“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΣ Ζοζέπ Μπορέλ


Μπορέλ : ¨Με τον Μεβλούτ Τσαβούσογλου, έχω μία μεγάλη και ειλικρινή φιλία¨


Ο Aνώτατος Eκπρόσωπος Πολιτικών Ασφαλείας και Εξωτερικών Σχέσεων Ζοζέπ Μπορέλ μίλησε σε εκδήλωση που οργανώθηκε στη Μαδρίτη από την ισπανική δεξαμενή σκέψης “Nueva Economia Forum”.

Στην αίθουσα βρισκόταν ο πρεσβευτής της Ελλάδας στη Μαδρίτη Γιάννης Τζόβας, ο οποίος τον ρώτησε αν από τότε που ανέλαβε καθήκοντα ως τώρα, υπήρξε κάποια αλλαγή στο όραμα του για την Τουρκία.

Απάντησε : Από τότε που ανέλαβα καθήκοντα μέχρι τώρα, ξόδεψα το 30% του χρόνου μου για να μην διακοπούν οι σχέσεις ΕΕ-Τουρκίας. Μπορώ να πω πως σε σχέση με ένα χρόνο πριν, είμαστε σε πολύ καλύτερη κατάσταση με την Τουρκία. ”

Ο Μπορέλ είπε πως ποτέ οι απόψεις του δεν ήταν αρνητικές σχετικά με την Τουρκία και συνέχισε λέγοντας : “Το αντίθετο μάλιστα, πιστεύω πως οι σχέσεις αυτές είναι απαραίτητες για μας. Με τον υπουργό Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου, έχω μία μεγάλη και ειλικρινή φιλία. Έτσι ήμουν και με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, όταν ήταν πρωθυπουργός. Με την Τουρκία δεν βιώσαμε μόνο το πρόβλημα του αερίου άλλα πολλά προβλήματα. Υπήρχαν μεγάλες εντάσεις με τους Γάλλους καθώς ήταν περίοδοι που τα πλοία πήγαιναν και έρχονταν. Εγώ πάντοτε υποστήριξα το διάλογο και ανέλαβα καθήκοντα ως γεφυροποιός και πιστεύω πως έπαιξα ένα σημαντικό ρόλο. Κάποιοι με κατηγόρησαν πως υποστηρίζω τους Τούρκους. Εγώ ούτε τους υποστηρίζω ούτε είμαι ενάντια στους Τούρκους.”.

https://www.haberler.com/haberler-ab-yuksek-temsilcisi-borrell-bir-yil-oncesine-gore-14447113-haberi/

Comments