“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Έλα να σου πω το μυστικό μου

Στίχοι: Δημήτρης Χατζηδιάκος
Μουσική: Δημήτρης Χατζηδιάκος
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Έλα να σου πω το μυστικό μου
έλα στην παρέα μας να μπεις
κι όλα τα προβλήματα του κόσμου
φως μου, θα τα λύσουμε εμείς.
Κάτω από του καφενέ την τέντα
λέμε πράγματα λογής-λογής
κανούμε παγκόσμια κουβέντα
περί Δύσης και Ανατολής.

Ένα γύρο όλοι καθισμένοι
κι έγινε Βουλή ο καφενές
μέσα στα προβλήματα κρυμμένη
φλόγα που ανάβει με φωνές.

Η Είν 'ώρα κάπως περασμένη
αν θέλεις καληνύχτα να μου πεις
αύριο τηλέφωνο με παίρνεις
η είν 'ώρα της πολιτικής.
Πέσαμε στα δίχτυα της κουβέντας
που δεν τελειώνει μια ζωή
στα προβλήματά μας άλλο ένα
αχ, πώς θα ξυπνήσουμε πρωί.

Ένα γύρο όλοι καθισμένοι
κι έγινε Βουλή ο καφενές
μέσα στα προβλήματα κρυμμένη
φλόγα που ανάβει με φωνές.
Άλλα λένε οι εφημερίδες
κι άλλα το ραδιόφωνο ηχεί
είσαι μοιρασμένη σε παρτίδες
αχ, πατρίδα μου άμυαλη, μικρή.




http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments