“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”

Η Αντίληψη είναι το παν, η πραγματικότητα έρχεται δεύτερη!....

Αριστοτέλης: "εάν το πλήθος είναι δουλόφρον («ανδραποδώδες») ή μη δουλόφρον, εξαρτάται από την μόρφωση και την παιδεία"

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

Republic = Παρλαμενταρισμός = Κοινοβουλευτισμός


Το ξένο φρούτο με τα σκουλήκια του στην πολιτική αγορά των ηλιθίων Ρωμιών και ο νέος κύκλος διπλής πολιτικής εξαπάτησης αυτών με την αναθεώρηση του Συντάγματος απο τα σιωνιστικά δημιουργήματα ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ!

Το ξενο αυτό φρουτο μετα την αρχαια Ρωμη, ξαναεμφανιζεται στην δυτικη Ευρωπη σαν...

πολιτικο προ’ι’ον των «αστικων» επαναστασεων στην Αγγλια και στην Γαλλια και ολοκληρωνεται σαν πολιτικο συστημα αναπτυσσοντας θεσμους και τυπους που ισχυαν ηδη στα φεουδαρχικα και μεσαιωνικα Παρλαμεντα και πλασαρεται από τους «Προτεσταντες» στο κρατιδιου της Ρωμιοσυνης μετα το 1821 μ.Χ. στην πολιτικη αγορα των ηλιθιων Ρωμιων.

Για την Ελλαδα, την γενετειρα και το λικνο της Δημοκρατιας, της οποιας ο πληθυσμος της διψουσε για Ελευθερια και Δημοκρατια, η ξαναεμφανιση του πολιτευματος REPUBLIC αποτελεσε για δευτερη φορα ξεκαθαρη υβρη. Την πρωτη φορα, μετα την καθυποταξη των Ελληνων της Μακεδονιας από τους Ρωμαιους το 165 π.Χ., όταν η Ρωμα’ι’κη Γερουσια στραφηκε και εναντιον των υπολοιπων Ελληνων που αρνηθηκαν να την υποστηριξουν στον Πολεμο για την καταληψη της Μακεδονιας, και συγκεκριμενα, εναντιον της Ροδου και με την στηριξη της τοτε ανερχομενης ελιτ των Αθηνων, καθιερωσε τον Παρλαμενταρισμο, δηλαδη επετρεψε την λειτουργια καποιων ελαχιστων ολιγαρχικων θεσμων του Αθηνα’ι’κου Πολιτευματος, όπως τον Αρειο Παγο και τους εκλεγμενους (και όχι κληρωτους) αντιπροσωπους, τα βασικα στοιχεια δηλαδη του σημερινου πολιτευματος REPUBLIC.

Το μονοδιαστατο αυτό εκλογικο συστημα εχει ως αποτελεσμα την συγκεντρωση πολιτικης ισχυος στα χερια λιγων, πλουσιων και επιφανων ανδρων, αλλα και των δηλημονων, όπως ακριβως συνεβαινε και στην αρχαια Ρωμη. Από την άλλη, τα δημοκρατικα ψηγματα τα οποια ειχαν επιτραπει τοτε στην Αθηνα και επιτρεπονται ακομη και σημερα στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης ηταν και είναι στην ουσια δημοκρατικατικοφανη δωρα, ανευ ουσιας και νοηματος, ικανα να βυθιζουν τους πολιτες στον πολιτικο ληθαργο και να τους καθυποτασσουν στην οικονομικη ελιτ της τοτε και της σημερινης Αθηνας και την πολιτικη ηγεσια των Ρωμαιων και σημερα της Ε.Ε.

Οι συσχετισμοι με την σημερινη κατασταση είναι εκτυφλωτικοι!!! Όπως τοτε η Αθηνα ετσι και σημερα το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης φανταζει λιγοτερο με μουσειο και περισσοτερο με ζωολογικο κηπο, οπου οι Δημοκρατικες ιδεες και οι υποδουλωμενοι πολιτες μοιαζουν με εκθεματα στα Ρωμα’ι’κα και σημερα στα ευρωπα’ι’κα κλουβια. Το ξενο αυτό φρουτο του «Παρλαμενταρισμου» ‘η «Κοινοβουλευτισμου» κουβαλαει μεσα του τα σκουλικια, με τα ονοματυα εκλογικη τετραετια, αντιπροσωποι και Βουλη ‘η καλλυτερα «Βολευτηριο», μη επισταμενοι και δημαγωγοι, δεσποτισμος της πλειοψηφιας, το προσχημα της νομιμοτητας, ειδος της ηγεσιας, εννοια της βουλησεως του λαου, χωρισμος των εξουσιων, κομματισμος και πολιτικο κοστος και πολιτικη ελευθερια, λογοκρισια, προπαγανδα.

Περαν αυτων, το ξενο αυτό φρουτο εχει μεσα του και σκουληκια με παραλλαγες και ανακλαστικα χαρακτηριστικα. Ειναι προφανες, ότι τα σκουληκια αυτά μπορει να προσβαλλουν τοσο την «αμεση» οσο και την «εμμεση» δημοκρατια. Στην αμεση δημοκρατια, στο παρελθον επεφεραν τον θανατο της Πολιτειας των Αθηνων. Στις υποαναπτυκτες χωρες όπως στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης σημερα, οπου η δημοκρατια δεν αποτελει μακραιωνη παραδοση, τα σκουλικια σαπιζουν το φρουτο και αυτό με την σειρα του πεφτει. Καμια αναθεωρηση του Συνταγματος της REPUBLIC από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΑΝΕΛ είναι δυνατον να το σωση. Το φρουτο θα πεσει ετσι και αλλως!

Η Ελλαδα ειναι αυτη που γεννησε την ανοθευτη Δημοκρατια και ως εκ τουτου δεν δικαιολογειται με κανενα τροπο, να ισχυη και να εφαρμοζεται ακομη στο κρατιδιο της Ρωμιοσυνης μια κιβδηλη, μια χαλκευμενη ψευτο-Δημοκρατια, υπευθυνη για την σημερινη σηψη των Ρωμιων, που επεφερε η ενδεια του εκ του Νεποτισμου πολιτικου κοσμου, σαν «ολικο φαινομενο».

Περαν της πολιτικης σηψης, αυτή είναι πνευματικη, ηθικη και, γενικωτερα κοινωνικη. Με τα «Προτυπα» που εδωσε ο εκ του Νεποτισμου προδωτικος πολιτικος κοσμος, εχει φθασει το κρατιδιο της Ρωμιοσυνης στο εσχατο σημειο της καταπτωσης και παρακμης. Στο πλαισιο μιας τετοιας σηψης, οι Ρωμιοι διαπαιδαγωγουνται αντιδημοκρατικα, στο ονομα μιας κιβδηλης Δημοκρατιας.

Η αναθεωρηση του Συνταγματος αυτης από τους μπαλωματηδες, καλφαδες και ραπταδες του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΕΛ και μαλιστα με Δημοψηφισμα, θα είναι μια ξεκαθαρη νεα απατη. Οι Ρωμιοι δεν είναι σε θεση να συνειδητοποιησουν, λογω ελλειψης αρχαιοελληνικης παιδειας, ότι οι εκλεγεντες αντιπροσωποι τους δεν μεταφερουν τις λα’ι’κες αποψεις και διεκδικησεις, αλλα αποτελουν κομματικους παραγοντες, οι οποιοι σχεδον παντοτε, υπακουουν τυφλα και υστεροβουλα στα κελεσματα του αρχηγου, των βαρονων και των οπλαρχηγων της ολιγαρχικης ομαδας της εξουσιας του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης κατά τις διαταγες του διεθνους πολιτικου σιωνισμου.

Ο γραφων το επαναλαμβανει για πολλαστη φορα. Κάθε προσπαθεια ανανεωσης του αρρωστου πολιτικου συστηματος με «αναθεωρηση του Συνταγματος του», θα αποτελεσσει «κορο’ι’δια», διοτι θα διατηρησει αλωβητη την «ψευδεπιγραφη κοινοβουλευτικη εκπροσωπηση» του λαου. Για ένα «νέο κρασι» η ζυμωση δεν μπορει να γινη σε παλεους και βρωμισμενους ασκους. Το σημερινο προβλημα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης είναι νοσημα, είναι μια συμπικνωση καρκινογονων κυτταρων από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΑΝΕΛ που καταστρεφουν τα κυτταρα της Αρετης.

Καμια από τις δυνατες θεωρητικα λυσεις

  • του….λοχια
  • της συναινεσης των αντιμαχομενων κομματων και
  • μιας Κυβερνησης Εθνικης Ενοτητας και Σωτηριας
θα μπορουσε να ξεπηδηση μεσα από το σημερινο κιβδηλο και χαλκευμενο ψευτο-δημοκρατικο πολιτικο συστημα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, διοτι ψυχοραγει η Αρετη και χωρις αυτην η Ρωμιοσυνη σιγοπεθαινει και σε λιγο θα αυτοκτονησει ….

Ελληνιδες και Ελληνες του Αποδημου Ελληνισμου μη την κλαιτε…Και τα δακρυα σας θα πανε χαμενα…Αφηστε την να αυτοκτονηση. Εμεις θα ιδρυσουμε την«νεα Ελλαδα» στην Εσπερια!!!

Η αρχαια και η συγρονη «Ελληνικη Ιστορια», προσφερει για μας δυο χαρακτηριστικα παραδειγματα. Το ένα η «Πολιτεια της Σπαρτης» του Ξενοφωντα και το άλλο η σημερινη «Πολιτεια της Ελβετιας» του Ιωαννη Καποδιστρια. Στην «Πολιτεια της Σπαρτης», οι «επισταμενοι» είναι εκεινοι που καθοδηγουν τον Λαο, χωρις να μπορει αυτος να προτεινη τροπολογιες. Στην σημερινη «Πολιτεια της Ελβετιας» οργανα είναι ο Λαος, τα Καντονια (τοπικη αυτοδιοικηση), η Γενικη Συνελευση, η Κυβερνηση (Ομοσπονδιακο Συμβουλιο) και η Δικαστικη Εξουσια. Η Γενικη Συνελευση (Νομοθετικη Εξουσια) απαρτιζεται από το Εθνικο Συμβουλιο και το Συμβουλιο των Πολιτειων (Καντονιων).

Η Κυβερνηση απαρτιζεται από 7 Υπουργους (Συμβουλους) που εκλεγονται κάθε 4ετια από το Εθνικο Συμβουλιο. Οι αποφασεις λαμβανονται κατά πλειοψηφια των 7 Υπουργων. Η ευθυνη είναι συλλογικη! Κάθε χρονο, η Συνελευση εκλεγει έναν μεταξυ των 7 Υπουργων ως Προεδρο της Ομοσπονδιας. Καθαρως διοικητικα καθηκοντα εχει ο Καγκελλαριος που εκλεγεται κάθε 4 χρονια από την Γενικη Συνελευση. Η Δικαστικη Εξουσια ανηκει στο Ομοσπονδιακο Δικαστηριο και οι Δικαστες εκλεγονται από την Γενικη Συνελευση κάθε 6 χρονια. Παρομοια οργανωση υπαρχει αντιστοιχα σε κάθε χωριστο Καντονι οπου η τοπικη αυτοδιοικηση είναι ανεξαρτητη από την Κεντρικη Ξυβερνηση. Το Καντονι δεν είναι «Επαρχια» ‘η «Νομος», αλλα κυριαρχο Κρατος. 


Δεν υπαρχει Αρχηγος» της Κυβερνησης (Πρωθυπουργος) και μονιμος «Αρχηγος Κομματος», ενώ οι 7 Υπουργοι της Κυβερνησης προερχονται από όλα τα Κομματα, κατά την αναλογια των ψηφων που λαμβανει το καθενα στις εκλογες.
 Τοσο οι νομοι που ψηφιζονται από την Συνελευση οσο και οι αποφασεις της Κυβερνησης υποκεινται στον απ’ ευθειας συνεχη ελεγχο του λαου. 
Αυτό επιτυγχανεται με τον θεσμο του Δημοψηφισματος. Ο κάθε πολιτης μπορει να αναλαβη την πρωτοβουλια για την αναθεωρηση οιασδηποτε διαταξεως του Συνταγματος που θα τεθει σε Δημοψηφισμα εφ’ οσον συγκεντρωθει ορισμενος αριθμος υπογραφων. Το «προαιρετικο» αυτό Δημοψηφισμα ισχυει τοσο σε Ομοσπονδιακο επιπεδο οσο και στο επιπεδο του κάθε Καντονιου. Το «υποχρεωτικο» Δημοψηφισμα προκαλειται από την Κυβερνηση και αφορα διαφορους νομους και διαταγματα. Το Δημοψηφισμα, αποτρεπει την αυθαιρετη διακυβερνηση από Βουλευτας και Υπουργους». Πανω από κάθε διοικητικη πραξη κρεμεται η «Δαμοκλειος Σπαθη» της λα’ι’κης πρωτοβουλιας και του προαιρετικου Δημοψηφισματος που επιβαλλεται με την θεληση των πολιτων.

Στην «Πολιτεια της Ελβετιας» ισχυουν όλα τα πλεονεκτηματα της «Πολιτειας της Σπαρτης» (Βασιλεις, Γερουσια, Εφοροι, Απελλα) προσαρμοσμενα στις σημερινες συνθηκες. Η Απελλα των Λακωνων ηταν η Συνελευση ολων και ομοιων Πολεμιστων-Πολιτων και αποφασιζε μονο για σοβαρες αποφασεις όπως π.χ. Πολεμον και ψηφιζε «τας αιρετας και κληρωτας αρχας», δηλαδη την Εφορια αποτελουμενη από 5 αριστους πολιτας και τους αντικαταστατες γεροντες της Γερουσιας. Η Γερουσια αποτελουνταν από 28 αριστους πολιτες ηλικιας ανω των 60 ετων, ένα από καθ’ ένα των 30 γενων. Τα δυο αρχαιοτερα γενη εδιναν τους δυο ισοβιους και ισοτιμους βασιλεις, οι οποιοι εν καιρω πολεμου γινονταν ο ενας πολεμαρχος και ο άλλος αρχων της Σπαρτης. Η Εξουσια των δυο βασιλεων υποκειτο στον ελεγχο και στις πολιτικης φυσεως διαταγες των Εφορων, που κατά βαση ως αντιπροσωποι του δημου-απελλας ηταν απολυτοι αρχοντες, ετησιας όμως θητειας. Μεσα στις αρμοδιοτητες τους ηταν ο ελεγχος των ηθων και των οικονομικων, οι αστικες δικες και η εκτελεση των αποφασεων. ΟΙ Γεροντες της Γερουσιας, ισοβιοι μετα την ανακηρυξη τους, θεωρουνταν οι θεματοφυλακες των νομων και οσιων και δικαζαν τους φονους. Η αλληλοκαλυψη και ο συνεχης ελεγχος των εξουσιων στην «Πολιτεια της Σπαρτης» δημιουργουσε ένα συνεκτικο πλεγμα, που με τους ατεγκτους νομους του Λυκουργου εγγυατο η διαρκεια και το αναλλοιωτο του πολιτευματος.

Η προσαρμογη των βασικων θετικων στοιχειων της «Πολιτειας της Σπαρτης» και της «Πολιτειας της Ελβετιας» στην σημερινη πραγματικοτητα του κρατιδιου της Ρωμιοσυνης, στο «καστικο» κρατιδιο της Οικογενειοκρατιας, δηλαδη του Νεποτισμου, χωρις προηγουμενως να λαβη χωρα μια αιματερη κοσμογονικη καθαρση, χωρις μια ριζοσπαστικη ανατροπη της εξουσιαστικης κοινωνιας της παρακμης, του ψευδους και της ανελευθεριας, αποτελει μια ουτοπια.

Γι’ αυτο Ελληνιδες και Ελληνες αφηστε την Ρωμιοσυνη να αυτοκτονηση! Δεν θα παει τιποτε χαμενο…

PD Dr.-Ing. Georg Chaziteodorou
Bleibergweg 114, D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 0049 2102 32513
E-Mail: chaziteo@t-online.de
01.08.2016

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Τυχαίες Αναρτήσεις

Labels

Blog Archive

Αναγνώστες

Διά-Κόσμος

About