“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Εφιάλτης.....δώστε προσοχή



Μια ψυχρή νύχτα μέσα Απριλίου δέχτηκα ένα μήνυμα στο blog. Ένα συνταρακτικό μήνυμα. Ένα μήνυμα εφιάλτη που με άφησε άυπνο. Ήταν μια κοπέλα. Μια μορφωμένη κοπέλα. Μια κοινωνική λειτουργός μέλος των μκο στις δομές φιλοξενίας!!

5 σελίδες μου έγραψε..τα πάντα...γιατί προτίμησε εμένα; Μου είναι άγνωστο. Μου φάνηκε όμως φοβισμένη...από την δουλειά της μου περιέγραφε τον υπόκοσμο...δεν ήθελε καμία επαφή με επώνυμα blogs, ούτε δημοσιογράφους γιατί όπως μ εξήγησε είναι της ΕΥΠ. Μου περιέγραψε όλο τον σχεδιασμό των δομών!! τα πάντα!!

Τρομακτικό! Δεν μπορείς να καταλάβεις πως λειτουργούν! Σε ξεπερνά!! όσο ζω, όσο αναπνέω δεν πρόκειται να πατήσω σε εκλογικό κέντρο!!

https://myflamseptemberblog.blogspot.com/

http://dia-kosmos.blogspot.gr/ ctrl + ή - για αύξηση μείωση γραμματοσειράς

Comments