“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Το εμβόλιο «τελείωσε» την καριέρα του Τενίστα Ζερεμί Σαρντί, και πιθανόν θα τελειώσει και η ζωή του, στα 35 έτη


Χάνει το υπόλοιπο της χρονιάς ο Ζερεμί Σαρντί, καθώς έχει παρενέργειες από το εμβόλιο της Pfizer που έκανε στο διάστημα μεταξύ των Ολυμπιακών Αγώνων και του US Open!


«Από τότε που έκανα το εμβόλιο έχω πρόβλημα, υποφέρω», είπε ο 34χρονος Γάλλος, Νο.73 στον κόσμο, στο AFP. 

«Ξαφνικά, δεν μπορώ να προπονηθώ, ούτε να παίξω. Πήγα να δω τους γιατρούς, έκανα μερικές εξετάσεις, τώρα ξέρω πως το πιο σημαντικό πράγμα θα είναι να προσέξω τον εαυτό μου. Προτιμώ να μείνω εκτός για λίγο καιρό, προκειμένου να δώσω χρόνο στον εαυτό μου να αναρρώσει και να είμαι σίγουρος πως δεν θα έχω πρόβλημα στο μέλλον, παρά να βιαστώ να επιστρέψω στο court και να αντιμετωπίσω περισσότερα προβλήματα υγείας. Είναι δύσκολο, γιατί δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει. Για την ώρα, η σεζόν μου έχει ολοκληρωθεί και δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω».

Και συνέχισε: «Είναι απογοητευτικό επειδή ξεκίνησα αυτή τη χρονιά πολύ καλά, έπαιζα πολύ καλά. Μετά πήγα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου επίσης ένιωθα πολύ καλά. Τώρα η σεζόν μου είναι σε αναστολή και δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω. Το κάνει ακόμα πιο απογοητευτικό το γεγονός πως δεν έχω μπροστά μου δέκα χρόνια για να παίζω. Ξαφνικά τώρα μετανιώνω που έκανα το εμβόλιο, αλλά δεν θα μπορούσα να ξέρω».

Σε αυτή την άσχημη ψυχολογική κατάσταση, ο Σαρντί έχει αρχίσει να σκέφτεται την περίπτωση απόσυρσης. 

«Τον Φεβρουάριο θα γίνω 35, οπότε τώρα ίσως είμαι λίγο αρνητικός, αλλά για πρώτη φορά περνούν σκέψεις από το μυαλό μου ότι η επόμενη σεζόν ίσως να είναι η τελευταία μου. Το σκέφτομαι. Είναι δύσκολο, γιατί περνάω πολύ καλά στο tour και θέλω να παίξω περισσότερο. Το πρόβλημα είναι πως δεν έχουμε αρκετά στοιχεία για το τι θα γίνει στο μέλλον από το εμβόλιο. Υπήρξαν άνθρωποι με παρόμοιες παρενέργειες, αλλά οι διάρκειες μπορεί να είναι διαφορετικές».

Comments