''Γελωτοποιοί'' και άσχετοι, που υποδύονται τους ''βουλευτές, μέλη της Επιτροπής Απόδημου Ελληνισμού''
Ζουν στον κόσμο τους, με μηδενική γνώση γιά Ομογένεια-απόδημο Ελληνισμό:
''Γελωτοποιοί'' και άσχετοι, που υποδύονται τους ''βουλευτές, μέλη της Επιτροπής Απόδημου Ελληνισμού'', θεωρούν τους ΕΛΛΗΝΕΣ εκτός Ελλάδας (που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν στην Ελλάδα) ''πολίτες με ελληνικές ρίζες'' !!!
(Στον χρόνο 2:34:00 του βίντεο η αναφορά του βουλευτή Βασ. Γιόγιoκα, σε δημοσίευμα-επιστολή του ΚΑΛΑΜΙ (δημοσιεύεται και στο τέλος αυτής της σελίδας).
Εάν ασχοληθεί η Δικαιοσύνη ΗΠΑ (αναμενόμενο), που έχει αρμοδιότητα εξαιτίας της ροής κρατικού χρήματος από Ελλάδα σε άτομα στις ΗΠΑ και ΟΧΙ στο ΣΑΕ ΗΠΑ, γιά το...ΣΑΕ, αφού η ελληνική Δικαιοσύνη αδιαφορεί, δεν... ενδιαφέρει τον πρόεδρο της Επιτροπής, επειδή την περίοδο 1996-2008, ήταν... άλλοι στην κυβέρνηση. Ούτε τον ενδιαφέρει η... ξεφτίλα της Ελλάδας σε περίπτωση εκδίκασης της υπόθεσης σε αμερικάνικο ομοσπονδιακό Δικαστήριο, όπου θα ''βγουν στην φόρα'' και τα ''λαδώματα'' πολιτικών από τα κονδύλια γιά ΣΑΕ, τα χρήματα των οποίων διατηρούν σε τραπεζικούς λογαριασμούς στις ΗΠΑ, αδήλωτα στην εφορία και στα διάτρητα ''πόθεν έσχες'').
Βουλευτής του ΚΚΕ (Σταύρος Τάσσος) : «Οι Ομογενείς δεν θα επενδύσουν στην Ελλάδα γιατί θέλουν το κέρδος... Δεν έχουν σχέση με εκείνους τους ευεργέτες που έδιναν την περιουσία τους στο ελληνικό Κράτος...». (Σημ.: Θα φροντίσουμε οι Ομογενείς να δώσουμε τις περιουσίες μας, γιά να γίνουμε ''ευεργέτες'', στο σάπιο ελληνικό κράτος των μιζαδόρων, διαπλεκόμενων, διεφθαρμένων και λοιπών κρατικοδίαιτων ''τρωκτικών'').
Οι άσχετοι με απόδημο Ελληνισμό ''βουλευτές'', είναι εντυπωσιακά ανίκανοι να ασχοληθούν με την Ομογένεια, ομιλούν γενικά και αόριστα γι' αυτήν, επαναλαμβάνουν τις ''σαχλαμάρες'' της τελευταίας 20ετίας, δεν έχουν γνώση-προσόντα και διασύρουν την Βουλή, την Ελλάδα.
- Τα ονόματα των 33 (!!!) αργόσχολων μελών της ''Επιτροπής'' της Βουλής, γιά να γνωρίζει η Ομογένεια τους ''γελωτοποιούς''.
ΚΑΛΑΜΙ
http://dia-kosmos.blogspot.gr/
''Γελωτοποιοί'' και άσχετοι, που υποδύονται τους ''βουλευτές, μέλη της Επιτροπής Απόδημου Ελληνισμού'', θεωρούν τους ΕΛΛΗΝΕΣ εκτός Ελλάδας (που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν στην Ελλάδα) ''πολίτες με ελληνικές ρίζες'' !!!
- (Και οι απόδημοι ΕΛΛΗΝΕΣ τους απαντάμε ομαδικά: Eίστε ανεύθυνοι ''καραγκιόζηδες'').
Tο βίντεο όλης της συνεδρίασης της Επιτροπής, 3 Νοεμβρίου 2015
''Νονός'' της ονομασίας ''πολίτες με ελληνικές ρίζες'' (οι απόδημοι 'Ελληνες) στην συνεδρίαση (3 Νοε.'15) της Επιτροπής (στον χρόνο 3:16:00 στο βίντεο) -χωρίς ένα μέλος της ή ο παριστάμενος υφυπουργός Εξωτερικών Αμανατίδης, να του πει ''τι λες ρε ανόητε''- ο (''επιλογής'' Ν. Κοτζιά) κρατικοδίαιτος ''ταξιδευτής'', επικεφαλής της αμαρτωλής, τυπικά μόνο υπαρκτής, γεν. Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού (ΓΓΑΕ).
''Νονός'' της ονομασίας ''πολίτες με ελληνικές ρίζες'' (οι απόδημοι 'Ελληνες) στην συνεδρίαση (3 Νοε.'15) της Επιτροπής (στον χρόνο 3:16:00 στο βίντεο) -χωρίς ένα μέλος της ή ο παριστάμενος υφυπουργός Εξωτερικών Αμανατίδης, να του πει ''τι λες ρε ανόητε''- ο (''επιλογής'' Ν. Κοτζιά) κρατικοδίαιτος ''ταξιδευτής'', επικεφαλής της αμαρτωλής, τυπικά μόνο υπαρκτής, γεν. Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού (ΓΓΑΕ).
(Στον χρόνο 2:34:00 του βίντεο η αναφορά του βουλευτή Βασ. Γιόγιoκα, σε δημοσίευμα-επιστολή του ΚΑΛΑΜΙ (δημοσιεύεται και στο τέλος αυτής της σελίδας).
Γιά τον ''εκνευρισθέντα'' πρόεδρο της Επιτροπής Mιχ. Τριανταφυλλίδη, ''δεν υπάρχει θέμα'', αφού είναι...''ανυπόγραφο'' το δημοσίευμα ειδικά γιά τις οικονομικές απάτες με τα κρατικά κονδύλια γιά το ΣΑΕ. Και επειδή ο πρόεδρος είναι άσχετος, τον συμβουλεύουμε να απευθυνθεί στον επί της Δημόσιας Διοίκησης, Λ. Ρακιντζή και στην εισαγγελία (όπου και ο σχετικός φάκελος), γιά το ζήτημα, που το πολιτικό-κομματικό σύστημα θέλει να ''κουκουλώσει''.
Εάν ασχοληθεί η Δικαιοσύνη ΗΠΑ (αναμενόμενο), που έχει αρμοδιότητα εξαιτίας της ροής κρατικού χρήματος από Ελλάδα σε άτομα στις ΗΠΑ και ΟΧΙ στο ΣΑΕ ΗΠΑ, γιά το...ΣΑΕ, αφού η ελληνική Δικαιοσύνη αδιαφορεί, δεν... ενδιαφέρει τον πρόεδρο της Επιτροπής, επειδή την περίοδο 1996-2008, ήταν... άλλοι στην κυβέρνηση. Ούτε τον ενδιαφέρει η... ξεφτίλα της Ελλάδας σε περίπτωση εκδίκασης της υπόθεσης σε αμερικάνικο ομοσπονδιακό Δικαστήριο, όπου θα ''βγουν στην φόρα'' και τα ''λαδώματα'' πολιτικών από τα κονδύλια γιά ΣΑΕ, τα χρήματα των οποίων διατηρούν σε τραπεζικούς λογαριασμούς στις ΗΠΑ, αδήλωτα στην εφορία και στα διάτρητα ''πόθεν έσχες'').
Βουλευτής του ΚΚΕ (Σταύρος Τάσσος) : «Οι Ομογενείς δεν θα επενδύσουν στην Ελλάδα γιατί θέλουν το κέρδος... Δεν έχουν σχέση με εκείνους τους ευεργέτες που έδιναν την περιουσία τους στο ελληνικό Κράτος...». (Σημ.: Θα φροντίσουμε οι Ομογενείς να δώσουμε τις περιουσίες μας, γιά να γίνουμε ''ευεργέτες'', στο σάπιο ελληνικό κράτος των μιζαδόρων, διαπλεκόμενων, διεφθαρμένων και λοιπών κρατικοδίαιτων ''τρωκτικών'').
Οι άσχετοι με απόδημο Ελληνισμό ''βουλευτές'', είναι εντυπωσιακά ανίκανοι να ασχοληθούν με την Ομογένεια, ομιλούν γενικά και αόριστα γι' αυτήν, επαναλαμβάνουν τις ''σαχλαμάρες'' της τελευταίας 20ετίας, δεν έχουν γνώση-προσόντα και διασύρουν την Βουλή, την Ελλάδα.
- Τα ονόματα των 33 (!!!) αργόσχολων μελών της ''Επιτροπής'' της Βουλής, γιά να γνωρίζει η Ομογένεια τους ''γελωτοποιούς''.
ΚΑΛΑΜΙ
http://dia-kosmos.blogspot.gr/
