“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

"Φιλοξενούμενος" ο Έλληνας που έφερε με αποδείξεις 308 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, την ώρα που οι "Ελληναράδες" έβγαζαν έξω τα κλεμμένα!!!

Ο Ιβάν Σαββίδης με τη σημαία της Δημοκρατίας του Πόντου, στην Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης, της οποίας έχει αναλάβει πλήρως τα έξοδα για την ψηφιοποίηση του Ιστορικού Αρχείου, καθώς και τις εκδόσεις και τις υποτροφίες για τη σπουδή, την ανάδειξη και τη χρήση αυτού του Αρχείου.

Τουλάχιστον χυδαία είναι η απάντηση των κύκλων του Ολυμπιακού για τα λεγόμενα του Ιβάν Σαββίδη μετά το τέλος της συνεδρίασης των ιδιοκτητών των ομάδων της Superleague.
Η μαγική χώρα του Ολυμπιακού και του Σύριζα

«Δεν θα ασχοληθούμε με τις γραφικότητες ενός κλόουν που είναι φιλοξενούμενος στη χώρα μας», αναφέρει διαρροή από την ΠΑΕ Ολυμπιακός, ενώ σε σχέση με το Δ.Σ. της λίγκας, τονίστηκαν τα εξής: «Δεν πάρθηκε καμία απόφαση. Όποια πρόταση έχουν οι ομάδες να την κάνουν στο Δ.Σ. της Λίγκας. Σε αυτή τη συνάντηση καθένας έβαζε το δικό του ζήτημα και δεν υπήρξε γόνιμος διάλογος. Ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει με σοβαρότητα το ποδόσφαιρο και τα θέματα τα λύνει θεσμικά. Δεν τα λήγει σε συζητήσεις που θυμίζεις τσίρκο».

Ο Ιβάν Σαββίδης μίλησε στα ΜΜΕ μετά από το τέλος της σύσκεψης των ιδιοκτητών των ΠΑΕ της Super League, μιλώντας σε έντονο ύφος σχετικά με τη συζήτηση γύρω από την καταγωγή του.

"Είμαι περήφανος Πόντιος, πλέον θα λέω ότι είμαι Ρωσοπόντιος", τόνισε μεταξύ άλλων ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ο οποίος υποστήριξε ότι έχει δώσει 308.000.000 ευρώ στο ελληνικό κράτος.

Επανέλαβε, δε, ότι ο ΠΑΟΚ δεν πρόκειται να επιστρέψει στο Κύπελλο Ελλάδας, διαχωρίζοντας τη θέση του από εκείνη του Δημήτρη Μελισσανίδη σχετικά με τη διακοπή, ζητώντας ταυτόχρονα και τη διακοπή του πρωταθλήματος.

Οι δηλώσεις Σαββίδη μετά από τη σύσκεψη
Για τη σύσκεψη

"Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από τη συνάντηση. Βέβαια, χρειάζονται κι αυτές κι ας είναι χάσιμο χρόνου. Τουλάχιστον οι επόμενες μπορεί να είναι πιο ουσιαστικές. Μιλήσαμε πολλοί, αντιλαμβανόμενοι ότι δεν θα υπάρχει αποτέλεσμα.

Για τη στάση του

"Χρειαζόμαστε ποιοτικό και καθαρό ποδόσφαιρο. Πρέπει να καταλάβουμε ότι η διαφθορά και η κακή διαιτησία προκαλούν τη βία στα γήπεδα. Εγώ ανακοίνωσα στους εκπροσώπους μέσα στην αίθουσα τη θέση μου και θέλω να πω ότι είναι απίθανο να αλλάξω τη θέση μου".

Για τη συζήτηση για την καταγωγή του

"Είμαι προσβεβλημένος! Δυστυχώς με χαρακτήρισαν φιλοξενούμενο που τον φροντίζουν! Αυτό με οδηγεί να σκεφτώ ξανά κάποια πράγματα. Ποια θα είναι η απόφαση που θα καταλήξω, δεν ξέρω. Στα τέσσερα χρόνια στον ΠΑΟΚ έχω κάνει πολλά περισσότερα από άλλους, σε όλη τους τη ζωή. Έχω δώσει στα ταμεία του κράτους 308.000.000 ευρώ και απαιτώ σεβασμό. Δεν μπορεί κάποιος να αφαιρεί τα χρήματά μου! Είμαι έτοιμος για όλα! Δεν αλλάζω τη θέση μου! Ακόμα κι αν η Τούμπα κλείσει τις πόρτες σε μένα, εγώ θα επιμείνω στη θέση μου. Δεν έχω κάνει κάτι για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι. Το κράτος έχει έναν απόλυτα σωστό επενδυτή, αλλά φαίνεται πως πρέπει να το σκεφτώ ξανά".

"Είμαι Πόντιος, είμαι υπερήφανος Πόντιος. Από σήμερα θα λέω με υπερηφάνεια πως είμαι Ρωσοπόντιος. Ουδείς έχει το δικαίωμα να χαρακτηρίζει τον άλλον. Θα πάμε στα δικαστήρια. Θα προστατεύσω την τιμή και την αξιοπρέπειά μου. Δίνω αξία στο διαβατήριο που είναι στην τσέπη μου. Να, δείτε το! Αν το κράτος μου το έδωσε ως φιλοξενούμενος, ας το πάρει πίσω! Μου κήρυξαν πόλεμο μέσα και θα μπω σε αυτόν τον πόλεμο. Ο ΠΑΟΚ θα βγει νικητής".

Για τη στάση της κυβέρνησης

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για τη δική μου τιμή και την τιμή του ΠΑΟΚ. Υποστηρίζω την κυβέρνηση που ματαίωσε το κύπελλο και είμαι υπέρ της διακοπής του πρωταθλήματος. Δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Εγώ απαίτησα μέσα να υποστηρίξουν αυτή την ιδέα. Το πρόβλημα της βίας είναι πρόβλημα του κράτους. Πρέπει να επιληφθεί το κράτος. Όπως παλεύουν για την τρομοκρατία, έτσι πρέπει να παλεύουν για τη βία. Πληρώνουμε τους διαιτητές για να μας κοροϊδεύουν;"

Για τον διαιτητή του ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός, Ανδρέα Παππά

"Διαιτητές σαν τον Παππά πρέπει να αποβληθούν ισόβια. Μόνο έτσι θα επιστρέψει η εμπιστοσύνη του κόσμου. Δεν υποστηρίζω τα επεισόδια, είμαι εναντίον της βίας. Το είπα και μέσα. Αλλά οι ενέργειες του Παππά προκάλεσαν τη βία. Ήμασταν τυχεροί που δεν σκοτώθηκαν άνθρωποι ή που δεν έμειναν ανάπηροι. Τι περιμένουμε; Να σκοτωθεί κάποιος; Γι' αυτό τέτοιοι διαιτητές δεν πρέπει να βγαίνουν στα γήπεδα. Επαναλαμβάνω πως οι ενέργειες των φιλάθλων μας δεν ήταν σωστές. Αν το παιχνίδι είχε διακοπεί τη στιγμή που έπρεπε, δηλαδή όταν δέχθηκε το μπουκάλι ο κ.Σίλβα, εμείς θα το δεχόμασταν και θα κάναμε ό,τι χρειαζόταν να το διορθώσουμε.

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του ΠΑΟΚ στο κύπελλο

"Όλοι θέλουμε ένα καθαρό ποδόσφαιρο. Να γυρίσει ο κόσμος στα γήπεδα. Ας ενωθούμε και ας βάλουμε ένα τέλος σε όλο αυτό. Το ξεκαθαρίσαμε. Δεν πάμε στη ρεβάνς ακόμα κι αν γίνει το κύπελλο. Πιθανότατα εκείνη την ημέρα θα δώσουμε φιλικό παιχνίδι και τα έσοδα θα τα χρησιμοποιήσουμε για μια ασφαλή Τούμπα. Θα δημιουργήσουμε το σωματείο 'Ασφαλής Τούμπα' και το 10% από κάθε εισιτήριο, συν τα δικά μου χρήματα, θα πηγαίνουν εκεί. Για να φτιάξουμε μια ασφαλή Τούμπα, να εξασφαλίσουμε ασφάλεια και σε άλλα γήπεδα που δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν. Η Τούμπα είναι ιερό μέρος".

http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2016/03/308.html#more
http://dia-kosmos.blogspot.gr/