“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Ίσως, αιτία να ήταν το γεγονός ότι εμπλέκονται Στρατηγοί και Ναύαρχοι γνωστοί και φίλοι του περιβάλλοντος «Βενιζέλου»

ΕΛΛΗΝΕΣ ξυπνάτε, έχει γεμίσει γκάνγκστερ-Πολιτικούς και Δημοσιογράφους η χώρα, που νομίζουν ότι έχουν να κάνουν με αρνιά.

Ρε Μάκη για ποιο αξίωμα και ποια ενέργεια του Πάνου Καμμένου μιλάς; ΕΝΑΣ ΑΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ - ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΚΗ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ. Ενώ εσύ ρε Μάκη με τι στοιχεία μιλάς;

Μήπως τα ανώνυμα κουρελόχαρτα που επικαλείστε με τον άτιμο και προδότη ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ, όπως διαβάζω;

Μάλιστα, κρίνοντας από την γλώσσα γραφής του «ανώνυμου» εγγράφου-Καταγγελίας, εμένα μου φέρνει για δικηγόρο τον «συγγραφέα» του και μάλιστα γυναικείου φίλου με σύζυγο υπέρβαρο που πάσχει από πλατυποδία, που κάνει τον επιβήτορα σε μικρές ξανθιές καλλονές, πριν τις κάνει πάσα σε άλλους… ή μήπως Μάκη κάνω λάθος;

Οσο για τις «βρωμιές» των διεφθαρμένων πολιτικών μεταξύ αυτών και του ΚΑΜΜΕΝΟΥ που συνομιλήσαμε και μου παρίστανες τον δυσκοίλιο, με διάφορες προφάσεις, το μόνο που ξέχασες να μου πεις είναι ότι γίνατε και «κολλητοί –αυτοκόλλητοι» και παρότι εγώ σου μιλούσα για ντοκουμέντα, Κασέτες, EMAIL και CD εσένα όλα δεν σου έκαναν, και τώρα διαβάζω ότι σας κάνουν τα ανώνυμα έγγραφα και κατασκευασμένες καταγγελίες ε; Και μετά μου λες ότι είσαι και απόγονος του Μπότσαρη, τ@ρχίδια του καράμπελα είσαι, όπως σου έγραψα, αποδείχτηκες ο μεγαλύτερος από τους πιο «βρωμιάρηδες».
*

*
http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments