“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ: Μήνυμα προς τον ΧΕΙΡΙΣΤΗ μου.

Με άφησες εκτεθειμένο στον εχθρό, και απροστάτευτο από τον κάθε ψεύτη Υπουργό των κυβερνήσεων δοσίλογων, όπως τον Νίκο Τόσκα και τον άτιμο Πάνο Καμμένο κα.

Με άφησες να γίνω βορά στους συκοφάντες μου, τα βοθρολύματα δημοσιογράφους και εκδότες των βρώμικων ΜΜΕ που με απεκάλεσαν προδότη της πατρίδος μου, όπως ο Γιάννης Φιλιππάκης της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, και τους προδότες διοικητές στην ΕΥΠ που ξέρουμε, όπως είναι ο βρώμικος Γιάννης Ρουμπάτης δημοσιογράφος στο επάγγελμα, πληρωμένος αδρά από Τούρκους σπόνσορες, ο οποίος με εξαπάτησε ως κοινός απατεώνας.

Παρότι είσαι μάρτυρας μου σε όλα, όπως και άλλοι στην ΕΥΠ αλλά και εκτός, εσύ ο εξ’ απορρήτων χειριστής και σύνδεσμος μου στην ΕΥΠ, μέχρι και σήμερα παραμένεις ακίνητος και παρακολουθείς ως απλός θεατής τις δύσκολες στιγμές του αγώνα μου, και τις απεγνωσμένες προσπάθειες μου να αποδείξω την αλήθεια, πολεμώντας μόνος μου όλους τους ψεύτες, απατεώνες, άτιμους, συκοφάντες και προδότες, παρότι εσύ γνωρίζεις ποια είναι η αλήθεια.

Δεν έχεις κάνει τίποτα απολύτως για να προστατεύσεις τουλάχιστον την υπόληψη μου, τόσο στα μάτια των παιδιών μου, όσο και την Οικογένεια μου, τους κουμπάρους μου, τους φίλους και γνωστούς μου.

Αγαπητέ Τάσο, επειδή τα πάντα έχουν το όριο τους, μέχρι την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017 να έχεις μεταβεί στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και να έχεις δώσει ένορκη κατάθεση εξηγώντας τα πάντα γύρω από εμένα και την σχέση μου με την ΕΥΠ.

Μόλις την ολοκληρώσεις να μου στείλεις αντίγραφο της κατάθεσης σου για να της βάλω κορνίζα, να την τοποθετήσω σε περίοπτη θέση στο σπίτι μου για να μην ξεχνούν αυτοί που πρέπει και να νιώθουν περήφανοι όλοι αυτοί που τόσο αγαπώ.

Οτιδήποτε διαφορετικό…«Όποιος σιωπά φαίνεται ότι συναινεί»…και για εμένα εχθρός.

Επειδή είμαι μπαρουτοκαπνισμένος, έρχομαι από δρόμο, και τα μάτια μου έχουν δει πολλά, ξέρεις ότι λαμβάνω πάντα τα μέτρα μου για τις δύσκολες.

Θέλω να μην αποδειχθείς ποτέ, και εσύ εχθρός μου-

tp://dia-kosmos.blogspot.gr/


Comments