“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Χρόνια πολλά σε όλες τις Κυρίες!.........




Τι μου συμβαίνει
δεν έχω πιεί μα λειτουργώ σαν μεθυσμένη
και σαν χαμένη
Τι μου συμβαίνει
και αυτό το πάθος ξαφνικά με ξετρελαίνει
Με ένα βλέμμα με κλειδώνεις στη δική σου φυλακή
και ισόβια μου ζητάς, μια αγάπη δίχως λογική
τι μου συμβαίνει
και στο γκρεμό σου η ζωή με παρασέρνει.
Πως φοβάμαι μην τελειώσει
το όνειρο αυτό
μη χαθούμε και ματώσει
το σ'αγαπώ
Πως φοβάμαι το στριμμένο χαρακτήρα μου
που κόντρα πάει στη μοίρα μου
και σ'οτι λαχταρώ
Πως φοβάμαι μην τελειώσει
το όνειρο αυτό
μη χαθούμε και ματώσει
το σ'αγαπώ
Πόσο θα 'θελα καρδιά μου να παλέψουμε
Στα δύσκολα ν' αντέξουμε κι οι δυο
Τι μου συμβαίνει
Και το κορμί μου σαν τρελό σε περιμένει
Και με πεθαίνει
Τι μου συμβαίνει
Και η ψυχή να σε χαρεί δεν προλαβαίνει
Μ' ένα βλέμμα με κλειδώνεις στη δική σου φυλακή
Και ισόβια μου ζητάς μια αγάπη δίχως λογική
Τι μου συμβαίνει
Και στο γκρεμό σου η ζωή με παρασέρνει
Πως φοβάμαι μην τελειώσει
το όνειρο αυτό
μη χαθούμε και ματώσει
το σ'αγαπώ
Πως φοβάμαι το στριμμένο χαρακτήρα μου
που κόντρα πάει στη μοίρα μου
και σ' οτι λαχταρώ
Πως φοβάμαι μην τελειώσει
το όνειρο αυτό
μη χαθούμε και ματώσει
το σ'αγαπώ
Πόσο θα 'θελα καρδιά μου να παλέψουμε
Στα δύσκολα ν' αντέξουμε κι οι δυο


http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments