιώς πρότεινε να αφαιρέσουμε την ιθαγένεια από όλους τους μουσουλμάνους της Θράκης. Και μόνο που το σκέφτεται αυτό ο Μητροπολίτης Πειραιώς αναγνωρίζει τουρκική μειονότητα στη Θράκη, αλλά που να του εξηγούμε τώρα. Προφανώς όταν συζητάμε τρόπους να τους δυσκολέψουμε τη ζωή, μάλλον δεν πειράζει να τους αναγνωρίζουμε και λίγο ως τουρκική μειονότητα. Άλλωστε δεν έχει σημασία γιατί η δουλειά του Μητροπολίτη Πειραιώς δεν είναι να σκέπτεται περίπλοκα αλλά να διατηρεί μούσι και να φοράει μεγάλο καπέλο».

Είναι πρόδηλη η διαστρέβλωση του δικού μου κειμένου διότι δεν ανεγνώρισα ποτέ τουρκική μειονότητα αλλά μόνο μουσουλμανική που ασφαλώς είναι αδελφοί μας Έλληνες πολίτες. Μίλησα μόνο γι' αυτούς που παράνομα και κατά παράβαση της συνθήκης της Λωζάνης αυτοπροσδιορίζονται ως «τουρκογενείς και τουρκικής εθνικής συνειδήσεως».

Ασφαλώς γνωρίζετε ότι στην ελληνική μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης αυτοπροσδιορίζονται ως Πρόεδρος της «Τουρκικής» Ένωσης Ξάνθης ο κ. Οζάν Αχμέτογλου και ως Πρόεδρος του παράνομου Σωματείου «Τούρκων» δασκάλων Δ. Θράκης ο κ. Αϊντίν Αχμέτ κ.λπ.

Σκοπός επομένως του δημοσιεύματος Σας ήταν να με παρουσιάσετε στους αναγνώστες Σας διαστρεβλώνοντας το κείμενό μου ως «ανόητο και επικίνδυνο»!!!. Βέβαια για Σας έχει αποφανθεί ο Ντοστογιέφσκι λέγοντας ότι: «Χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται» αλλά ευτυχώς έχει αποφανθεί και η ελληνική κοινωνία γιατί την εφημερίδα Σας τη διαβάζετε μόνο εσείς που τη γράφετε, όπως αποδεικνύεται από την κυκλοφορία του Τύπου. Τώρα βέβαια γεννάται ζήτημα για το πως χρηματοδοτείσθε με τόσο χαμηλή κυκλοφορία, αλλά κάτι φημολογείται για κάποια offshore εταιρεία.

Μετά τιμής
Ο Μητροπολίτης
Ο Πειραιώς Σεραφείμ

Η απάντηση της "Αυγής" στον μητροπολίτη Πειραιώς
Γιατί φτιάχτηκαν οι Γκρίζοι Λύκοι – Newsbeast

Η στήλη «Επισημάνσεις» είναι σατιρική. Ο μητροπολίτης Πειραιώς, όπως και κάθε δημόσιο πρόσωπο, εκτίθεται στη σάτιρα σε ένα καθεστώς ελευθερίας του λόγου. Και η συγκεκριμένη σάτιρα έβαλε όχι κατά του προσώπου, αλλά κατά των απόψεων που εξέφρασε, υπό την ιδιότητα μάλιστα ενός ανώτατου εκκλησιαστικού λειτουργού. Και, ναι, επιμένουμε στην άποψη ότι οι απόψεις αυτές είναι ανόητες και επικίνδυνες.

Στην επιστολή του ο μητροπολίτης Πειραιώς επιβεβαιώνει ακριβώς όσα του καταλόγισε η «Αυγή» στις «Επισημάνσεις». Όλα όσα προτείνει ως «αντίποινα» για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί (αλλά και την καταστροφή των ελληνικών περιουσιών στην Κωνσταντινούπολη το 1955) είναι αντίθετα είτε με το σύνταγμα, είτε με τη Συνθήκη της Λωζάννης, είτε με τις διεθνείς συμβάσεις που έχει υπογράψει η χώρα.

Ο μητροπολίτης Πειραιώς είναι ανώτατος εκκλησιαστικός λειτουργός, ο οποίος αμείβεται μάλιστα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Δεν είναι δουλειά του ούτε να ασχολείται με την εφαρμογή των νόμων του ελληνικού κράτους, ούτε να εκφέρει απόψεις για την εξωτερική πολιτική, μιλώντας μάλιστα για εθνικές μειοδοσίες, ούτε να διατυπώνει κρίσεις σχετικά με συνταγματικά δικαιώματα άλλων θρησκειών. Πολύ περισσότερο όταν σχετίζονται με περιοχές έξω από τη δική του δικαιοδοσία.

Από την άλλη, βεβαίως, κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να εκφράζει δημόσια τις απόψεις του ακόμα κι όταν το κάνει για να πλειοδοτήσει σε υπερπατριωτισμό, εμπάθεια και μισαλλοδοξία. Πρέπει όμως να ξέρει ότι θα διαχειριστεί και τις αντιδράσεις. Ειδικά όταν εκμεταλλεύεται γι’ αυτό το αξίωμά του. Αυτό ήταν το νόημα των όσων έγραψε η «Αυγή» αναφερόμενη στο «μεγάλο καπέλο».

Όσο για τα πικρά του λόγια στο τέλος της επιστολής του, θα τα αντέξουμε. Μας αρκεί που υπάρχουν άλλοι ιεράρχες οι οποίοι μιλάνε πάντοτε με σοβαρότητα, σοφία και ψυχραιμία. Όπως επιβάλλει ο ρόλος τους δηλαδή.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΕΚΕΡΗΣ

http://www.avgi.gr

http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments