«Στο τέλος θα θυμόμαστε, όχι τα λόγια των εχθρών μας, αλλά, την σιωπή των φίλων μας»

“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Η Οικ. Βαρδινογιάννη και ο Μισελληνισμός τους!... Δεν τους φτάνουν όλα όσα έχουν κλέψει;


 ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥΡΚIKH ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ T.V.

Όπως είναι γνωστό, το ΣΤΑΡ αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας, ο οποίος συνεχίζει να μεταδίδει καθημερινά τουρκική προπαγάνδα «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι.

Επειδή οι εκκλήσεις προς τους υπευθύνους του τηλεοπτικού σταθμού (και προς την οικογένεια Βαρδινογιάννη πρόσφατα) να σταματήσουν την καθημερινή μετάδοση τουρκικής προπαγάνδας φαίνεται να πέφτουν στο κενό, η «Επιτροπή Τουρκοσειρών» του ΙΗΑ αποφάσισε να δημιουργήσει την ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ (Black List) διαφημιζομένων στην μοναδική τουρκική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης.

Την ώρα που ο διαβόητος, στενός σύμβουλος του Ρ.Τ. Ερντογάν Dogu Perincek δηλώνει θρασύτατα (23 Αυγούστου 2020) πως «Το πρόβλημα Ελλάδα θα λυθεί μόνο με τα όπλα», την ώρα που ο φανατικός Χουλουσί Ακάρ ο οποίος παριστάνει τον Τούρκο Υπουργό Άμυνας προκαλεί ξεδιάντροπα ολόκληρο τον κόσμο («Θα συνεχίσουμε επ΄ αόριστο τις σεισμικές έρευνες» (27 Αυγούστου 2020), την ώρα που ο ίδιος ο ψευτο – χαλίφης και αυθεντικός τζάμπα μάγκας Ρ. Τ. Ερντογάν καμαρώνει πως «Όποιος ρισκάρει όπως εγώ, ας βγει να μας αντιμετωπίσει» (26 Αυγούστου 2020), οι υπεύθυνοι του τηλεοπτικού σταθμού ΣΤΑΡ συνεχίζουν, σαν να μην συμβαίνει τίποτα, να μεταδίδουν καθημερινά τουρκική προπαγάνδα μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι και κάποιες εταιρίες να «καταθέτουν» χρήματα που εισπράττουν από τους πελάτες τους προκειμένου να «διαφημιστούν» στην μοναδική τηλεοπτική σειρά τουρκικής προπαγάνδας της ελληνικής τηλεόρασης! 

Τον μήνα Αύγουστο, όπως κάθε χρόνο, τα διαφημιστικά μηνύματα που μεταδόθηκαν ήταν πολύ μειωμένα σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα Ιούλιο.

Πιο συγκεκριμένα, τον μήνα Ιούλιο 2020 και μέχρι τις 14 Ιουλίου στην ελληνική τηλεόραση υπήρχαν δύο τουρκικές σειρές (μια στο ΣΤΑΡ και μια στον ΣΚΑΙ). Από τις 15 Ιουλίου μεταδίδεται μόνο η μια – εκείνη του ΣΤΑΡ που αριθμεί 1.000 (ναι, χίλια!) επεισόδια χωρίς αρχή-μέση-τέλος!  

Τον μήνα Ιούλιο 2020 τα διαφημιστικά μηνύματα που μεταδόθηκαν συνολικά από τις τουρκικές σειρές ήταν 924, ενώ τον μήνα Αύγουστο μεταδόθηκαν 337 διαφημιστικά μηνύματα από την  μοναδική τουρκική σειρά του ΣΤΑΡ.

Τον μήνα Ιούλιο 2020 είχαμε τέσσερις πολυεθνικές εταιρίες οι οποίες αναδείχτηκαν «Χρυσοί Χορηγοί» με 12 ή περισσότερα διαφημιστικά μηνύματα μέσα σε μια εβδομάδα:

Procter & Gamble: Εβδομάδα 6-10 Ιουλίου 2020 με 18 διαφημιστικά μηνύματα, εβδομάδα 13-17 Ιουλίου 2020 με 14 διαφημιστικά μηνύματα, εβδομάδα 20-24 Ιουλίου 2020 με 13 διαφημιστικά μηνύματα και εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020 με 33 διαφημιστικά μηνύματα. Σύνολο τεσσάρων εβδομάδων, 78 διαφημιστικά μηνύματα από την  Procter & Gamble σε τουρκικές σειρές του Ιουλίου.

Unilever: Εβδομάδα 6-10 Ιουλίου 2020 με 29 διαφημιστικά μηνύματα.

Reckitt Benckiser Hellas: Εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020, με 20 διαφημιστικά μηνύματα.

Upfield: Εβδομάδα 27-31 Ιουλίου 2020, με 14 διαφημιστικά μηνύματα.

Τον μήνα Αύγουστο 2020 μια μόνο εταιρία αναδείχτηκε «Χρυσός Χορηγός» της μοναδικής τουρκικής, προπαγανδιστικής σειράς της ελληνικής τηλεόρασης:

Η Procter & Gamble με 15 διαφημιστικά μηνύματα για την εβδομάδα 3-7 Αυγούστου 2020 και 13 διαφημιστικά μηνύματα για την εβδομάδα 24-28 Αυγούστου 2020. Στο σύνολο του μήνα μεταδόθηκαν 30 συνολικά διαφημιστικά μηνύματα για τα προϊόντα Always, Fairy, Lenor, Ariel, Pantene, Pampers, Swiffer και Viakal, έναντι 78 μηνυμάτων του προηγούμενου μήνα.

Από τις 3 Αυγούστου 2020, οποιαδήποτε εταιρεία η οποία καταβάλλει για ένα συγκεκριμένο προϊόν της ή για τις υπηρεσίες της,  χρήματα των πελατών της για διαφημιστική παρουσία – υποστήριξη στην μοναδική τουρκική προπαγανδιστική τηλεοπτική σειρά  με πέντε τουλάχιστον διαφημιστικά μηνύματα κατά την διάρκεια μιας εβδομάδος,  τοποθετείται στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ (Black List) του ΙΗΑ παραμένοντας εκεί μέχρι να συμπληρωθούν δεκαπέντε συνεχόμενες εκπομπές της τουρκικής σειράς χωρίς κανένα διαφημιστικό μήνυμα του συγκεκριμένου προϊόντος / υπηρεσιών της κάθε εταιρείας.

Καλούνται όλα τα μέλη και οι φίλοι του ΙΗΑ, καθώς και κάθε ευαισθητοποιημένος Έλληνας,  να απέχουν από την αγορά των προϊόντων / υπηρεσιών που θα περιλαμβάνονται στον ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥΡΚIKH ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ T.V. και να τα αντικαθιστούν με ομοειδή προϊόντα ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ παραγωγής που θα φέρουν απαραιτήτως το σήμα «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ»  ή να ζητούν τις ανάλογες υπηρεσίες από άλλες εταιρίες που δεν πληρώνουν από τα χρήματα των πελατών τους διαφημίσεις σε τουρκοσειρά.

Το γεγονός ότι τα ομοειδή προϊόντα / υπηρεσίες δεν κάνουν διαφημιστική «πλύση εγκεφάλου» με τα δικά μας χρήματα, δεν σημαίνει ότι δεν καλύπτουν ικανοποιητικά τις απαιτήσεις μας, χαρίζοντας επιπρόσθετα στην χώρα μας πολύ μεγαλύτερη απασχόληση, ασφαλιστικές εισφορές εργοδότη και εργαζόμενου, φόρους, επενδύσεις, υψηλότερες συντάξεις και πολύτιμες εξαγωγές.

Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ (Black List) των ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΟΥΡΚIKH ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ T.V. για τον μήνα ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2020, περιλαμβάνει, ανά εβδομάδα, τα παρακάτω προϊόντα / υπηρεσίες:

Το International Hellenic Association, ένας μη κερδοσκοπικός, μη κυβερνητικός και μη κομματικός οργανισμός, κάνει και πάλι έκκληση στις εταιρίες οι οποίες συνεχίζουν (ακούσια ή εκούσια) να διαφημίζουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή των διαφημιστικών τους μηνυμάτωντην μοναδική τουρκική τηλεοπτική σειρά.

Πολλοί Τούρκοι διανοούμενοι προειδοποιούν συνεχώς για τους κινδύνους της επιθετικότητας των φανατικών ισλαμιστών της Τουρκίας με τελευταίο παράδειγμα το άρθρο του αυτοεξόριστου στον Καναδά Τούρκου καθηγητή Μεχμέτ Εφέ Τσαμάν με τίτλο «Ποια είναι η λύση στην Ανατολική Μεσόγειο;», το οποίο, κατόπιν ειδικής απόφασης του ΔΣ, αναρτήθηκε και στην ιστοσελίδα του ΙΗΑ.

Δυστυχώς, ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΤΑΡ εμφανίζεται απρόθυμος να διακόψει τα «έσοδα» χιλίων επεισοδίων τουρκικής προπαγάνδας ήπιας ισχύος που μεταδίδει καθημερινά μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, άσχετα εάν έχει ήδη «ρευστοποιήσει» τα έσοδα από τα 650 περίπου επεισόδια της προπαγανδιστικής σειράς τα οποία έχει ήδη μεταδώσει.

Ο πιο ασφαλής και σύντομος δρόμος για να κατέβει επιτέλους και η τελευταία προπαγανδιστική τουρκική σειρά από τις οθόνες της τηλεόρασης μας, είναι να σταματήσουν οι διαφημιζόμενοι να την τροφοδοτούν συνεχώς με διαφημιστικό χρήμα!

Αναλυτικός κατάλογος με τα ονόματα όλων των εταιριών και τον αριθμό των διαφημιστικών τους μηνυμάτων μέσα στην μοναδική τουρκοσειρά της ελληνικής τηλεόρασης κατά την διάρκεια του μηνός Αυγούστου 2020, είναι διαθέσιμος στο Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV της ιστοσελίδας του IHA.

Σημειώσεις: (1) Στην ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟ δεν συμπεριλαμβάνονται προϊόντα τηλε-πωλήσεων, τηλε-αγορών καθώς και συγκυριακές διαφημίσεις όπως δημόσιες εγγραφές, φροντιστήρια κ.α. (2) Όποιος  επιθυμεί να διαμαρτυρηθεί στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΤΑΡ για την μετάδοση χιλίων «επεισοδίων» τουρκικής προπαγάνδας «ήπιας ισχύος» μέσα σε κάθε ελληνικό σπίτι, μπορεί να τηλεφωνεί καθημερινά στα τηλέφωνα 211 18 91 000, 211 18 92 000 και 211 18 91 004 ή να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του καναλιού (pr@star.gr).

Επιτροπή «Τουρκοσειρών 2020» του ΙΗΑ

Περισσότερες πληροφορίες στην ενότητα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020

International Hellenic Association
Delaware U.S.A
www.professors-phds.com
ihahellas@gmail.com

Πηγή: International Hellenic Association

Comments