“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”

Η Αντίληψη είναι το παν, η πραγματικότητα έρχεται δεύτερη!....

Αριστοτέλης: "εάν το πλήθος είναι δουλόφρον («ανδραποδώδες») ή μη δουλόφρον, εξαρτάται από την μόρφωση και την παιδεία"

Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2016

Ανέτοιμο δυστυχώς το Προξενείο μας στη Μόσχα για να χειριστεί αυξημένες ροές τουριστών ενόψει σεζόν.

Είναι άκρως αποκαλυπτική όσο και κατατοπιστική η εμπιστευτική αναφορά που έχει υποβληθεί στην ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών, απευθείας από τη Μόσχα, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά αυτά που επισημαίνουν εδώ και μήνες, φορείς και τουριστικοί παράγοντες (και εμείς μαζί).

Σύμφωνα με τα όσα επισημαίνονται στην αναφορά, με ημερομηνία 8 Φεβρουαρίου, από το Γενικό Προξενείο μας – για την οποία φυσικά έχουμε πλήρη εικόνα – καθίσταται σαφές ότι ακόμα και αν καταστεί δυνατή η δημιουργία 60-65 «σταθμών εργασίας», δηλαδή θέσεων για υπαλλήλους εξουσιοδοτημένους να κάνουν τις καταχωρίσεις των δικαιολογητικών, την επεξεργασία τους κ.λπ., ο όλος μηχανισμός δεν θα μπορεί να εκδίδει πάνω από 6.500 θεωρήσεις την ημέρα.

Αυτός ο αριθμός- οροφή είναι βεβαίως επαρκής για τις περιόδους του χρόνου κατά τις οποίες δεν υπάρχει αυξημένος αριθμός αιτήσεων, αλλά είναι εντελώς εκτός στόχου για τους μήνες με τη μεγάλη ζήτηση (π.χ. Ιούνιο με Σεπτέμβριο) όταν οι απαιτήσεις για θεωρήσεις μπορεί να ξεπερνούν τον υπερδιπλάσιο από αυτόν, αριθμό, ημερησίως. Ειδικά φέτος που αναμένεται και αυξημένο ενδιαφέρον για Ελλάδα λόγω των εξελίξεων με την Τουρκία και την Αίγυπτο.
Και λέμε «αν καταστεί δυνατή» η δημιουργία 60-65 θέσεων εργασίας καθώς, όπως αναφέρεται, για να συμβεί αυτό θα πρέπει να τροποποιηθεί ο κανονισμός του ΥΠΕΞ, για την πρόσληψη επιτόπιου προσωπικού. 

Αυτό που προκύπτει από τις υπόλοιπες πληροφορίες που έχουμε, είναι ότι οι θέσεις αυτές δεν γίνεται να καλυφθούν εξ' ολοκλήρου από έμπειρους υπαλλήλους από την Ελλάδα ή άλλες περιοχές όπου υπηρετούν σήμερα για αυτό και επισημαίνεται ότι αν γίνουν προσλήψεις επιτόπιου προσωπικού, τότε οι υπάλληλοι αυτοί θα πρέπει να εκπαιδευθούν και να εξοικειωθούν με το σύστημα.

Στην αναφορά επισημαίνεται ότι αν απαιτηθεί μεγαλύτερος αριθμός θεωρήσεων από αυτόν, τότε το Προξενείο δεν θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί κατά τρόπο ικανοποιητικό.
Και τούτο καθώς θα απαιτείται δεύτερη βάρδια, δηλαδή διπλάσιο προσωπικό για 12.000-13.000 θεωρήσεις ημερησίως αλλά και πάλι, υπό την προυπόθεση ότι όλα θα λειτουργούν ομαλά...

Στην αναφορά υπάρχει η προειδοποίηση ότι τυχόν αδυναμία ικανοποίησης της ζήτησης, είτε ποσοτική (αριθμός χορηγήσεων) είτε ποιοτική (έγκαιρη έκδοση), υπάρχει φόβος ότι θα προκαλέσει όχι μόνον δυσαρέσκεια, καθώς η αγορά είναι αμείλικτη αλλά και αξιώσεις αποζημίωσης για ενδεχόμενη επιχειρηματική ζημία, η έκταση και οι συνέπειες της οποίας δεν είναι δυνατόν να εκτιμηθούν.

Αυτό είναι το «ζουμί» της αναφοράς που όπως είπαμε επιβεβαιώνει τις ανησυχίες του τουριστικού κόσμου αλλά και όσα λέμε και γράφουμε το τελευταίο διάστημα και εμείς, μεταφέροντας ακριβώς αυτόν τον προβληματισμό.

Το νέο στοιχείο που υπάρχει σε αυτήν την ιστορία, είναι μία πρόταση που έχει υποβάλει ο πάροχος των visa centers προς την ελληνική πλευρά για τη λειτουργία ενός κέντρου εξ αποστάσεως χορήγησης θεωρήσεων, η τύχη της οποίας, ωστόσο, παραμένει άγνωστη...

πηγή: http://tourismlobby.blogspot.gr/
http://www.ellada-russia.gr/news/2/article/7174

http://dia-kosmos.blogspot.gr/
Share:

Τυχαίες Αναρτήσεις

Labels

Blog Archive

Αναγνώστες

About

Διά-Κόσμος