“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”

Η Αντίληψη είναι το παν, η πραγματικότητα έρχεται δεύτερη!....

Αριστοτέλης: "εάν το πλήθος είναι δουλόφρον («ανδραποδώδες») ή μη δουλόφρον, εξαρτάται από την μόρφωση και την παιδεία"

Σάββατο, 26 Μαρτίου 2016

„Ξου! Ρωμιοσύνη ανάβαθη που ρεύεσαι σαπίλα…“

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου

Ως συνολο ο λαος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης πρεπει επιτελους μαζι με τις Ενοπλες Δυναμεις του να ξεσηκωθη «επαναστατικω δικαιω»

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Ο γραφων στο παρων πονημα του θα προσπαθησει να αντιπαραθεση τις διαφορες μεταξυ του Κρατιδιου της Ρωμιοσυνης και της Ελλαδος για να εξηγηση την ανθελληνικη πολιτικη αυτου ηδη απο την αρχη υπαρξης του με πλαστογραφημενο παρελθον, ψευτικο παρον και νεκρο μελλον, κατοικουμενο ως επι το πλειστον απο ορθοδοξους βαλκανιους, δηλαδη απο αχρηστους Ρωμιους και εξουσιαζομενο απο μια εξουσια για την εξουσια, αγνοωντας και περιφρονωντας ασυστολα τον κοινωνικο, πολιτικο και ηθικο περιγυρο, τους παντες Ελληνες και τα παντα Ελληνικα.

Οι εβραιογεννεις αυτοι εξουσιαστες εξωβελισαν την αμμεση συμμετοχικη δημοκρατια των πολιτων του Αριστοτελη και στην θεση της εβαλαν την απατηλη εμμεση δημοκρατια της θολουρας, της ολιγαρχιας και της οικογενειοκρατιας την οποια ως «μπαλωματηδες και καλφαδες» που ειναι, σε λιγο θα την μεταρρυθμισουν δηθεν, με τα μπαλωματα τους αποκλειστικα για το θεαθηναι.

Το παιχνιδι ομως των ως ανω απατεωνων του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης ειναι χαμενο «απο χερι» τοσο για τους εβραιογενεις εξουσιαστες οσο και για τους εξουσιαζομενους αχρηστους Ρωμιους, οπου και οποτε το κατα φυση, δηλαδη το αληθινο πολιτικο γιγνεσθαι πλαστογραφειται ‘η κακοποιειται.

Οι ιδιοι απατεωνες μαχονται και καταστρεφουν συστηματικα, επιμονα και εσκεμμενα την Ελληνικη Γλωσσα και την Ελληνικη Γραφη και κατ’ επεκταση τον Ελληνικο Πολιτισμο, διοτι αυτο που λεγεται ακομη «Ελλαδα» ειναι η υπαρξη της Ελληνικης Γλωσσας και Γραφης, η οποια ειναι γεννημα και αναθεμα του Ελληνικου Χωρου.

Ουδεις απο τους ως ανω απατεωνες που κατα πλειονοτητα στεγαζονται στα υπουργεια παιδειας και πολιτισμου, στην Ακαδημια των Αθηνων, στα Πανεπιστημια κ.α. του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, νομιμοποιειται να στρεβλωνη, με οσους τιτλους σπουδων και εαν διαθετη, αυτη την πραγματικοτητα.

Κατα τον Αριστοτελην (Μετα τα Φυσικα Λ9) ισχυει 
«Ων ει τις χωρισας αυτο λαβοι μονον το πρωτον, οτι θεους ωοντο τας πρωτας ουσια ειναι, θειως αν ειρησθαι νομισειεν, και κατα το εικος πολλακις ευρημενης εις το δυνατον εκαστης και τεχνης και φιλοσοφιας και παλιν φθειρομενων και ταυτας τας δοξας εκεινων οιον λειψανα περισεσωσθαι μεχρι του νυν».
Δηλαδη 
«Εξ αυτων εαν καποιος ξεχωρηση και παρη μονο την αρχην, οτι δηλαδη ενομιζαν τις πρωτες ουσιες ως θεους, θα ηδυνατο να διαπιστωση οτι προκειται περι θε’ι’κων ρησεων και οτι (εν μεσω των εναλλαγων εκαστης εποχης) οι τεχνες και οι φιλοσοφικες επιστημες κατ’ επαναληψιν κατα πασα πιθανοτητα ανεκαλυφθησαν και εχαθησαν, και οι δοξασιες αυτες των προγονων μας διετηρηθησαν μεχρι των ημερων μας ως λειψανα».
Πολλοι Ρωμιοι, ως τιμαριωτες του διεθνους πολιτικου σιωνισμου, υποστηριζουν πως δεν υπηρχε το Ελληνικο Εθνος ως εννοια στους αρχαιους Ελληνες διοτι ο τοτε ελληνικος χωρος ηταν χωρισμενος σε πολεις-κρατη που πολλες φορες πολεμουσαν το ενα το αλλο. Παρ’ ολο ομως που η εννοια «εθνικο κρατος» αρχισε να χρησιμοποιειται κυριως απο τον 18ο μ.Χ. αιωνα, εντουτοις ο ορος «Εθνος» ‘η «Γενος» ηταν γνωστος στην αρχαια Ελλαδα. Η εννοια της «πανελληνιας εθνικης συνειδησης» και η γνωση οτι υπαρχουν πολλα κοινα στοιχεια που ενωναν τις διαφορες «ελληνικες φυλες» και «πολεις-κρατη» κατα τον Ηροδοτο (βιβλιο Πολυμνια) δεν απουσιαζε στην αρχαια Ελλαδα.

Στους Ολυμπιακους Αγωνες καθε τεσσερα χρονια συμμετειχαν μονο οι Ελληνες. Στον Πανηγυρικο προς τους Αθηναιους ο Ισοκρατης αναφερεται στο «γενος των Ελληνων»
«Ελληνων προμαχουντες Αθηναιοι Μαραθωνι, χρυσοφορων Μηδων εστορεσαν δυναμιν» 
αναφερει για την μαχην του Μαραθωνα ο Σιμωνειδης ο Κειος. Με το 
«Ω παιδες Ελληνων, ελευθερουτε πατριδα, ελευθερουτε δε παιδας, γυναικας, θεων τε πατρωων εδη, θηκας τε προγονων: νυν υπερ παντων αγων» αναφερεται ο Αισχυλος 
ο οποιος συμμετειχε ενεργα στην μαχη του Μαραθωνα και στις ναυμαχιες του Αρτεμισιου και της Σαλαμινας.

Το αναθημα του Αλεξανδρου του Μεγαλου προς στην «θεα Αθηνα» (300 περσικες πανοπλιες) συνοδευτηκε απο το επιγραμμα «Αλεξανδρος Φιλιππου και Ελληνες πλην Λακεδαιμονιων απο των βαρβαρων των την Ασιαν κατοικουντων».

Ενω με την επικρατησην της εβρα’ι’κης θρησκευτικης αιρεσης «Χριστιανοσυνη» ο ορος «Ελληνας» εγκληματικα απεκτησε αρνητικη σημασια, ο Ελληνας φιλοσοφος Γεωργιος Πληθων Γεμιστος υπενθυμισε τον 15ο μ.Χ. αιωνα στον αυτοκρατορα του Βυζαντιου Εμμανουηλ Παλαιολογο, πως «Ελληνες ειμαστε αυτοι των οποιων ειστε βασιλιας, οπως η γλωσσα μας και η παιδεια μας μαρτυρουν».

Στα 185 χρονια (2016-1830) υπαρξης του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης επετυχαν οι Ρωμιοι και εβραιογεννεις εξουσιαστες αυτο που δεν πετυχαν ολοι μαζι οι εχθροι της Ελληνικοτητας και του Ελληνισμου δια μεσου των χιλιετιων. Ο Ελληνισμος ξερριζωθηκε οριστικα απο τις προαιωνιες εστιες του στην Ιωνια, την Κωνσταντινουπολη, τον Ποντο, την Καππαδοκια, την νοτια Ρωσια, την Νοτια Ιταλια, την Αιγυπτο, την Ανατολικη Ρωμυλια, την ευρυτερη περιοχη το Μοναστηριου και οπου αλλου επεβιωνε αμυνομενος με επιτυχια εναντιον Ρωμαιων, Φραγκων, Τουρκων, Αραβων, Σλαβων, Βουλγαρων και ολων των αλλων πασης κατηγοριας και προελευσεως εχθρων του.

Το αχρηστο αυτο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης κατεστρεψε και τον τελευταιο θυλακα αντιστασης του Ελληνισμου, δηλαδη την Κυπρο. Ουδεις απο την υπευθυνη ηγεσια του κρατιδιου αυτου αλλα και της Κυπρου κατανοησεν, οτι η επιβιωση της Κυπριακης Δημοκρατιας απαιτει την καταργιση των αναχρονιστικων και παρανομων «εγγυησεων», την διαφυλαξη του ενιαιου χαρακτηρα της, την αποχωριση των εποικων που συνιστουν εγκλημα πολεμου και τον αποκλεισμο εσωτερικων διαιρεσεων (οι ετσι ονομασθεντες Τουρκολυπριοι ειναι στην πραγματικοτητα εξισλαμισθεντες Ελληνες!).

Ουδεις απο τα ως ανω βοδια κατενοησεν οτι η συνταγη-κατασκευη της δικοινοτικης, διζωνικης ομοσπονδιας που επιδιωκει η Τουρκια στην Μεγαλονησο, οφειλει πρωτα να εφαρμοσθη απο την Τουρκια στις 48 μειονοτητες της στην Μικρα Ασια. Στην περιοχη αυτη οι Αλεβιτες συγκροτουν το 20 % περιπου του τουρκικου πληθυσμου και την δευτερη θρησκευτικη δυναμη μετα τους Σουνιτες, Οι αλλες εθνοτητες της Μικρας Ασιας αποτελουνται απο Τουρκους Γιουρουκους Σουνιτες, τουρκμενιους Σουνιτες, τουρκμενιους Αλεβιτες, Ταχτατσηδες Αλεβιτες, Αμανταλ Αλεβιτες, Αζερους Τουρκους Σι’ι’τες, Αζερους Τουρκους, Γιουγκουρους, Κιρκισιους, Καζακους, Ουζμπεκους, Ουζμπεκους Ταταρους, Νογκας Ταταρους, Μπαλκαρ και Καρακα’ι’ι, Κουμουκ, Μουχακιρ και Πομακους.

Προσφυγες απο την βαλκανικη Χερσονησο (Πομακοι, Τσιτσακ, Καρατζιοβαληδες, Βοσνιοι, Χερσεκοι). Βαλααδες, Θεσσαλονικεις, Νταγκιστανοι, Σουδανοι, Εσθονοι, Κουρδοι (20 εκατομμυρια), Γεζιτες, Γιεζιντι (1 εκατομμυριο), Ζαζα Σουνιτες (2 εκατομμυρια), Ζαζα Αλεβιτες, Οσσετι, Αρμενιοι, Χεμδινλι, Αλβανοι, Κοζακι του Κουμπαντ, Ρωσοι Μολοκανοι, Πολωνοι, Αιγγανοι, Ελληνες Ορθοδοξοι και Μουσουλμανοι, Αραβες Σουνιτες, Αραβες Νουσα’ι’ρι, Αραβες Χριστιανοι, Εβραιοι, Αραμαιοι, Συριοι Χριστιανοι, Συροχαλδαιοι Χριστιανοι, Τσερκεζι (1 εκατομμυριο), Τσετσενοι και Ιγγκουζι, Γεωργιανοι, Λαζοι (1,5 εκατομμυριο) κ.α.

Με την Συνθηκη της Λωζανης οι ως ανω μειονοτητες που παρεμειναν στην Μικρα Ασια, πλην συγκεκριμενων και απολυτα προσδιορισμενων εξαιρεσεων, θεωρουνται παρανομα τουρκικες. Οποιος δεν αισθανονταν Τουρκος εφευγε…και, εαν εμενε συμφωνα με την Συνθηκη της Λωζανης κακως εμενε.

Αυτα ολα ειναι αποτελεσμα συγκεκριμενης στρατηγικης, η οποια εξυπηρετουσε τα συμφεροντα αυτων που τα διαπραγματευθηκαν, δηλαδη της Τουρκιας και του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης.

Το ποιο εξυπνο επιτευγμα της Τουρκιας ηταν η ανταλλαγη κεφαλαιου με τους Ρωμιους του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης και αρα και η ελληνικοτητα της δυτικης Θρακης. Με αυτην την μικρη αναλογικα εκταση «ξεφορτωθηκε» η Τουρκια εναν μεγαλο συνεταιρο και συνιδιοκτητη, δηλαδη την Ελλαδα, απο την τεραστια σε εκταση Μικρα Ασια. Ξεφορτωθηκε επισης και πληθος αλλων μικροτερων συνεταιρων χωρις καμμια αποζημιωση. Η «λογιστικη νομιμοτητα μιας μοιρασιας» ειναι συνεπως η Συνθηκη της Λωζανης και τιποτε αλλο.

Επειδη δηθεν οι Ελληνες διεφεραν απο τους Τουρκους στο θρησκευμα (αυτο ειναι μεγαλο ψεμα διοτι πολλα εκατομμυρια Ελληνες εξισλαμισθηκαν!), θεωρηθηκε τελειως αυθαιρετα οτι αυτο ηταν ενα ασφαλες κριτηριο διαχωρισμου των πληθυσμων. Με αλλα λογια. Οι πανεξυπνοι Τουρκοι πληρωσαν με την δυτικη Θρακη εναν αναλογικα φθηνο αφελληνισμο της Μικρας Ασιας με θρησκευτικα κριτηρια και οχι με πραγματικα εθνολογικα κριτηρια.

Οπως σημερα οι Μεγαλοκαρχαριες του χρηματος ξεπλενουν «μαυρο» χρημα, ξεπλυθηκαν με τον ως ανω τροπο οι λαοι της Μικρας Ασιας. Οι αναλογιες μιλουν την γλωσσα τους: 1.650.000 Τουρκοι υπηκουοι, χριστιανικου θρησκευματος, μοιρασθηκαν ως Ρωμιοι μεταξυ τους το μερος που τους αντιστοιχουσε στο αντικειμενικα μικρο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης, ενω στην Τουρκια πηγαν 670.000 Ρωμιοι υπηκοοι, μουσουλμανικου θρησκευματος, που, ως Τουρκοι, την μοιρασθηκαν σχεδον μονοι τους. Την μοιρασθηκαν σχεδον σε βαρος των παντων και οχι μονο στον βαθμο που αφορουσε την περιουσια της σχεδον τριπλασιας απο αυτους πληθυσμιακης ομαδος των χριστιανων Ρωμιων.

Εδω βρισκεται κρυμμενη και η προδοσια της Χριστιανοσυνης, δηλαδη της Ορθοδοξιας. Η προδοσια αυτη της Ορθοδοξιας σε βαρος των Ελληνων μη χριστιανικου θρησκευματος νομομοποιειται στο Μερος Πρωτο, τμημα Β’, Αρθρο 3 παρ. 1, 2 και 3 του ισχυοντος ακομη Συνταγματος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, που ψευδωνυμα ονομαζεται Συνταγμα της Ελλαδος. «Επικρατουσα θρησκεια στην Ελλαδα ειναι η θρησκεια της Ανατολικης Ορθοδοξης Εκκλησιας του Χριστου……».

Με τον τροπο αυτο επροδοθει και η ελληνικη Οικουμενικοτητα, Επιστημη, Φιλοσοφια, Λογος, Πολιτισμος, Στοχασμος, Μετρο, Διαλογος, Καλλος, Αιδω, Ερευνα, Νεμεσι, Δικη, Καθαρση και οτι αλλο συνιστα την εννοια της Ελληνικοτητας και του Ελληνισμου. Εαν σημερα επιβιωνουν τα ως ανω στοιχεια της Ελληνικοτητας στον σημερινο Παγκοσμιο Πολιτισμο, εστω παραμορφωμενα και παρεξηγημενα και οχι σπανια σκοπιμα διαστρεβλωμενα απο τους ξενους και βαρβαρους αποδεκτες τους, η επιβιωση αυτη οφειλεται σε καθε αλλο παρα σε παραγοντες του αχρηστου κρατιδιου της Ρωμιοσυνης.

Η Ελλας ως ενα υπερχρονικο προτυπο του Πολιτισμου και καυχημα ολων τον ανθρωπων του Κοσμου που εχουν μυαλο και οχι αχυρο στο κεφαλι τους δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης ως ντροπη και ονειδος, ως απορροια της επιρροης του διεθνους πολιτικου σιωνισμου που μισει αβυσσαλεα την Ελληνικοτητα και τον Ελληνισμο, δηλαδη τον Ελλογο Ανθρωπο και τον Ελληνικο Λογο.

Οσοι σημερα απο τους Ρωμιους ελπιζουν οτι μεσα στα ισχυοντα πλαισια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης και χωρις κοσμογονικες αλλαγες μπορει να υπαρξη καποια εξοδος απο τον σημερινο ταφο της ντροπης και του ονειδους, τα 185 χρονια του βιου και της πολιτειας του ειναι παρα πολλα για να δικαιολογησουν μια τετοια ελπιδα τους.

Μονο απο τους δρωντες Ελληνες ανα την Υφηλιο, απο το προ’ι’ον του μοχθου. του ηθους, του ζηλου, της υπερηφανειας και της αξιας τους, θα μπορουσε να προκυψη κατι το καλο και για τους αχρηστους του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης. Η γνησια Ελλαδα, οχι το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης, απλωνει παντοτε τα φτερα της ερημην και των «ηρακλεων» της και των «νεκροθαπτων» της.

Αυτο μας το λεγει με τον πιο κατηγορηματικο τροπο η Ιστορια. Η Ελλας η οποια ως προτυπο, ως τροπος αντιληξης της Ζωης και του Κοσμου ενω μειωνεται σκοπημα ως παγκοσμιο πολιτιστικο μεγεθος, βαλλεται, πληττεται, αποσιωπαται, διαστρεβλωνεται, καταπατειται, συκοφαντειται και πανταχοθεν πολιορκειται απο τον διεθνη πολιτικο σιωνισμο και τα τσιρακια αυτου, παραμενει για τους λαους του Κοσμου η μονη δυνατοτητα για να επιζησουν στο μελλον.

Αντιθετα το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης με επισημη ψευδη ιδεολογια εχτισε ενα ψευδες οικοδομημα, ενα θλιβερο κατασκευασμα και ως αντιιστορικο δεν εγγυαται ουτε γεννα «Ιστορια». Ο ιστορικος θανατος αυτου ειναι πλεον βεβαιος. Το παραμυθι της δημιουργιας του τελειωνει.

Τα προβληματα του ειναι το Δημογραφικο, το Μειονοτικο, το Ελληνικο φρονημα, τα Ναρκωτικα, η Εθνικη Αμυνα, η οικονομικη Κριση και ο οικονομικος Παρασιτισμος, η απωλεια της εθνικης ταυτοτητας, οι ορδες της Μεταναστευσης απο την Ασια και Αφρικη, η πολιτιστικη Παρακμη, ο ιδεολογικος Χαο’ι’σμος, οι ξενες επεμβασεις και ισιαιτερα η νεογερμανικη Κατοχη και η αγνωσια της Θουκυδιδειας επιστημονικης παραδοσης των διεθνων σχεσεων βαση της οποιας γινονται ευκολα δυνατες οι προβλεξεις των πολιτικων εξελιξεων στο περιγυρο του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, δηλαδη το ανοιγμα ενος μακρυχρονου πεδιου πολιτικης και οικονομικης ασταθειας με επικεντρο την Εγγυς- και Μεση Ανατολη, την περιοχη του παλαιου Ανατολικου Ζητηματος και γενικα της Ευρασιας.

Η ανικανοτητα και η αγνωσια της Συντεχνιας ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που ασκει σημερα εξουσια στο αχρηστο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης κανουν αδυνατη την εγκαιρον ληψη καταλληλων μετρων ασφαλειας…..Κανει επισης αδυνατη και την δραστηριοποιηση 100 περιπου εκατομμυριων «Ελληνογενων» πασης θρησκειας, που ειναι απλωμενοι σε ολη την υφηλιο αλλα και στην Τουρκια.

Ως «Ελληνογενεις» οριζονται ολοι εκεινοι οι ανθρωποι που εχουν μακρυνη ‘η κοντινη προελευση απο το «Ελληνικο Γενος», οπως διαμορφωθηκε απο τοτε που αρχισε να επικρατη η ιδιαιτερη ελληνικη ταυτοτητα σαν διαφορετικοτητα εναντι των αλλων πληθυσμιακων ομαδων. Οι γνησιοι και ετσι ονομασθεντες «Τουρκοκυπριοι» π.χ. και οχι οι Τουρκοι εποικοι, ειναι «εξισλαμισθεντες Ελληνες».

Το ιδιο ισχυει για τους ετσι ονομασθεντες «Τουρκοκρητες» που εκδιωχθηκαν απο την Κρητη και κατοικουν σημερα σε τουρκικες περιοχες απεναντι απο την Κυπρο και για τους εξισλαμισθεντες Λαζους του Ποντου.

Ο γραφων θα προτιμουσε ως μεταναστες στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης τους «Ελληνογενεις» Μουσουλμανους παρα αυτους απο τις χωρες του τριτου και τεταρτου Κοσμου της Ασιας και Αφρικης. Παραμενει επισης ακατανοητο το γεγονος οτι χωρες που ειναι υπευθυνες για οτι σημερα συμβαινει στην Συρια. δηλαδη το Ισραηλ, η Σαουδικη Αραβιας και τα Εμιρατα του περσικου κολπου (αυτα χρηματοδοτουν την ISIS και τις αλλες τρομακτικες ομαδες στην Συρια και στο Ιρακ) αρνουνται να δεχτουν προσφυγες απο την Συρια και το Ιρακ και τους διοχετευουν προφανως με την χρηματοδοτιση τους προς την Ελλαδα και δια μεσου αυτης προς τις αλλες χωρες μελη της Ε.Ε.!

Η προσφυγικη κριση στους κολπους της γερμανικης κυβερνησης μετα την αποφαση της αυστριακης για αυστηρο ελεγχο των συνορων της θα οδηγησει κατα την Wall Street Journal τον γερμανο ΥΠΟΙΚ (Βολφγκανγκ Σο’ι’πλε) να επαναφερη το θεμα GREXIT προς συζητηση. Εαν το αχρηστο κρατιδιου της Ρωμιοσυνης εξουσιαζονταν απο «Ελληνες το Γενος» θα εθεταν με δικο τους GREXIT την γερμανικη κυβερνηση προ τετελεσμενων γεγονοτων με μη αναγνωριση των χρεων και με σταση πληρωμων και με προσφυγη σε διεθνη δικαστηρια κατα της Γερμανιας για τα απληρωτα ακομη προς την Ελλαδα χρεη της και θα κινητοποιουσαν τις Ενοπλες δυναμεις και τα Σωματα Ασφαλειας για την τοσο αναγκαια «Εσωτερικη Καθαρση» σε ολες τις λειτουργιες του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης μη εξερουμενης και αυτης της θρησκευτικης.

Ως συνολο ο λαος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης πρεπει επιτελους μαζι με τις Ενοπλες Δυναμεις του να ξεσηκωθη «επαναστατικω δικαιω». Ο λαος ξεσηκωνεται οταν πρεπει να υπαρξουν θεμελιακες αλλαγες, οταν πρεπει να απαλλαγη απο εναν ξενο κατακτητη, δηλαδη σημερα απο την Γερμανια, οταν θελει να απαλλαγη απο ενα ομοεθνη του τυραννο, δηλαδη απο την σημερινη κοινοβουλευτικη δικτατορια και οταν θελει να «περαση» απο ενα συνταγματικο καθεστως σε αλλο.

Η τελευταια περιπτωση ειναι δυνατον να πυροδοτηση φαινομενα βιας, που δεν θα εχουν προηγουμενο. Οι σημερινοι και ψευδεπιγραφα ετσι ονομασθεντες «υπηρετες του λαου» δεν γνωριζουν οτι η εξουσια που διαχειριζονται δεν θα τους σωσει οσο καιρο καταπατουν το Συνταγμα. Γιατι αλλωστε να σωθουν οταν δεν σεβονται τον υπερτατο νομο που θα εξασφαλιζεν την ευρυθμη λειτουργια της κοινωνιας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης.

Ο λαος ειναι ο φοβερος και τρομερος προστατης αυτων που ελεγχουν τις εξουσιες στο ονομα του. Αυτο ομως πρεπει καποτε να το δειξει δυναμικα, ειναι καθηκον του, για να μπορουν να λειτουργουν τα πραγματα δικαια στο καθημερινο επιπεδο. Η απειλη του λαου για τους κρατικους λειτουργους πρεπει να ειναι παντα ο «θανατος» με ‘η χωρις εισαγωγικα.

Παση θυσια πρεπει να αποκλεισθη η μετατροπη του κρατικου λειτουργου σε υπαλληλο ιδιωτικων συμφεροντων διοτι ετσι παυει να υπηρετη τα κοινα συμφεροντα. Μετα το 1974 η κοιωνια του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης μαστιζεται απο φαινομενα εκτεταμενης διαφθορας. Οι περισσοτεροι ανεγκεφαλοι κρατικοι λειτουργει, που δεν γνωριζουν τον αυτοκτονικο χαρακτηρα της πραξης τους, διαφθειρονται και ειναι ολοκληρωτικοι βλακες.

Το κακο ομως στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης ειναι οτι η διαφθορα τεινει να γινη γενικο φαινομενο με απειλη ολοκληρης της κοινωνιας εως καποτε ξεχειλισει το ποτηρι και ανοιξουν οι «ασκοι του Αιολου».

Στην περιπτωση αυτη ενεργοποιουνται τα ενστικτα επιβιωσης της κοινωνιας. Στην περιπτωση αυτη δεν ειναι ουτε βαρβαρος ουτε χασαπης ο «γιατρος» ο οποιος επιχειρη ακρωτηριασμο για να νικηση την γαγγραινα. Ειναι θεμα προτεραιοτητας…..

Το Συνταγμα επιτρεπει την βια μονον οταν παραβιαζεται το ιδιο. Οποιος απειλει το Συνταγμα απειλειται με θανατο. Οσο πιο δικαιο ειναι ενα Συνταγμα τοσο πιο βιαιο γινεται αυτο οταν παραβιαζεται. Σε περιπτωση  μονο αναθεωρησης του Συνταγματος θα ξαναδιατυπωνονταν στο Τμημα Β’ το Αρθρο 3 οχι ως Σχεσεις Εκκλησιας και Πολιτειας αλλα ως Σχεσεις των Θρησκειων και Πολιτειας και θα καταργουνταν το Κεφαλαιο Τριτο του Τμηματος ΣΤ’, δηλαδη το ισχυον καθεστως του Αγιου Ορους. Περαν αυτων θα καταργουνταν ολοι οι εγκληματικοι νομοι προστασιας των υπουργων και βουλευτων.

Το Τμημα Ε’, Κεφαλαιο πρωτο και δευτερο, θα ξαναεπεργαζονταν απο τις ριζες τους, διοτι η δικαστικη εξουσια στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης ειναι η κυρια και αποκλειστικη υπευθυνη για τα οσα δεινα μαστιζουν την κοινωνια του. Καθημερινα εγκληματει η εξουσια αυτη εις βαρος των κατοικων του κρατιδιου αυτου. Η διαβρωση και η ανικανοτητα της ευθυνονται για ολα τα κακως κειμενα. Επετρεψε την αρρωστη αναπτυξη του κομματισμου, την παρανομη ιδιωτικοποιηση των γιγαντων του δημοσιου, την παρανομη αγορα ελληνικης γης απο ξενους, την εκρηξη της διαφθορας στον κρατικο μηχανισμο. την κατασκευη απο την εξουσια μεσω των ΜΜΕ του πολιτικου σκηνικου του μελλοντος, την δημιουργια συνθηκων Νεποτισμου και αγνοησε τον συνταγματικο της ρολο και την υπερασπιση της θεσης της.

Με αλλα λογια. Εαν υπηρχε στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης Δικαιοσυνη δεν θα εφθανε αυτο ποτε στο σημερινο του χαλι. Δεν θα υπηρχε ο νομος περι ευθυνης υπουργων και αρα δεν θα τολμουσαν να κλεβουν οι παντες. Δεν θα γινονταν το πλιατσικο των Ολυμπιακων Αγωνων και το πλιατσικο των εξοπλισμων. Δεν θα τολμουσαν οι πασης μορφης αλητες να κανουν Swaps και να πολλαπλασιαζουν τα δανεια, τα οποια «ετα’ι’ζαν» με παραγγελιες την γερμανικη «SIEMENS» απο την οποια λαδωθηκε και ο νεοεκλεγης προεδρος της Ν.Δ. Δεν θα τολμουσαν οι ρουφιανοι της ΕΛΣΤΑΤ να παιξουν με τα στατιστικα στοιχεια εκεινα που μας οδηγησαν στην τραπεζικη κρεμαλα. Δεν θα τομουσαν τα σκατα της Τραπεζας της Ελλαδας, της ετσι ονομασθεισας κεντρικης τραπεζας της Ελλαδος, να παιξουν με τα ομολογα του δημοσιου, που μας οδηγησαν στην αδυναμια δανεισμου.

Η δικαισυνη του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, των δωσιλογων Πικραμενων, υπηρξε και ειναι σκληρη μονον απεναντι στους φτωχους και αδυνατους και ανυπαρκτη στους ισχυρους Μεγαλοαπατεωνες και Τουρκοκοτσαμπασηδες.

Για τους ως ανω λογους, η Δικαιοσυνη προς τους πολιτες εξασφαλιζεται μονον τοτε οταν ενα τελειο συνταγματικο πλαισιο λειτουργιας θα προεβλεπε τον απολυτο διαχωρισμο μεταξυ Δικαστων και Εισαγγελεων, Την επιλογη των Εισαγγελεων θα την ειχε μονο ο λαος.

Επειδη αυτοι διωκουν και δεν δικαζουν δεν χρειαζεται καν να ειναι νομικοι αλλα αιρετοι εισαγγελεις οι οποιοι θα εκλεγονται με σταθερη θητεια απ’ ευθειας απο τον λαο στις εκλογες της τοπικης αυτοδιοικησης και θα εγκαθιστανται στις Αστυνομικες Διευθνσεις…..Θα παρακολοθουν εντατικα οτι απειλει την κοινωνια…και αρα και στην Δικαιοσυνη και τους λειτοργους της. Αυτοι θα ειναι τα λεονταρια που θα προστατευουν τον «Κυριαρχο Λαο» απο πασης μορφης εχθρων του….

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Bleibergweg 114, D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 0049 2102 32513
E-Mail: chaziteo@t-online.de
22.01.2016

Rubrik: Allgemein

Δρ. Γ. Θ. Χατζηθεοδωρου
22. Januar 2016

http://berlin-athen.eu/

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Τυχαίες Αναρτήσεις

Labels

Blog Archive

Αναγνώστες

Διά-Κόσμος

About