“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Τον έχουν καταζητούμενο και αντί να τον ψάχνουν, τους ψάχνει και του κρύβονται!.....










Προς την

Εισαγγελία Αρείου Πάγου

Υπόψη κ. Ξένης Δημητρίου-Βασιλοπούλου,

Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

Email: gram@areiospagos.gr

28 Νοεμβρίου 2017

Θέμα: Συνέχεια της από 13 Νοεμβρίου 2017 Καταγγελίας με απόρρητα στοιχεία περί διαπραχθεισών

αξιόποινων πράξεων του Ποινικού Κώδικα και του Συντάγματος της Ελλάδος, σε βάρος του δημόσιου

συμφέροντος και εμού προσωπικά, από Υπουργούς και Βουλευτές της Κυβέρνησης Σύριζα – ΑΝ.ΕΛ.

Με την παρούσα ενυπόγραφη επιστολή – Καταγγελία μου, κατά του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου

Καμμένου, ΜΜΕ και blogs, για διασπορά ψευδών στοιχείων, η οποία αφορά στην κατηγορία προς το

πρόσωπό μου, ως «πράκτορα της Τουρκικής ΜΙΤ» με την επιφύλαξη να σας καταθέτω Μηνυτήρια Αναφορά

για αυτό και για άλλα εγκλήματα που έχει διαπράξει ποινικά κολάσιμα κατά το ΠΚ και το Σύνταγμα, λόγω

όγκου στοιχείων και να σας αποστείλω σε εύλογο χρονικό διάστημα με δικηγόρο τον οποίο και έχω ορίσει.

Κυρία Εισαγγελεύ του Αρείου Πάγου,

Σε συνέχεια της προηγούμενης καταγγελίας μου (σχετ. 1 συνημμένα) και των εξελίξεων που

αφορούν στην σκανδαλώδη υπόθεση σχετικά με την πώληση όπλων στην Σαουδική Αραβία με τη χρήση

πλαστών εγγράφων, τα οποία κατατέθηκαν στην Βουλή των Ελλήνων, και κυρίως για την αήθη επίθεση που

δέχθηκα, τόσον από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο όσο και από κατευθυνόμενα blogs,

ενδεικτικά www.olymbia.grγνωστό στο πανελλήνιο ότι o ιδιοκτήτης είναι άνθρωπος του Πάνου Καμμένου

που έχει προσλάβει στο ΥΕΘΑ, το εμφανιζόμενο ως Ελληνικό www.epikairo.com παρότι έχει βάση τις

Σεϋχέλλες και άλλα πολλά για τα οποία επιφυλάσσομαι να σας δώσω στοιχεία, όσον και από τηλεοπτικά

κανάλια όπως το https://www.epsilontv.gr/live/

Σας καταθέτω, ενδεικτικά στοιχεία, προκειμένου να αποδείξω την αλήθεια και να προστατεύσω την τιμή

και την υπόληψη της Οικογενείας μου και εμού προσωπικά, καθώς ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος

Καμμένος, με αποκάλεσε «πράκτορα των Τούρκων και συγκεκριμένα της ΜΙΤ» μέσω του προσωπικού του

λογαριασμού στο Twitter. (σχετ. 2 συνημμένα).

Την προσβολή προς εμένα και την Οικογένεια μου πραγματοποίησε ο Υπουργός Πάνος Καμμένος με

ανυπόστατους ισχυρισμούς, και άνευ αποδεικτικών στοιχείων.

Σελ. 2 από 5

Ότι κατέθεσε για εμένα ήταν κατασκευασμένο από την φαντασία του, προκειμένου να βλάψει την

αξιοπιστία μου, την τιμή και την υπόληψή μου, για τα όσα του καταλογίζω, όπως την ατιμία του για την μη

τήρηση όλων όσων έχει υπογράψει στην Ιδρυτική διακήρυξη του πολιτικού κόμματος ΑΝ.ΕΛ

http://anexartitoiellines.gr/files/idritiki%20diakirixi.pdf της οποίας έχω συνδράμει ποικιλοτρόπως, για την

εξαπάτηση των Ελλήνων, και για το πρόσφατο έγκλημα που διέπραξε της χρήσης πλαστού Εγγράφου το

οποίο κατάθεσε στην Βουλή των Ελλήνων για την πώληση όπλων στη Σαουδική Αραβία κα. (σχετ. 3

συνημμένα).

Τα στοιχεία αυτά που ως είδηση διοχέτευσε δήθεν ως αληθινά ο Υπουργός Πάνος Καμμένος, και

αναπαρήγαγαν αρχικώς ελληνικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ με αρχή το μήνυμα του υπουργού Πάνο Καμμένου και

αυτών με έδρα τις Σεϋχέλλες, και στην συνέχεια με οδηγίες του ίδιου, έλαβαν μορφή χιονοστιβάδας σε

ελεγχόμενα από τον ίδιο ΜΜΕ ακόμα και τηλεοπτικά ΜΜΕ.

Μάλιστα έδωσε και συνέντευξη ο ίδιος ο Υπουργός Πάνος Καμμένος στο τηλεοπτικό μέσο EpsilonTV, με

αναφορές στο πρόσωπο μου με ανυπόστατες κατηγορίες για τις οποίες ζητώ να επέμβει για την τήρηση του

νόμου, πρωτίστως την απόδειξη των όσων φλυαρεί λασπολογώντας και προσβάλλοντάς με, με χρήση ψευδών

στοιχείων τα οποία δίνει στα ΜΜΕ και στην συνέχεια όλοι μαζί κάνουν διασπορά ψευδών ειδήσεων, γνωστά

παγκοσμίως ως “fake news”(σχετικό 4 συνημμένα)

Συνέχεια όλων αυτών, την σκυτάλη της προσβολής μου πήραν «γνωστοί» δημοσιογράφοι με μαύρα

χρήματα και σπίτια στο Μονακό μέσα από εξωχώριες εταιρείες, των οποίων τα συμφέροντα βρίσκονται σε

γνωστές «λίστες» και σκάνδαλα όπως αυτά των Panama Papers, the Offshore Leaks and the Bahamas Leaks,

και ενδεικτικά των υποθέσεων σχετικά με τα εξοπλιστικά, Υποβρύχια, Siemens, ABB, IMF, θαλασσοδάνεια

τραπεζών ξέπλυμα βρώμικου χρήματα κα., υποθέσεις των οποίων στοιχεία έχει λάβει ο υπουργός Πάνος

Καμμένος από εμένα και μάλιστα μου τα έχει ο ίδιος επιβεβαιώσει εγγράφως και προφορικώς.

Πολλά δε από τα απόρρητα στοιχεία, εκμεταλλεύτηκε ευεργετώντας τις εκ του πονηρού πολιτικές του

φιλοδοξίες και άλλα, όπως έχω πληροφορηθεί για να χρηματοδοτηθεί «εκβιάζοντας πρόσωπα και πράγματα».

Όλα αυτά τα προσβλητικά και κατασκευασμένα σε βάρος μου στοιχεία τα οποία χρησιμοποίησε ο

Υπουργός Πάνος Καμμένος για να με κατηγορήσει, είναι ανυπόστατα και προϊόν φαντασίας του Υπουργού

και Υμείς, κυρία Εισαγγελεύ, εκ του νόμου εντέλλεσθε, όπως κινηθείτε με την νόμιμη διαδικασία εναντίον

του, από την στιγμή που έχετε στα χέρια σας την καταγγελία μου.

Όσα δημοσιοποίησε σε βάρος μου το έκανε ενώ γνωρίζει ότι, υπήρξα και έδρασα ως κατάσκοπος για

λογαριασμό της ΕΥΠ στην Τουρκία (σχετ. 5 στοιχεία για την δράση μου στην ΕΥΠ) και αλλού, καθώς και το

γεγονός, ότι με πρόδωσαν τα μεγάλα και σκοτεινά συμφέροντα της Υποθέσεως: παραεμπόριο Ελληνικών

Σελ. 3 από 5

Visa Schengen από τις προξενικές αρχές της χώρας μας στην Τουρκία και των συνεργατών τους. (σχετ. 5

συνημμένα).

Ο Υπουργός Πάνος Καμμένος, προκειμένου να προσβάλει την προσφορά μου στην πατρίδα μας, που με

αυτοθυσία προσέφερα για το συμφέρον της χώρας μας προασπίζοντας τα Εθνικά Συμφέροντα μας σε εχθρικό

έδαφος όπως είναι η Τουρκία, με αποκάλεσε πράκτορα των Τούρκων συγκεκριμένα της ΜΙΤ σε μία

προσπάθεια αποδόμησης μου επειδή αποκάλυψα κατά το πρόσφατο παρελθόν, έκνομες ενέργειές του, οι

οποίες σε οποιονδήποτε Έλληνα πολίτη, θα κινούντο από την δικαιοσύνη, όλες οι προβλεπόμενες νομικές

διαδικασίες, και τελευταία αποκάλυψα ότι έκανε χρήση πλαστά έγγραφα για να εξαπατήσει την Βουλή των

Ελλήνων τουλάχιστον στην υπόθεση πώληση όπλων στη Σαουδική Αραβία.

Για τους παραπάνω λόγους και άλλους που επιφυλάσσομαι να καταθέσω αναφορικά με τα όσα ψευδώς ο

υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, έχει δηλώσει ότι δηλαδή ήμουν πράκτορας της τουρκικής ΜΙΤ,

ζητώ τις κατά νόμο άμεσες ενέργειες σας, όπως ορίζει το Συντάγματος καθότι «ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ», και τον ΠΚ την παραδειγματική τιμωρία του υπουργού

Εθνικής Άμυνας, Πάνου Καμμένου εφόσον αποδειχθεί ότι πρόκειται για άτομο ο οποίος έχει σώας τας

φρένας, καθώς και κατά όλων των διαχειριστών όλων των προαναφερόμενων στην καταγγελία μου

εμπλεκομένων ΜΜΕ και blogs για την διασπορά ψευδών ειδήσεων..

Παρ’ ότι γνωρίζω ότι με τις καταγγελίες μου, σας έχω φέρει σε δεινή θέση όπως έχω φέρει και

προκατόχους σας και ενδεχομένως δεν θα έπρεπε μιας και δεν είναι σκοπός μου, όμως δεν έχω άλλο ανώτερο

θεσμό να απευθυνθώ για την τήρηση του νόμου, πρωτίστως την απόδειξης της αλήθειας και την τιμή και

υπόληψη της Οικογενείας μου και εμού.

Είστε ο μόνος αρμόδιος Θεσμός, να επιβάλετε την Δικαιοσύνη, όπως ορίζει η λειτουργία σας.

Περιληπτικά, για αρχή σας καταθέτω τα εξής:

Είναι απόλυτα αληθινά και αδιάψευστά ότι,

1. Έχω στρατολογηθεί από την ΕΥΠ.

2. Η εκπαίδευση μου έλαβε χώρα στην νήσο ΚΩ από προσωπικό της ΕΥΠ, Αθήνας και Ρόδου.

3. Πληροφορίες παρείχα για την ΕΥΠ πολύ πριν την εκπαίδευση μου στην νήσο ΚΩ από προσωπικό

της ΕΥΠ, Αθήνας και Ρόδου.

4. Χειριστής μου υπήρξε μόνο ο Διοικητής Κλιμακίου Ρόδου,

5. Έχω προσφέρει στην ΕΥΠ με πληροφορίες και εκθέσεις μου μετά από περισυλλογή πληροφοριών

ενώ δρούσα στην Τουρκία, κάποια μάλιστα έχει γίνει και θέμα παρουσίασης σε ετήσιο συνέδριο της

ΕΥΠ αναφορικά με την ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ στην οποία έχω εξειδικευμένες γνώσεις και πείρα.

6. Βρίσκομαι και διαμένω στην ίδια ταχυδρομική διεύθυνση που με άφησαν τελευταία φορά η ΕΥΠ,

και δεν κρύβομαι από κανέναν.

Σελ. 4 από 5

7. Στην ίδια ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία η ΕΥΠ μου απέστειλε εξοπλισμούς και ηλεκτρονικά

προγράμματα.

8. Είναι η ίδια ταχυδρομική διεύθυνση που είναι εγκατεστημένα το τηλέφωνο (αριθμός) και το

internet (IP) με το οποίο έχουν γίνει εκατοντάδες τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές επικοινωνίες με την

ΕΥΠ.

9. Από τα ίδια μέσα, τηλέφωνο (αριθμός) και το Internet (IP) έλαβαν χώρα με την χρήση τους και

οι επίμαχες επικοινωνίες με υπουργούς της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝ.ΕΛ. όπως α) ο Υπουργός Εθνική

Άμυνας Πάνος Καμμένος και β) ο υφυπουργός Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος,

10. Δεν υπήρξα ούτε είμαι άνθρωπος της τουρκικής ΜΙΤ και αδίκως με κατηγορούν, υπόθεση

για την οποία απαιτώ την συγνώμη όλων.

Μάλιστα για το αληθές των όσων σας καταθέτω,

Σας δίνω το δικαίωμα παραιτούμενος από κάθε μέσω να προσβάλω με ένδικα μέσα τον οποιοδήποτε

έλεγχο προσωπικών δεδομένων μου, προκειμένου να εκλεχθούν ηλεκτρονικά όλα τα τηλέφωνα μου, και

ηλεκτρονικά μέσα.

Το ίδιο απαιτώ να ζητηθεί και από όλους τους παραπάνω εμπλεκόμενους, ειδικότερα τους συκοφάντες-

εγκληματίες όπως ο Υπουργός Πάνος Καμμένος, από τους αξιωματούχους και Διοικητές της ΕΥΠ επι

κυβερνήσεων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ κ. Θεόδωρος (Θόδωρος) Δραβίλλας και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ Ιωάννης Ρουμπάτης.

Μάλιστα αυτό, δηλαδή ο έλεγχος, ζητώ να γίνει από την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

της Ε.Α., με την μαρτυρική παρουσία του εν αποστρατεία και επί σειρά ετών διατελέσαντος προϊσταμένου της

Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ. Στρατηγό κ. Μανώλη Σφακιανάκη τον οποίο χωρίς να τον

γνωρίζω εμπιστεύομαι, από την προσφορά του στην χώρα μας. Αλλιώς, δηλαδή στην περίπτωση που ο

Στρατηγός κ. Μανώλης Σφακιανάκης κολλιέται, τότε να παρίσταται υψηλόβαθμο στέλεχος-αξιωματούχος

Μυστικών Υπηρεσιών που θα σας γνωστοποιήσω μιας χώρας-συμμάχου για την Ελλάδα.

Στην διάθεση σας για να υποβάλω προς τούτο, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία μαζί και

επεξηγηματική κατάθεση για όλα τα παραπάνω, μαζί και πολλά άλλα.

Διατελώ μετά τιμής,

Εμμανουήλ Αθ. Χατζησάββας,

π. Πράκτορας της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών-ΕΥΠ

Συνημμένα.

Σελ. 5 από 5

σχετ. 1

http://www.crashonline.gr/politiki/1025104/tweet-kammenou-ellinas-praktoras-tis-mit-piso-apo-tisapokalypseis-

gia-ta-opla/

https://olympia.gr/2017/11/26/%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF

%84%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CE%B5-

%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-

%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%BF/

http://www.dimokratianews.gr/content/80533/ellinas-praktoras-tis-mit-dierreyse-eggrafa

http://www.onalert.gr/stories/kammenos-gia-piromaxika-ellinas-praktoras-tis-mit-pisw-apo-to-sikeskandalo/

61005

σχετ. 2

https://twitter.com/PanosKammenos?lang=en

σχετ. 3

https://www.edocr.com/v/47rk8pkb/eahatzisavvas/Eisaggeley-Areioy-Pagoy-PLASTO-EGGRAFO-w

σχετ. 4

Epsilon TV https://www.youtube.com/watch?v=25E4MGidTOk

ΕΡΤ https://www.youtube.com/watch?v=Fp6dbcQXosQ

Σχετ. 5

https://www.edocr.com/v/m86x1ro5/eahatzisavvas/AYTOI-EINAI-Anikanoi-deiloi-kai-brwmikoi

http://dia-kosmos.blogspot.gr/

Comments