«Στο τέλος θα θυμόμαστε, όχι τα λόγια των εχθρών μας, αλλά, την σιωπή των φίλων μας»

“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

H ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΑ ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΙΓΝΑΔΗΣ




ΕΘΝΙΚΟΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ - ΣΥΡΙΖΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Πώς να κάνεις προπαγάνδα με μια φωτογραφία

Λείπει επειδή στο άλλο της μισό, πρώτη-πρώτη είναι η υπουργός πολιτισμού του Αλέκση, η συντρόφισσα Κονιόρδου.

Toυ ΜΑΝΟΥ ΒΟΥΛΑΡΙΝΟΥ

Ο βούρκος στον οποίο έχει κυλιστεί η αξιωματική αντιπολίτευση τις τελευταίες ημέρες νομίζω δεν έχει προηγούμενο, ακόμα κι αν κάποιος ανατρέξει στις ένδοξες ημέρες της Αλλαγής, τότε που η Αυριανή, ως η πραγματική φωνή του ΠΑΣΟΚ, έδινε μια πρώτη γεύση του τι σημαίνει πραγματική και οργανωμένη λάσπη. Τότε που τα πρωτοπαλίκαρα του Αντρέα και άλλοι «προοδευτικοί» συμπολίτες (μεταξύ των οποίων η Μελίνα, ο Πάγκαλος, ο Γλέζος, ο Κουβέλης) έπαιρναν στη σειρά για να μαλώσουν τον Μάνο τον Χατζιδάκι που είχε τολμήσει να μιλήσει άσχημα για την ιερή εφημερίδα των πρασινοφρουρών. Το μόνο που μοιάζει με τη σημερινή δράση των συντρόφων είναι η πρσπάθεια της ίδιας φυλλάδας να εμφανίσει τον Κωνσταντίνο τον Μητσοτάκη ως συνεργάτη των ναζί προκειμένου να βοηθήσει το ΠΑΣΟΚ στις δύσκολες εκλογές του 1985.

Και τώρα όπως και τότε οι πονηροί χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες όπως τους βολεύουν. Κι αν η συκοφαντία της Αυριανής ήταν προσεκτικά στημένη, στην υπόθεση Λιγνάδη τα πράγματα είναι κάπως πιο τσαπατσούλικα. Ίσως επειδή τα πρόθυμα στρατιωτάκια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν μπαίνουν ποτέ στον κόπο να ψάξουν αυτό εναντίον του οποίου γράφουν πύρινα καταγγελτικά ποστ (κάπως έτσι άλλωστε εξοργίστηκαν με το photoshop του υπεύθυνου έκδοσης του αγαπημένου τους Unfollow στο άρθρο του στο in.gr, καθώς δεν μπηκαν στον κόπο να διαβάσουν το άρθρο στο οποίο διευκρινίζεται ότι η φωτογραφία είναι παραποιημένη).

Γι αυτο και οι σύντροφοι κυκλοφορούν και μοιράζουν, από την πρώτη μέρα της υπόθεσης, αυτή τη φωτογραφία:


Όπως βλέπετε όλα είναι πολύ βολικά για την αντιπολίτευση. Να ο Λιγνάδης, να η Μενδώνη, να ο Πρωθυπουργός, να και το μεγάλο τους άχτι (τρέχα γύρευε γιατί) η γυναίκα του πρωθυπουργού. Ιδού το παρεάκι να χαμογελάει ευτυχισμένο, πιθανότατα αφού εχει καταστρώσει τα σατανικά σχέδιά του.

Μόνο που από αυτή την τόσο βολική φωτογραφία λείπει κάτι σημαντικο: το άλλο της μισό. Και δεν λείπει κατα λάθος. Λείπει επειδή στο άλλο της μισό, πρώτη-πρώτη είναι η υπουργός πολιτισμού του Αλέκση, η συντρόφισσα Κονιόρδου. Και η παρουσία της, όσο να ‘ναι, χαλάει το παραμύθι.


Βλέπετε, η κομμένη φωτογραφία είναι από παράσταση του Λιγνάδη στην Επίδαυρο στην οποία πρωταγωνιστούσε η συντρόφισσα Κονιόρδου. Αλλά αν εμφανιζόταν ολόκληρη πως θα μπορούσε ο βούρκος να φτιάξει σενάρια για παρεάκι που ήξερε τα πάντα και συγκάλυπτε;

Πώς θα δικαιολογούσε τη συνεργασία μιας πρώην υπουργού πολιτισμού με κάποιον του οποίου ο βίος είναι τόσο γνωστός ώστε να είναι αδύνατον να μην τον ήξεραν στην κυβέρνηση;

Πώς θα μπορούσε...

να σπείρει τη διχόνοια και να ξαναφτιάξει άλλο ένα «ή αυτοί ή εμείς»; Και μπράβο του.

Comments