“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Η Ελλάδα πλήρωσε διαφημίσεις στις ΗΠΑ για να πείσει τους Έλληνες «να μείνουν σπίτι»

Για άλλη μια φορά, η ελληνική κυβέρνηση ενισχύει ομογενειακά μέσα ενημέρωσης της Αμερικής και αγνοεί προκλητικά την Αυστραλία


Γράφτηκε σε ελλαδικά μέσα ενημέρωσης ότι η ανωτέρω διαφήμιση καταχωρήθηκε και σε ομογενειακά μέσα ενημέρωσης της Αμερικής με δαπάνες του ελληνικού Δημοσίου

Απίστευτο κι όμως… ελληνικό! Η κυβέρνηση της «Νέας Δημοκρατίας» φέρεται ότι πλήρωσε διαφημιστική εκστρατεία σε ομογενειακά μέσα ενημέρωσης της Αμερικής για την καμπάνια τις καμπάνιες της «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα (όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά) δείχνει μια προνομιακή αντιμετώπιση στα ομογενειακά μέσα ενημέρωσης των ΗΠΑ.

Παλαιότερα, με απευθείας «επιδοτήσεις», και αργότερα με διαφημίσεις παντός είδους.

Αντιθέτως, δείχνει μια «περιφρόνηση» για τα ομογενειακά μέσα ενημέρωσης της Αυστραλίας.

Απλώς κάποιες υπηρεσίες περιορίζονται να στέλνουν Δελτία Τύπου που σημαίνει ότι η Ελλάδα γνωρίζει την ύπαρξή μας αλλά δεν πιστεύει ότι θα πρέπει και να μας στηρίζει.

Αυτή την φορά, όμως, αν οι πληροφορίες που δημοσιεύουν τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης αληθεύουν, η κατάσταση έχει επιδεινωθεί.

Υποστηρίζεται, δηλαδή, ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, είναι έκθετος για τη διαχείριση των 20 εκατομμυρίων ευρώ που αφορούν τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», οι οποίες κατέκλυσαν τα ΜΜΕ τους τελευταίους μήνες. Μιλάμε για 20 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ που μοιράστηκαν σε «κανονικά» ΜΜΕ, αλλά και σε κάτι… απίθανα sites που φτιάχτηκαν ειδικά για την περίσταση.

● Ο κ. Πέτσας πρέπει να πει γιατί δόθηκαν χρήματα σε μπλογκ που ξεκίνησαν τον Μάιο, σε sites που δεν υπάρχουν, σε sites της ομογένειας στις ΗΠΑ (για να μείνουν οι Έλληνες σπίτι στην Ελλάδα;), σε sites που η τελευταία τους είδηση ανέβηκε στις 13 Απριλίου.

● Πρέπει να πει γιατί έδωσε χρήματα σε sites που δεν περιέχονται στο Μητρώο Online Media του υπουργείου, ενώ ο νόμος το απαγόρευε.

● Πρέπει να πει γιατί έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν κρατική διαφήμιση αλλά δεν μας είπε και πόσα πήρε το καθένα από αυτά.

https://neoskosmos.com/el/246992/i-ellada-plirose-diafimiseis-stis-ipa-gia-na-peisei-tous-ellines-na-meinoun-spiti/

http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments