“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΡΣΥΑ και η ΑΓΚΙΤΑΤΣΙΑ

Αγκιτάτσια, το πιο επικίνδυνο είδος εβραϊκής Κομμουνιστικής Προπαγάνδας



Η ανάρτηση της Κατερίνας Ιωαννίδου:

«Θα παρακαλέσω θερμά το ΑΝΤΑΡΣΥΑ να αποσύρει τη φωτογραφία μου από την αφίσα της άμεσα!!!! Δεν έχω δώσει την άδειά μου να χρησιμοποιήσετε τη φωτογραφία μου γενικά και ειδικά σε πολιτικά και κομματικά παιχνίδια!!!! Παρακαλώ πολύ δεν επιθυμώ να υπάρχει σε οποιουδήποτε κόμματος την αφίσα το πρόσωπό μου ούτε να λάβω μέρος σε τέτοιες διαμάχες!!!!! Δεν έχει σχέση η εμπλοκή μου στις φωτιές με καμία πολιτική διαμάχη!!!!!! Παρακαλώ άμεσα να αφαιρεθεί η φωτογραφία μου από τις αφίσες οποιουδήποτε κόμματος!!!!!».

Πηγή: iefimerida.gr -



Comments