“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Καταστήματα και εστιατόρια-ΕΥΡΩΠΗ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ

Καταστήματα και εστιατόρια

Το προσωπικό των καταστημάτων και των εστιατορίων λειτουργούν σε συνδυασμό με πολίτες πληροφοριοδότες που παρενοχλούν τους στόχους. Σερβιτόροι - στα εστιατόρια θα είναι αγενείς ή θα παρέχουν στους στόχους κακές υπηρεσίες. Ή μπορεί να φαίνεται το προσωπικό πως είναι φιλικό, καθώς θα κολλήσει τους αγκώνες του στο πρόσωπο ενός στοχευμένου ατόμου, κατ' επανάληψη θα κλωτσήσει την καρέκλα τους, ή θα τους παρενοχλήσει, λαμβάνοντας παράλληλα μια παραγγελία ή την παράδοση των τροφίμων. Επίσης, θα μπερδέψει τις παραγγελίες, και θα εμφανίζονται αδέξιοι ή ανίκανοι καθώς θα ρίπτουν από λάθος τα τρόφιμα ή τα ασημικά σε στοχευμένους ανθρώπους. Αν είστε στοχευμένος και κάνετε μία βόλτα στο μπάνιο, θα σας αποκόψουν με το προσωπικό που εμφανίζεται γύρω από γωνίες ή μέσα από τις πόρτες. Απλά-ντυμένοι πολίτες θα τους βοηθήσουν στην παρενόχληση καθώς ένα πλήθος, θα μπαίνει στα πόδια σας στον δρόμο προς και από το τραπέζι σας. Μπορούν, επίσης, να σας ακολουθήσουν στο μπάνιο όπου θα βρεθείτε με ένα πλήθος που φαίνεται να μιλάει με κάποιον στο κινητό του, ενώ θα παπαγαλίζουν πληροφορίες σχετικά με την προσωπική σας ζωή. Στα εστιατόρια, οι πολίτες αυτοί θα πρέπει να κάθονται γύρω από το στόχο, φορώντας ένα χρώμα που αυτός ή αυτή έχει ευαισθητοποιηθεί. Μπορεί κάλλιστα να έχουν συνομιλίες που περιέχουν συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την προσωπική ζωή του στόχου. Αυτό είναι προφανώς ένα πολύ ενδυναμωτικό ταξίδι για ορισμένους. Αυτό φαίνεται να γίνεται, τόσο για να παρενοχλήσουν τους στόχους και να προσπαθήσει να προκαλέσει μια αίσθηση αδυναμίας σε αυτούς με το να μην γίνουν πιστευτοί αν πει σε κάποιον για την παρενόχληση.

Παρόμοια με το προσωπικό του εστιατορίου, υπάλληλοι κατάστημάτων εργάζονται με πολίτες πληροφοριοδότες στο κατάστημά τους για να, μπλοκάρουν και να αποκόψουν τους στόχους. Μπορούν να συμμετέχουν σε συζητήσεις με τους πληροφοριοδότες πολίτες στο γραμμή του ταμείου ή στα προϊόντα καθώς περνά ο στόχος από δίπλα, και προορίζονται προφανώς για να τους κρυφακούσει, και περιέχουν πληροφορίες σχετικά με την προσωπική ζωή του στόχου. Μια παραλλαγή αυτής της τακτικής χρησιμοποιήθηκε στην Ανατολική Γερμανία, όπου η Στάζι θα συν-επιλέξει έναν ιδιοκτήτη επιχείρησης να προφέρει κάποιες λέξεις στην παρουσία ενός στοχευμένου πελάτη, προκειμένου να τον αφήσει να γνωρίσει ότι τον περιμένανε. Καταστήματα και εστιατόρια συμμετέχουν επίσης σε εκστρατείες θόρυβου χτυπώντας τα εμπορεύματα στα ράφια , ρίχνοντας κουτιά στο πάτωμα καθώς οι στόχοι περνούν από δίπλα, χτυπούν την πόρτα, χτυπούν αντικείμενα στα ταμεία , καθώς και πράτουν και άλλα είδη αναταραχής. Εάν υπάρχουν χαμηλά ταβάνια, μπορεί να χτυπούν ακριβώς πάνω από το στόχο που θα τους ακολουθεί επίσης γύρω από το κατάστημα. Οι εκστρατείες θορύβου και το Θεάτρο Δρόμου προφανώς προορίζονται για να δημιουργήσουν ένα μανδύα με εχθρικό περιβάλλον για να πείσουν το στόχο να φύγει, και να γνωρίζει ότι παρακολουθείται. Επίσης, συγκεκριμένα προϊόντα που αγοράζει ο στόχος μπορούν να εξαφανισθούν από τα καταστήματα που συχνάζει. Προφανώς έχουν αφαιρεθεί από τα ράφια πριν από την άφιξη του στόχου. Επιπλέον, εάν οι στόχοι αγοράζουν προϊόντα από προμηθευτές από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο, θα συναντήσετε συχνά εκπροσώπους οι οποίοι δεν απάντησαν στις τηλεφωνικές κλήσεις, φαίνονται ασαφείς, ή ανίκανοι. Σε γενικές γραμμές, οι στόχοι θα έχουν κακή εξυπηρέτηση. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν σε όλους μας, αλλά και για τους στόχους είναι φαινόμενο επαναλαμβανόμενο.


http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments