@!«Εστίν ουν η ουσία των πραγμάτων αρμονία και αριθμός σφαιρών στρεφομένων»!@

*Διά-Κόσμος Ἑλλάς «Το ποιο επικίνδυνο από όλα τα ηθικά διλήμματα είναι όταν, είμαστε υποχρεωμένοι να κρύβουμε την αλήθεια για να βοηθήσουμε την αλήθεια να νικήσει»

Η ιστορία δεν είναι χρήσιμη επειδή διαβάζει κανείς εκεί το παρελθόν, αλλά επειδή διαβάζει το μέλλον

!@~~~@~~~@!

16.5.21

Μηχανή Αναζήτησης «Right Dao» (Ορθό Τάο)

https://rightdao.com/

Νέα μηχανή αναζήτησης αναπτύσσει τεχνολογία για να προβάλλει αποτελέσματα χωρίς λογοκρισία, χωρίς την καταγραφή πληροφοριών του χρήστη


NICOLE HAO

Οι σημερινές μηχανές αναζήτησης Διαδικτύου έχουν τη δύναμη να παρακολουθούν τα προσωπικά μας δεδομένα και να αποφασίζουν τι είδους πληροφορίες θα παρουσιαστούν ως κορυφαία αποτελέσματα. Οι χρήστες ανησυχούν όλο και περισσότερο ότι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας επηρεάζουν υπερβολικά τις πληροφορίες που μπορούν να δουν, ενώ ταυτόχρονα συλλέγουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων μέσω του οτιδήποτε κάνουμε με το προγράμμα περιήγησης.

Μια ομάδα Αμερικανών προγραμματιστών έχει αναπτύξει μια νέα μηχανή αναζήτησης με σκοπό να παρέχει στους χρήστες αμερόληπτα αποτελέσματα αναζήτησης – χωρίς παρακολούθηση της διεύθυνσης IP των χρηστών, του ιστορικού αναζήτησης και άλλων πληροφοριών.

Ονόμασαν την μηχανή αναζήτησης «Right Dao» (Ορθό Τάο) – αναφερόμενοι στον Ταοϊσμό και την αναζήτηση της ανώτερης αλήθειας.

Οι προγραμματιστές του Right Dao έχουν σχεδιάσει μια νέα μέθοδο ανίχνευσης και ευρετηρίασης: Η πρώτη αναφέρεται στη διαδικασία αναζήτησης περιεχομένου στο Διαδίκτυο, ενώ η δεύτερη περιλαμβάνει την αποθήκευση και οργάνωση περιεχομένου που βρέθηκε κατά την αναζήτηση.

Αυτές οι νέες τεχνικές επιτρέπουν στο Right Dao να πραγματοποιεί αναζητήσεις ανεξάρτητα και χωρίς λογοκρισία, χωρίς να βασίζεται σε εξωτερικά εργαλεία.

«Είμαστε μια πλήρως ανεξάρτητη μηχανή αναζήτησης. Έχουμε την υποδομή και δημιουργήσαμε την τεχνολογία από μηδενική βάση», δήλωσε ο Στηβ Σμιθ, ένας προγραμματιστής του Right Dao. «Δείχνουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης, χωρίς επιρροή εκ μέρους μας.»

Ο Σμιθ έδωσε ένα παράδειγμα αναζήτησης των λέξεων-κλειδιών «εκλογική απάτη». Στις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης, τα αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα ονομάζουν όλες τις πρόσφατες καταγγελίες για παρατυπίες στις προεδρικές εκλογές του 2020 ως αβάσιμες.

Ο Πωλ Κοστίλιο εξετάζει λίστες θέσεων εργασίας σε έναν υπολογιστή στον κλάδο Επιστήμης, Βιομηχανίας και Επιχειρήσεων της Δημόσιας Βιβλιοθήκης της Νέας Υόρκης, όπου πραγματοποιεί έρευνα περί της αναζήτησης εργασίας στη Νέα Υόρκη, 8 Δεκεμβρίου 2008. (Chris Hondros / Getty Images)

Αντίθετα, τα αποτελέσματα που δείχνει το Right Dao περιλαμβάνουν τόσο αρνητικά όσο και θετικά άρθρα σχετικά με την εκλογική απάτη.

Μία ακόμα σημαντική ανησυχία είναι το απόρρητο των δεδομένων.

Πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι έχουν αυτήν την εμπειρία: Αφού αναζητήσουν ένα προϊόν, συναφείς διαφημίσεις εμφανίζονται όταν περιηγούνται στο Διαδίκτυο. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να παραπλανηθούν και να πιστέψουν ότι αυτό είναι μέρος των αποτελεσμάτων.

Ορισμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, προωθούν καταστήματα ή εταιρείες κοντά στα σπίτια τους, πράγμα που σημαίνει ότι η μηχανή αναζήτησης κατέγραψε τις διευθύνσεις κατοικίας των χρηστών.

Στο Reddit και άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, οι άνθρωποι συζητούν συχνά λύσεις που έχουν βρει για την προστασία του απορρήτου τους. Ορισμένες εταιρείες έχουν επίσης ξεκινήσει νέες πλατφόρμες μηχανών αναζήτησης που δεν αποθηκεύουν δεδομένα.

«Αυτές οι μικρές μηχανές αναζήτησης δεν διαβάζουν τα ιστορικά αναζήτησης των χρηστών, αλλά απλώς χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα των πιο δημοφιλών μηχανών αναζήτησης», είπε ο Σμιθ. Για παράδειγμα, το DuckDuckGo προβάλλει αποτελέσματα αναζήτησης από το Bing, τη μηχανή αναζήτησης που αναπτύχθηκε από τη Microsoft.

Όσον αφορά πηγές χρηματοδότησης, ο Σμιθ σημείωσε ότι η πλατφόρμα δεν λαμβάνει χρηματοδότηση από καμία κοινοπραξία ή επιχειρηματική ομάδα.

«Επί του παρόντος, η κλίμακά μας είναι μικρή και το κόστος είναι διαχειρίσιμο. Δεν έχουμε ακόμα ένα σαφές σχέδιο κέρδους. Η προτεραιότητά μας είναι να καλύψουμε τις ανάγκες των χρηστών», είπε. «Εάν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα προϊόν που αγαπούν πραγματικά οι χρήστες μας, θα έχουμε πολλούς τρόπους να το συντηρήσουμε.»

Ακολουθήστε μας στο Facebook @epochtimesgreece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

@!ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ 100 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!@