“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Επιστολή του Νίκου Μαστοράκη, στον κομμουνιστή εβραίο Δήμαρχο Κώστα Μπακογιάννη


ΕΙΧΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΠΡΙΝ ΠΑΣ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ;

Επιστολή του Nίκου Μαστοράκη προς τον δήμαρχο Τεχεράνης Κώστα Μπακογιάννη

Χόλιγουντ δεν γίνεσαι υποδυόμενος μια τη Φλόριντα και την άλλη την Τεχεράνη

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΕΧΕΡΑΝΗΣ

Αγαπητέ Κώστα, δεν το χάρηκα καθόλου που σε είδα χαμογελαστό και περήφανο (με καλή παρέα, τον Τζέφρεϊ) στα γυρίσματα μιας ακόμη «Τεχεράνης.»

Γράφει ο Νίκος Μαστοράκης

Γιατί, πέρα από το γεγονός ότι πολλά δημόσια πρόσωπα κάνουν αυτό που βολεύει την προσωπική τους προβολή (photo op) αναρωτιέμαι πόσο politically correct είναι για τον Δήμαρχο της Αθήνας να στηρίζει μια χαμηλής ποιότητος ισραηλίτικη (έστω και με τον φερετζέ της Apple) παράγωγή, όπου η Αθήνα του Δημάρχου Μπακογιάννη, παίζει τον ρόλο της Τεχεράνης, όπου η Κυψέλη παίζει τον ρόλο μιας άθλιας γειτονιάς του Ιράν, όπου ο ΕΚΟΜΕ αυτοϊκανοποιείται καταβάλλοντας εκατομμύρια ευρώ, παραβαίνοντας το νόμο που θέτει συγκεκριμένα πολιτιστικά κριτήρια για έγκριση του rebate.

Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΠΑΝΤΟΥ ΨΟΦΙΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ 

Το αν τηρήθηκαν τα κριτήρια αυτά, το τσεκάρισα εγώ για σένα και σε διαβεβαιώ ότι το πολύ 6 βαθμούς (από τους μίνιμουμ 20) θα είχε πάρει η ανεκδιήγητη αυτή σειρά, δεδομένου ότι δεν τηρεί κανέναν από τους όρους του νόμου.

Οι παραγωγοί, θα μπορούσαν τα γυρίσματα εξαθλίωσης αντί για την Αθήνα να τα κάνουν σε μια φτωχογειτονιά του Τελ Αβίβ, στη διπλανή τους πόρτα. Όμως εκεί δεν θα έπαιρναν 40% (κάπου ενάμισι εκατομμύριο που τσεπώνουν από μας) πιάνοντας «κότσο» ένα στρεβλό νόμο που επιτρέπει… απρέπειες σε εκείνους που τον διαχειρίζονται ώστε να γίνονται… δυσφημιστικές για τη χώρα ταινίες-φιασκο, βλέπε Beckett.

Ρωτάω λοιπόν, αγαπητέ μου Δήμαρχε:

Είχες διαβάσει το σενάριο, πριν πας καμαρωτός για φωτογραφίες στο γύρισμα;

Είχες δει την πρώτη σειρά αυτού του φτηνιάρικου κατασκευάσματος; Συμφωνείς με τη φιλοσοφία να έρχεται ο καπάτσος παραγωγός να μετατρέπει την Αθήνα σε άσχημη Τεχεράνη και να τον πληρώνουμε κι από πάνω;

Τι κέρδισε η Αθήνα από την ευτελή απεικόνισή της ως Τεχεράνη;

Και ενώ ο νόμος έχει έναν αυστηρό όρο πολιτιστικών points, ζήτησες εσύ να μάθεις πώς ξεπεράστηκαν (κακότεχνα πιστεύω) όλα όσα ζητάει ο νόμος αυτός από ξένη παραγωγή για να πέσει το παραδάκι;

Καιρός να τελειώνει η χωριάτικη ξιπασιά «η Θεσσαλονίκη έγινε Χόλιγουντ,»«Η Κυψέλη έγινε Χόλιγουντ,» γιατί Χόλιγουντ δεν γίνεσαι υποδυόμενος μια τη Φλόριντα και την άλλη την Τεχεράνη.

Είμαστε μεν επαίτες «δώσε και μένα μπάρμπα» στους ξένους παραγωγούς, αλλά να παίρνουμε και κάτι. Την Αθήνα σου την εμπιστεύτηκαν οι ψηφοφόροι σου για να είναι «Η Αθήνα» και όχι ο κομπάρσος που παίζει το… κάθε Πέρσης και καλύτερος!

Comments