“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Κι ύστερα αρχίσαμε για αστείο, Τα ψέματα στη συντροφιά-Le vent, le cri



Κι έπειτα αρχίσαμε για αστείο
Τα ψέματα στη συντροφιά
Κι είπαν να δώσουν το βραβείο
Στη μεγαλύτερη ψευτιά

Ο ένας είπε ότι είδε το Θεό.
Ο άλλος είπε ότι πέταξε με πλοίο.
Εσύ με κοίταξες και μου 'πες "Σ’ αγαπώ"
Κι όλοι σου δώσανε το πρώτο το βραβείο

Κι εγώ δε μίλαγα,
το δρόμο κοίταγα.
Η μέρα άρχιζε
κι εγώ ξεψύχαγα

Ξημέρωνε μες στο σαλόνι
κι είχαμε μείνει σιωπηλοί
στο πεζοδρόμιο μες στο χιόνι
ξεψύχαγε ένα πουλί.

Το χελιδόνι είχε παγώσει στα σκαλιά
και σαν να ήταν η ψυχή μου το κοιτούσα
Κι εσύ με γέμιζες με ψεύτικα φιλιά.
Μέσα μου σπάραζα μα σε χειροκροτούσα.

Κι εγώ δε μίλαγα
το δρόμο κοίταγα
Η μέρα άρχιζε
κι εγώ ξεψύχαγα



http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments