“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Παρ’ ολίγον στα δίχτυα της Μασονίας!...

Ήμουν τότε 38 ετών, προϊστάμενος ΟΤΕ Ν. Σμύρνης και καθηγητής σχολών ΟΤΕ Καλλιθέας. 

Με πλησίασαν δύο γνωστοί και με κάλεσαν σε ένα «πάρτι» που έκαναν κάθε τόσο, στην Λέσχη «ΛΑΪΟΝΣ» και «ΛΑΪΟΝΕΣ» Ν. Σμύρνης. Είχαν φαγητά ποτά και οι συνδετημόνες ήταν όλοι προσωπικότητες του Εμπορίου Βιομηχανίας και όλοι καλοντυμένοι και εμφανίσιμοι.

Φαινόταν μη κερδοσκοπική οργάνωση. Κάναμε επισκέψεις σε ορφανοτροφεία και μοίραζαν τρόφιμα στους αναξιοπαθούντες της Ν. Σμύρνης.

Στο χρόνο επάνω μου είπαν πως είμαι καλεσμένος σε κάτι βαφτίσια. Δεν είχα χρόνο, μου ανέφεραν, είναι οι τάδε (πάνω από 30 ετών). Είπαν πως θα είναι επίσημοι από πρεσβείες και πολιτικοί.

Το συζήτησα με έναν καθηγητή της σχολής τότε στο διάλειμμα. Αυτά τα «βαφτίσια» ήταν προαγωγή από λέσχη «Λάϊονς» στον κατώτερο βαθμό Μασονίας. Βεβαίως δεν πήγα. Έχοντας ισχυρή θέληση.

Συνέχισα για άλλα δύο χρόνια να είμαι μαζί τους για να μάθω τον σκοπό που προσηλύτιζαν –Μικροφιλόδοξους-Φιλοχρήματους και κατά κανόνα, μειωμένης ΗΘΙΚΗΣ και όχι και τόσο ΈΛΛΗΝΕΣ, πρόθυμους να κάνουν οτιδήποτε χάριν της εντελούς ματαιοδοξίας. ΠΛΗΡΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ.

Όσοι είχαν οικονομική επιφάνεια υποστηρίζοντας περισσότερο επαγγελματικά, κοινωνική προβολή. Έφταναν στο στάδιο μύησης, ΑΠΑΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗ, ΗΘΙΚΗ συνείδηση, έχοντας πάντα την φράση…. «ΧΑΡΙΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ» ακούγοντας αυτή την φράση τελείωναν τα λόγια και άρχιζε το έργο, ΡΑΔΙΟΥΡΓΙΑ –ΦΟΝΟΣ (πιστός δούλος).

Είδα αρκετούς να ανέρχονται πολιτικά. Με πίεζαν ευγενικά να αλλάξω γνώμη. Επέμεινα πως με ενδιαφέρει η φιλανθρωπία. Επειδή ήμουν Ψάλτης με πλησίασαν ένας ΠΑΠΑΣ και ένας ΔΕΣΠΟΤΗΣ γνωστοί που προσπάθησαν να με πείσουν –μυήσουν να προχωρήσω και θα φρόντιζαν να γίνω Διευθυντής ΟΤΕ ή σε ένα μήνα ΔΕΣΠΟΤΗΣ.

Δελεαστικές προτάσεις από Μασόνους 30-33 βαθμού.

Ένας μαθητής που είχε προσληφθεί στον ΟΤΕ με (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ) ήθελε να γίνει ηθοποιός, με παρακάλεσε να τον βοηθήσω να παίξει σε ταινία. Τον έστειλα σε κάποιο αρκετά μυημένο πρόσωπο. Αποτέλεσμα ήρθε στο μάθημα με χαρά γιατί του έδωσαν ένα δοκιμαστικό ρόλο στο θέατρο, και μετά στον κινηματογράφο. Ποτέ δεν μου είπε με τι αντάλλαγμα το πέτυχε.

Μου είπε πως το όνομα μου άνοιξε τις πόρτες. Καιρός ήταν να απομακρυνθώ γιατί οι ευγενικές ΠΙΕΣΕΙΣ ήταν μελετημένες σαν ΑΠΕΙΛΕΣ!....

Έτσι πήρα μετάθεση για την Σ….. επ’ ευκαιρία που οι σχολές ΟΤΕ μετακόμισαν!.... νόμισα πως γλύτωσα. Με ενόχλησαν λίγο καιρό ακόμη καθώς και με ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ αλλά ο χώρος διαμονής μου δεν προσφέρεται για παρακολουθήσεις.

Μου ανακάτεψαν δυό φορές την οικεία μου στα χειρόγραφα και στις βιβλιοθήκες…..

ΛΑΪΟΝΣ, Χιλιαστές, Πεντηκοστιανοί. Είναι παρακλάδια μασονίας το σκαλοπάτι για λέσχες σαν την Μπίλντε-σκερ και τους Ιλλουμινάτι. Όλη αυτή η στρατιά μυημένων –ΧΑΡΙΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ- εκτελούν εντολές από την θέση του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ : Καραμανλής (33 βαθμού), Παπανδρέου, Σημίτης, Σαμαράς και πάει λέγοντας.

Όλοι αυτοί εξουσιαζόμενοι εξουσιαστές κατ’ εντολή φροντίζουν για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ και συγκέντρωση όλου του πλούτου σε τοκογλύφους που είναι κι αυτοί δούλοι του συστήματος υπέρ των τραπεζών που ελέγχουν οι Ιλλουμινάτοι (πεφωτισμένοι).

Άλλοι για να μειώσουν την ΠΑΙΔΕΙΑ, την Θρησκεία, την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, τα ΗΘΗ, τα ΕΘΙΜΑ, την ΑΝΑΜΙΞΗ ΛΑΩΝ, την ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΕΘΝΩΝ με απώτερο σκοπό την παγκοσμιοποίηση…

Διά, την αντιγραφή…..Διαγγελέας!....
Γνωρίζετε ποιός είναι ο εκ δεξιών στην φωτογραφία; 


http://dia-kosmos.blogspot.gr/