“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά,...Είσαι μικρός και δεν χωράς τον αναστε-, τον αναστεναγμό μου



Πρωτη ερμηνεια: 
Μπιθικώτσης Γρηγόρης

Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης 
Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης 


Μικρά κι ανήλιαγα στενά και σπίτια χαμηλά μου
Βρέχει στη φτωχογειτονιά
βρέχει και στην καρδιά μου, ω, ω 

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά, ω, ω
π άναψες τον καημό μου
Είσαι μικρός και δεν χωρά----ς
τον αναστε-, τον αναστεναγμό μου

Οι συμφορές αμέτρητες, δεν έχει ο κόσμος άλλες
Φεύγουν οι μέρες μου βαριά
σαν της βροχής τις στάλες, ω, ω

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά...

http://dia-kosmos.blogspot.gr/