“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Έλληνα πελάτη δεν είπαμε να μην είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ, απλά κάνε μια μικρή παύση!. ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ!...

 Μην πληρώνεις ΕΣΥ τις Τουρκοσειρές με αυτά τα προϊόντα....Μέχρι και το Ίδρυμα Ωνάση χρηματοδοτεί την ΤΟΥΡΚΙΑ! ..... Τι δεν καταλαβαίνεις ;

ΟΙ «ΑΘΩΕΣ» ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ 11-15 ΜΑΙΟΥ 2020



ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΙΟΥ 2020

Την εβδομάδα 11 έως και 15 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 420 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.

Ολόκληρο το κόστος των διαφημιστικών δαπανών πληρώθηκε από την τσέπη των καταναλωτών οι οποίοι αγοράζουν τα προϊόντα που διαφημίζονται σε τουρκοσειρές – βιτρίνα, γιατί το διαφημιστικό κόστος συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή πώλησης κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας και επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή.

Όπως προκύπτει από το εβδομαδιαίο «Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV» (παρατίθεται αναλυτικά στο τέλος της ανακοίνωσης), οι καλύτεροι «πελάτες» που «χρηματοδότησαν» τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με διαφημιστικά κονδύλια την εβδομάδα από 11 έως και 15 Μαΐου 2020 ήταν τρείς πανίσχυρες πολυεθνικές (Procter & Gamble, Glaxo Smith Kleine και Unilever) μαζί με τον «δικό μας» ΟΠΑΠ -όλοι αναδείχτηκαν Χρυσοί Χορηγοί, με 12 ή περισσότερες διαφημιστικές παρουσίες μέσα στην εβδομάδα.

Εκτός από τις πολυάριθμες πολυεθνικές κάθε κατηγορίας που δίνουν το διαφημιστικό «παρών» σε τουρκοσειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, υπάρχουν δυστυχώς και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις όπως το νερό «ΒΙΚΟΣ» της οικογένειας Σεπετά, η «Creta Farms» και ο «Καραμολέγκος» που συνεχίζουν ακόμα να διαφημίζονται στις σειρές αυτές. Υπάρχουν βέβαια και τα παραδείγματα μεγάλων πολυεθνικών καθώς και σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων (τα ονόματα τους θα ανακοινωθούν στο μέλλον) οι οποίες διέκοψαν κάθε διαφημιστική παρουσία σε τουρκοσειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.

Η διακοπή κάθε διαφημιστικής παρουσίας σε τουρκικές σειρές – βιτρίνα αποτελεί στοιχειώδη ένδειξη προβληματισμού και αυτονόητης, συμβολικής αντίδρασης στην επικίνδυνη για την ειρήνη επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας απέναντι στην Ελλάδα, στην Κύπρο και πολλές άλλες χώρες της Ανατολικής Μεσογείου.

Οι «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας που επιδοτούνται από τους ισλαμιστές της Τουρκίας για να προβάλλονται στην τουρκική γλώσσα, μεταδίδουν μια ψεύτικη εικόνα της σημερινής Τουρκίας πίσω από την οποία κρύβεται το φασιστικό πρόσωπο των πιο ακραίων, των πιο φανατικών νεο-οθωμανών οι οποίοι αποτελούν μια τεράστια απειλή για την ειρήνη της περιοχής μας.

Ο τηλεοπτικός σταθμός Σκάι, για δικούς του λόγους που δεν γνωρίζουμε αλλά θα μπορούσαμε να υποθέσουμε, αρχίζει από την Δευτέρα 18 Μαΐου 2020 την μετάδοση μιας ακόμα τουρκικής σειράς διαμορφώνοντας πλέον ένα πρόγραμμα, σε 6 ώρες υψηλής τηλεθέασης, το οποίο κατά 50% περίπου θα μεταδίδεται στην τουρκική γλώσσα!

Φυσικά, μια πιθανή «αμοιβαιότητα» με τουρκικό κανάλι που θα μετέδιδε καθημερινά στην ελληνική γλώσσα το 50% περίπου μιας χρονικής περιόδου υψηλής τηλεθέασης, μια αντίστοιχη ελληνική σειρά (υπάρχουν πάρα πολλές καλές παραγωγές), είναι απλά αδιανόητο για τους φανατικούς ισλαμιστές που ελέγχουν ασφυκτικά τα τουρκικά ΜΜΕ.

Οι ίδιοι όμως επιμένουν να «υπνωτίζουν» το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό με τουρκοσειρές – βιτρίνες ώστε να περνάνε όσο το δυνατόν περισσότερο απαρατήρητες οι καθημερινές τους επιθέσεις εναντίον της Ελλάδος και της Κύπρου!

Καλούμε και πάλι τις Ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαφημιστικές δαπάνες στις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.

Ευτυχώς υπάρχουν και πολλά άλλα κανάλια που μπορούν να μεταδώσουν σε άλλες εκπομπές, ίδιας ή και μεγαλύτερης τηλεθέασης, τα διαφημιστικά τους μηνύματα, χωρίς να προκαλούν τους καταναλωτές τους που υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τα διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων που αγοράζουν!

Ακολουθεί ο κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 11 έως και 15 Μαΐου 2020.

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments