“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Ο Τζορτζ Σόρος έχει ομολογήσει ότι είχε μεσσιανικές φαντασιώσεις και θεωρεί τον εαυτό του ένα είδος σύγχρονου Μεσσία-Λαζάρειος Λέπρα!...



Με βάση όμως την ιδέα μιας διεθνιστικής ανοιχτής κοινωνίας και μιας ενοποιημένης ανθρωπότητας χωρίς πολέμους και αντιπαλότητες, είμαστε αντιμέτωποι με έναν θανάσιμο μεσσιανισμό.

Και τούτο, διότι μελετώντας προσεκτικότερα ορισμένα κείμενα του Τζορτζ Σόρος στο βιβλίο του με τίτλο Le défi de l’argent, L’homme qui fait trembler les marchés, (H πρόκληση του χρήματος, ο άνθρωπος που κάνει τις αγορές να τρέμουν), εκδ. Plon, 1996, διαβάζουμε τα εξής:

«Για να πω την αλήθεια, από την παιδική μου ηλικία έχω μερικές ισχυρές μεσσιανικές φαντασιώσεις. Φαντασιώσεις που πάντα ένιωθα ότι πρέπει να ελέγξω, διαφορετικά κινδυνεύω να καταλήξω στο φρενοκομείο. Αλλά αφότου έγινα κάποιος, ήθελα να τους αφήσω ελεύθερο χώρο ώστε να αναπτυχθούν, στο μέτρο βέβαια που μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο».

Ο όρος που πρέπει να συγκρατήσουμε εδώ είναι «μεσσιανικές φαντασιώσεις». Τι μπορεί να καλύπτει ο όρος «μεσσιανικός» για κάποιον που δεν κρύβει τον αθεϊσμό του και που οι ενέργειές του θέλει πάνω απ’ όλα να διέπονται από κριτική σκέψη;

Ο Τζορτζ Σόρος έχει ομολογήσει ότι είχε μεσσιανικές φαντασιώσεις και θεωρεί τον εαυτό του ένα είδος σύγχρονου Μεσσία

Τι μπορεί να αντιπροσωπεύει αυτή η σκέψη για μία από τις μεγαλύτερες περιουσίες του πλανήτη μας και έναν από τους ισχυρότερους ανθρώπους της εποχής μας;

Ως μεσσιανισμός ορίζεται το ιδεώδες που είναι πλησιέστερο σε εκείνο που διέπει την «ανοιχτή κοινωνία» του Σόρος: πράγματι, στην Εγκυκλοπαίδεια των Κοινωνικών Επιστημών, εκδ. Macmillan, 1935, στο λήμμα «Μεσσιανισμός», ως μεσσιανισμός ορίζεται:

«μια θρησκευτική κυρίως πεποίθηση στην έλευση ενός λυτρωτή που θα βάλει τέλος στην παρούσα τάξη πραγμάτων, είτε για μία μεμονωμένη ομάδα, είτε για όλη την ανθρωπότητα, και ο οποίος θα εγκαθιδρύσει μια νέα τάξη, φτιαγμένη από δικαιοσύνη και ευτυχία.

»Πρακτικά, αυτός ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να περιγράψει την παραπλήσια έννοια του χιλιασμού, που περιγράφει εκείνο το κοινωνικο-θρησκευτικό κίνημα όπου πρωταγωνιστής είναι ένας Μεσσίας.

»Σε κάθε περίπτωση, οι δύο έννοιες συνδέουν αδιάρρηκτα θρησκευτικούς και κοινωνικούς παράγοντες, τις ουράνιες και τις επίγειες αξίες, τόσο για την κατάργηση της αδικίας την οποία ευαγγελίζονται, όσο και για την εγκαθίδρυση της νέας τάξης την οποία αναγγέλλουν.

»Η διαφορά συνίσταται στο ότι ενώ ένας προφήτης ισχυρίζεται ότι βρίσκεται σε αποστολή διατεταγμένη από τον Θεό ή μια ανώτατη υπερφυσική οντότητα, ο μεσσιανισμός απαιτεί έναν ισχυρότερο σύνδεσμο ταυτοποίησης μ’ αυτόν τον Θεό, και πιο συγκεκριμένα, συγγενική σχέση: ενώ ο προφήτης συνδέεται με τον Θεό με σχέση αιρετή (εκλεκτός του Θεού), ο Μεσσίας συνδέεται με σχέση συγγενείας Α΄ βαθμού (υιός του Θεού)».

Ο μεσσιανικός χιλιασμός ανευρίσκεται σε μεγάλο αριθμό θρησκευτικών ρευμάτων: στον ετερόδοξο χριστιανισμό, σε παραθρησκευτικές σέχτες όπως οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, στον ιουδαϊσμό, στο Ισλάμ, στον βουδισμό και στον ινδουϊσμό, αλλά και κάτω από πολιτικές ιδεολογίες όπως το περίφημο Ράιχ των Χιλίων Ετών (Tausendjährige Reich), που υποσχόταν ο Αδόλφος Χίτλερ ως νέος Μεσσίας.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ: https://aperopia.fr/07-2020/anoichti-koinonia-kai-theopolitiki/

ΓΙΑΤΙ ΕΤΡΕΜΕ Η ΜΕΡΚΕΛ; 


http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments