“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Υπουργός Δικαιοσύνης της Ελλάδας


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΚΩ κ. ΜΑΡΙΑ ΚΩΛΕΤΤΗ

Κυρία Δασκαλάκη,

Για τρίτη φορά, με τον ποιο ευγενικό τρόπο σας παρακαλώ να μου απαντήσετε εγγράφως ότι έχει ενημερωθεί η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Κω κ. ΜΑΡΙΑ ΚΩΛΕΤΤΗ Εισαγγελέας Επίδοση σε σκαλωσιά στην Ρόδο του ΑΒΜ Β19/186 Κλητήριο Θέσπισμα το οποίο φέρει την υπογραφή της, και για το περιεχόμενο της Καταγγελίας μου όπως περιέγραψα στο email παρακάτω.

Σε αναμονή όπως ορίζει ο νόμος με κάθε τύπο την απάντηση σας.

ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ

Εμμανουήλ Αθ. Χατζησάββας,

π. Πράκτωρ Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών-ΕΥΠ

Κυρία Δασκαλάκη,

Παρακαλώ όπως ενημερωθεί η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Κω κ. Μαρία Κωλέττη και ανάλογα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες που προβλέπει ο νόμος για τον διορισμό συνηγόρου διότι αδυνατώ να βρω συνήγορο υπεράσπισης μου αναφορικά με το Κλητήριο Θέσπισμα ΑΒΜ Β19/186 της Εισαγγελίας σας.

Πρόκειται για το ίδιο Κλητήριο Θέσπισμα ΑΒΜ Β19/186 της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Κω -το οποίο ως γνωστό μου επιδώσατε σε σκαλωσιά στην Ρόδο, παρότι τυγχάνω γνωστής κατοικίας εξωτερικού – με το οποίο καλούμαι να παρουσιαστώ αυτοπροσώπως στο ακροατήριο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Κω στις 18 Δεκεμβρίου 2020 ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00  για να δικαστώ σαν υπαίτιος για μία σειρά από πράξεις που προβλέπονται και τιμωρούνται από πλήθος διατάξεων άρθρων του Π.Κ.

Ο λόγος για τον οποίο αδυνατώ να βρω δικηγόρο υπεράσπισης μου στην Ελλάδα είναι ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ και ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ και ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ που διαπράττουν οι ιθύνοντες στην ΕΥΠ στην Ρόδο, Δωδεκάνησα με εντολή της κεντρικής Διοίκησης, επιτελείο εθνικής ασφάλειας της χώρας, με Διοικητή τον Παναγιώτη Κοντολέων, και υποδιοικητές τους Βασίλη Γκρίζη, Διονύση Μελιτσιώτη, Αναστάσιο Μητσιάλη και Αλέξανδρο Διακόπουλο με αποτέλεσμα να μου παρεμποδίζουν Συνταγματικά μου δικαιώματα παραβιάζοντας παράφορα τα ανθρώπινα δικαιώματα μου και από κοινού διαπράττουν πλήθος εγκλημάτων όπως αυτά προβλέπονται από διατάξεις άρθρων του Π.Κ. και τιμωρούνται ανάλογα όπως πολύ γνωρίζεται καλύτερα από τον καθένα μας.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι η Διοίκηση της ΕΥΠ αποκρύπτει πέρα από την «στενής» μας σχέσης με την κατασκοπευτική δράση μου στην Τουρκία προασπίζοντας τα εθνικά μας συμφέροντα που ωφέλησε την χώρα μας, τις συμφωνίες μας, και το τιμολόγιο των υπηρεσιών μου το οποίο παρέλαβαν και ουδέποτε προέβησαν στην εξόφληση του πέρα από ένα μικρό ποσό των 50.000 Ευρώ που μου απέστειλαν στην ΔΑΝΙΑ και το οποίο δεν καλύπτει ούτε μέρος των τόκων υπερημερίας του ποσού του τιμολογίου που μου οφείλουν.

Παρακαλώ για τις ενέργειες τις Εισαγγελίας σας όπως ορίζει ο Νόμος και το Σύνταγμα.

Είμαι στην διάθεση σας εφόσον μου ζητηθεί να σας δώσω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία.

Σε αναμονή απάντηση σας,

ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΣ

Εμμανουήλ Αθ. Χατζησάββας,

π. Πράκτωρ Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών-ΕΥΠ

Comments