“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

COVID-19, ΒΙΝΤΕΟ: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΠΛΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ


Τι είπατε; ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΜΕ ... ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΩΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΠΛΟ;;; Και μια ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗΝ TELEPERFORMANCE. (βίντεο)


Από ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ

Όχι… δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο…

Είναι φρικτή πραγματικότητα και αποκαλύφθηκε από τηλεοπτικό κανάλι της Αυστραλίας.

Βέβαια τα HOAXES και η “ελληνική” εταιρεία TELEPERFORMANCE που εκπροσωπεί το σιωνιστικό FACE BOOK και όχι μόνον, θα βγάλει την είδηση ψευδή… ίσως και να μου κατεβάσει το προφίλ, ίσως με τιμωρήσει και πάλι για 30 μέρες. (στην περίπτωση αυτή μπορείτε να με βρίσκετε στο ιστολόγιό μου ATTIKANEA.INFO.)

Αυτό όμως, δεν αναιρεί στο ελάχιστο την αξιοπιστία της είδησης, και παρακαλώ να την διαδώσετε.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ ΤΗΝ TELEPERFORMANCE, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ, Ή ΜΕ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ, ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΑΜΕΣΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΓΩΓΕΣ.

ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΥΨΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΠΟ ΝΑ ΚΡΥΦΘΕΙΤΕ.

Καλλιόπη Σουφλή

Υ.Γ. Δείτε το βίντεο, από το προσωπικό μου κανάλι. Ευχαριστώ πολύ τον Τεχνικό μου Σύμβουλο και για την μετάφραση και για την μεταφορά της τόσο σημαντικής είδησης στο κανάλι μου.

Comments