“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Είτε η BP και η ROSFNET θα συμφωνήσουν, είτε όλες οι πλατφόρμες τους, θα πρέπει να φλέγονται!....

Είτε θα πληρώσουν για να πάρουν οικόπεδο, και δεν θα το πάρουν τζάμπα-δωρεάν από την Τουρκία μετά κλοπής!.... Θα πρέπει να φλέγονται όλες οι δραστηριότητες των εταιριών αυτών!....

Πως η BP και η Royal Dutch Shell, η Αγγλία, Βέλγιο και Ολλανδία θέλουν να κλέψουν κοιτάσματα Υδρογονανθράκων, και μέσω του Ταγίπ- Τουρκίας πιστεύουν ότι θα τα πάρουν!...



Τρεις παρατηρήσεις, που δεν αναφέρονται στο πολύ καλό video του Νικόλα Βαφειάδη.

1.  Η απόφαση του Κυβερνήτη Ιωάννη Τούμπα, ότι το "ΑΔΡΙΑΣ" , μπορεί να επισκευασθεί προσωρινά
     και να πλεύσει μέχρι την Αλεξάνδρεια, έγινε μετά από πρόταση του Α΄ Μηχανικού του "ΑΔΡΙΑΣ"
     Κωνσταντίνου Αράπη (1912-2007), οποίος είχε και την επίβλεψη των εργασιών που έγιναν για 39 ημέρες
     στα Μικρασιατικά παράλια, στο Gumusluk, απέναντι από την Κάλυμνο.

2.  Από την πρόσκρουση του "ΑΔΡΙΑΣ" σε νάρκη στις 22 Οκτωβρίου 1943, ανοικτά της Καλύμνου,
     21 άνδρες από το πλήρωμα σκοτώθηκαν και 30 τραυματίσθηκαν.

3.  Από το Βρετανικό Αντιτορπιλλικό "HURWORTH", που προσέτρεξε σε βοήθεια του "ΑΔΡΙΑΣ" και χτύπησε
     και αυτό σε νάρκη, σκοτώθηκαν 143 άνδρες.


http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments