“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Rasputin...de Greco και τα Λαμόγια της ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Rasputin...de Greco και τα Λαμόγια της  ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αυτά είναι τα Λαμόγια της  ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ  ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ. Τους ενημερώνεις ότι ο «Ρασπούτιν» είναι ο τ. υπουργός Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος που έχει συνομιλήσει μαζί μου, ΣΗΜ.: ΕΙΜΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ζητώντας μου να παρανομήσω, (και δεν είναι μόνο η υπόθεση της Novartis…) τους γνωστοποιώ τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του Ρασπούτιν και αυτοί δεν θέλουν να ξέρουν  ….!!!

Αυτό είναι το κινητό του ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ και έχει συνομιλήσει μαζί ...κατά τα άλλα είμαι Καταζητούμενος Διεθνώς ε;...... ξύλο που το θέλετε όλοι Λαμόγια. Όποιος έχει τα κότσια ας έρθει να με συλλάβει στην ΔΑΝΙΑ διαμένω σε γνωστή ταχ. δ/νη.


ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ , ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΡΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙ!!!

https://www.edocr.com/v/jler6jyz/eahatzisavvas/Rasputinde-Greco-kai-ta-Lamogia-ths-ENWSHS-DIKASTW

Αυτός μου ζήτησε να «κατασκευάσω» επιβαρυντικά στοιχεία σε βάρος πολιτικών.

Μου ζητούσαν στοιχεία για την υπόθεση Novartis η συμμορία του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου γνωστός και ως «Ρασπούτιν» στην πιάτσα των Εισαγγελέων και Δικαστών, μεταξύ πολλών άλλων υποθέσεων διαφθοράς στην χώρα μας.

Τους είπα ότι δεν έχω άλλα στοιχεία πλην αυτών που τους παρείχα, από τις Αμερικανικές Αρχές

τότε μου ζήτησαν να κατασκευάσω  επιβαρυντικά στοιχεία σε βάρος πολιτικών ειδικότερα σε βάρος του Αντώνη Σαμαρά και του Δημήτρη Αβραμόπουλου.

Όταν αρνήθηκα να συνεργαστώ μαζί τους και έβαλαν τους «ανθρώπους» τους πληρωμένους δημοσιογράφους να με «βρωμίσουν» ότι δήθεν είμαι άνθρωπος της ΜΙΤ όταν οι ίδιοι γνώριζαν ότι δρούσα ως κατάσκοπος στην Τουρκία για λογαριασμό της ΕΥΠ προασπίζοντας τα  Εθνικά μας συμφέροντα.

Ο ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ ξέχασε ότι συνομιλούσαμε στα τηλέφωνα…!!!

Και έχετε σήμερα εμένα καταζητούμενο; 

ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΧΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΙΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΔΑΝΙΑΣ ΜΕ ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ,

ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ.

Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.



https://www.edocr.com/v/3wlxwalv/eahatzisavvas/Aytos-moy-zhthse-na-kataskeyasw-epibaryntika-stoix

ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΔΩ: https://photognomon.blogspot.com/

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments