“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Το εμβόλιο μου κατέστρεψε τη ζωή - Θέλω να αυτοκτονήσω


Καταγγελία μητέρας: Θέλω να αυτοκτονήσω. Το εμβόλιο μου κατέστρεψε τη ζωή!


Μία μητέρα από την Ουάσινγκτον κατηγορεί το εμβόλιο Covid-19 της Moderna ότι προκαλεί στο σώμα της ακούσια νευρολογικά τικ, τα οποία συμπεριλαμβάνουν μυϊκούς σπασμούς και τρέμουλο, ενώ την κάνουν και να βγάζει και περίεργους ήχους.

Σε ένα βίντεο που ανέβηκε στο Facebook την περασμένη εβδομάδα, η κάτοικος της Tacoma, Kellai Strodriguez εξήγησε τα γεγονότα που οδήγησαν στις σοβαρές ανεπιθύμητες παρενέργειες, ενώ παράλληλα δεν μπορούσε να ελέγξει τις κινήσεις του σώματός της.

«Δεν έχω κανέναν έλεγχο στο τι κάνει το σώμα μου. Τα μάτια μου, το κεφάλι μου, το στόμα μου, τα σφυρίγματα, τα τικ. Το μόνο πράγμα που φαίνεται να βοηθάει είναι το χτύπημα, γι’ αυτό και συνεχίζω να προσπαθώ να κάνω αυτό (χτυπάει το πλάι του προσώπου). Η μουσική, αν χτυπάω στο ρυθμό, συνήθως μπορώ να σταματήσω να το κάνω για λίγο».

Σύμφωνα με τη Strodriguez, άρχισε να υποφέρει από τρέμουλο και μυϊκούς σπασμούς λίγο μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης Moderna στις 5 Μαΐου. Αφού προσβλήθηκε δύο φορές από τον Covid, οι γιατροί φέρεται να της είχαν πει ότι το να κολλήσει και τρίτη φορά Covid, θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο.

«Όταν έκανα το εμβόλιο, το έκανα επειδή οι γιατροί μου είπαν ότι αν κολλούσα ξανά Covid, υπήρχε πολύ μεγάλη πιθανότητα να μην τα καταφέρω αυτή τη φορά, να πεθάνω», εξήγησε η Strodriguez.

Μετά από 57 ημέρες, ωστόσο, η Strodriguez, η οποία πάσχει επίσης από ινομυαλγία, υποφέρει πλέον από σοβαρά νευρολογικά προβλήματα και έχει ανεξέλεγκτα τικ.

«Αυτή είναι η 3η μέρα του τρέμουλου και τώρα κάνω και περίεργους ήχους», λέει, προσθέτοντας, ότι μερικές φορές το βάρος ενός σκύλου που ξαπλώνει πάνω της, βοηθά να σταματήσουν οι σπασμοί.

Η Strodriguez λέει ότι πριν από μία εβδομάδα ήταν στα πρόθυρα αυτοκτονίας, αλλά δεν μπόρεσε να το κάνει λόγω της πάθησής της.

«Παραλίγο να αυτοκτονήσω πριν από μιάμιση εβδομάδα και ο μόνος λόγος που δεν το έκανα ήταν επειδή δεν μπορούσα να κουνηθώ».

Παρά το γεγονός ότι επέλεξε να μην αυτοκτονήσει, η 35χρονη λέει ότι αισθάνεται ότι «δε θα τα καταφέρει για πολύ ακόμα». Οι γιατροί της είπαν ότι τα χαμηλά επίπεδα λιθίου θα μπορούσαν να είναι μία υποκείμενη αιτία, αλλά η Kellai λέει ότι δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα στο παρελθόν.

«Νιώθω απογοητευμένη. Προσπαθώ να παραμείνω θετική, αλλά είναι δύσκολο – ειδικά αν πάω κάπου και όλοι με κοιτάζουν, επειδή σαφώς μοιάζω σαν να έχω πάρει κρακ. Φοβάμαι. Είμαι λυπημένη. Είμαι θυμωμένη».

Η φοβισμένη μητέρα συνεχίζει να προειδοποιεί τους άλλους να κάνουν ερωτήσεις πριν κάνουν στον εαυτό τους τα πειραματικά εμβόλια.

«Αυτό το εμβόλιο πρέπει να σταματήσει να επιβάλλεται σε όλους. Όλοι πρέπει να σταματήσουν να φοβούνται για να κάνουν ένα εμβόλιο που μπορεί να βοηθήσει ή να μη βοηθήσει σε αυτό που συμβαίνει».

«Κανείς δεν μου είπε τους πραγματικούς κινδύνους πίσω από τη λήψη αυτού του εμβολίου, κανείς. Μου είπαν ότι μπορεί να αρρωστήσω. Μου είπαν ότι μπορεί να αρρωστήσω για μερικές ημέρες και μετά θα είμαι καλά».

«Δεν αρρώστησα. Αισθάνθηκα καλά μετά. Και μετά από μιάμιση εβδομάδα τα φάρμακά μου σταμάτησαν να δρουν και 57 ημέρες αργότερα μοιάζω έτσι».

«Θα προτιμούσα να έχω Covid αυτή τη στιγμή. Ο γιος μου, έχει φρικάρει».

Πηγή: Infowars

The Flag Report,

Comments