“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Noubliez Jamais



Μην ξεχάσεις ποτέ
Μπαμπά, γιατί παίζεις όλα τα ίδια παλιά τραγούδια
Γιατί τραγουδάς με την ίδια μελωδία;
Γιατί έξω στους δρόμους
κάτι τρέχει
Υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος ρυθμός και
ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι

Αυτός είπε:

Στη ζωή μου υπήρχε τόσος θυμός
Ακόμα δεν έχω μετανιώσει
Όπως ακριβώς εσύ, ήμουν τόσο μεγάλος επαναστάτης
Οπότε χόρεψε το δικό σου χορό και μην ξεχάσεις ποτέ

(Ρεφραίν)

Μην ξεχάσεις ποτέ
Άκουσα τον πατέρα μου να λέει
Κάθε γενιά έχει το δικό της τρόπο
Μία ανάγκη να απειθεί
Μην ξεχάσεις ποτέ
Είναι στο πεπρωμένο σου
Μία ανάγκη να διαφωνείς
Όταν μπαίνουν στη μέση οι κανόνες

Μην ξεχάσεις ποτέ

Μαμά, γιατί χορεύεις τα ίδια παλιά τραγούδια
Γιατί τραγουδάς μόνο με αρμονία;
Γιατί έξω στους δρόμους
κάτι τρέχει
Υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος ρυθμός και
ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι

Αυτή είπε:

Στην καρδιά μου υπάρχει το πάθος ενός νέου κοριτσιού
Για ένα ντουέτο που διαρκεί μία ζωή
Μία μέρα σύντομα κάποιου το χαμόγελο θα σε στοιχειώνει
Γι' αυτό τραγούδησε το δικό σου τραγούδι
και μην ξεχάσεις ποτέ

(Ρεφραίν)

Τι είναι αυτό το παιχνίδι
Ψάχνοντας για αγάπη ή για φήμη
Είναι το ίδιο
Κάποια από αυτές τις μέρες
Λες ότι
Η αγάπη θα είναι η θεραπεία
Δεν είμαι τόσο σίγουρος

(Ρεφραίν)

https://lyricstranslate.com

Comments