“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ, Λένα Κιτσοπούλου και Εβραίοι


Χαρακτηριστική είναι και η εύνοια που δείχνει το Ίδρυμα σε συγκεκριμένους δημιουργούς.


Στο πλαίσιο αυτό σταθερή είναι η συνεργασία του με την σκηνοθέτιδα Λένα Κιτσοπούλου. 

Αξίζει να θυμηθούμε την παράσταση που είχε σκηνοθετήσει και αφορούσε στον Αθανάσιο Διάκο. 

Στην παράσταση, ο ανασκολοπισμένος ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης παρουσιαζόταν ως διεστραμμένος σουβλατζής που δολοφονεί την έγκυο γυναίκα του γιατί τον κεράτωσε με Κούρδο λαθρομετανάστη. 

Προφανώς η συνεργασία της Στέγης με τη Λένα Κιτσοπούλου, που ξεκίνησε το 2014, βρίσκει το ιδανικό πλαίσιο για να ξεδιπλωθεί.

Σημείο αναφοράς όμως είναι και η συνεργασία της Στέγης με την περφόρμερ Τάνια Ελ Χούρυ. 

Στην τρίτη της συνεργασία με το Ίδρυμα Ωνάση, παρουσίασε μία (αντιγράφοντας από το πρόγραμμα): Live performance για τη βάναυση κουλτούρα των συνόρων. 

Στο βιογραφικό της αναφέρεται επί λέξει: Η φεμινίστρια περφόρμερ είναι καλλιτεχνικό μέλος του Ιδρύματος Σόρος, φέρει τον τίτλο Soros art fellow.


********************

ΛΕΝΑ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ: Αυτό το σούργελο ξεφτίλισε τον Αθανάσιο Διάκο!


Σχεδόν 200 χρόνια μετά τον μαρτυρικό του θάνατο, αφού σουβλίστηκε από τους Τούρκους στην Αλαμάνα, ο Αθανάσιος Διάκος «επιστρέφει» στην Αθήνα του σήμερα, δια χειρός και "εμπνεύσεως" της συγγραφέως, ηθοποιού και σκηνοθέτιδας Λένας Κιτσοπούλου. 

Η ίδια, όπως δημοσιεύει το Πρώτο Θέμα εμπνεύστηκε και παρουσίασε τον ήρωα της Επανάστασης ως βαρύμαγκα ιδιοκτήτη σουβλατζίδικου με τζιν και τσαρούχια, που βρίζει και δέρνει τη γυναίκα του επειδή τη ζηλεύει, ώσπου εκείνη τελικά τον απατά με Κούρδο λαθρομετανάστη.

 Στην πορνογραφική φαντασία της κυρίας Κιτσοπούλου, ο «κερατάς» Αθανάσιος Διάκος στο τέλος σκοτώνει την έγκυο γυναίκα του σε ένα έγκλημα πάθους. Κι όλα αυτά σε μια παράσταση που επιδοτήθηκε από τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και βιντεοσκοπήθηκε για εκπαιδευτικούς σκοπούς ενώ προβλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αθηνών στο θέατρο Πειραιώς. 

Στόχος της κυρίας Κιτσοπούλου είναι να δείξει ότι ακόμη και σήμερα μπορούν να υπάρξουν ήρωες στην καθημερινότητα. Όσο για τις δηλώσεις της σκηνοθέτιδας σχολιάζονται ποικιλοτρόπως στα κοινωνικά δίκτυα. 

Όπως δήλωσε σε άρθρο της, «Κάθε κόρη Έλληνα είναι καλό να πάει με έναν μαύρο. Οι Έλληνες όμως είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κ… κι ας είναι δύο επί δύο». Ενώ συμπληρώνει «Δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας “μακάρι την κόρη μου να την γ… ένας ωραίος μαύρος, να βγει και το εγγονάκι ωραίο. Όοοοχι! Προτιμάει να διαιωνίσει τη φάτσα του, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος αλλά να του μοιάζει». 

Σχόλιο του blog : Τι λες μωρή βρώμα ; ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να ξεφτιλίζεις έναν εθνικό μας ήρωα ; Να μπει αμέσως τώρα εισαγγελέας ! τέλος ! επιτέλους να προστατέψει κάποιος την ιστορία μας από την κάθε κομπλεξικιά σαβούρα που θέλει να αναδειχτεί πατώντας πάνω στην διαστρέβλωση της ιστορίας μας

Comments