«Στο τέλος θα θυμόμαστε, όχι τα λόγια των εχθρών μας, αλλά, την σιωπή των φίλων μας»

“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Ρία Ελληνίδου: Μη μιλάς, φίλησε με, ας τα χείλη να τα λένε

Μη μιλάς, φίλησε με, ας τα χείλη να τα λένε,
μη μιλάς, τώρα ξέρω, από τη ζωή τι θέλω.

Εσύ είσαι τα πάντα για μένα, όλα τ’ άλλα είναι ψέμα,
στα μάτια σου σβήνω το χρόνο, πλάϊ μου σε θέλω μόνο.


Απόψε πάλι με κρατάς,μέσα στην αγκαλιά σου,
και όλ’ οι δρόμοι της καρδιάς,έχουν το όνομά σου.

Στη σκέψη μου γυρνάς,το πιο γλυκό μαρτύριο μου,
στ’ αστἐρια να με πάς,σε περιμένω όνειρό μου.

Μη μιλάς,φίλησε με,ας τα χείλη να τα λένε,
μη μιλάς,τώρα ξέρω,από τη ζωή τι θέλω.

Υπάρχεις εσύ,μου φτάνει γιατί,
στα μάτια σου ταξιδεύω.

Υπάρχεις εσύ και μ’ ένα φιλί,
στιγμές μαγικές σου κλέβω…

Απόψε όνειρα τρελά,τα ζω σα να’ναι αλήθεια,
κλείνει το μάτι μου γελά,με πονηριά η νύχτα.

Στη σκέψη μου γυρνάς,το πιο γλυκό μαρτύριο μου,
στ’ αστἐρια να με πάς,σε περιμένω όνειρό μου.

Εσ’ είσαι τα πάντα γιά μένα ,όλα τ’άλλα είναι ψέμα,
στα μάτια σου σβήνω το χρόνο, πλάϊ μου σε θέλω μόνο.

Comments