“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

Γι' αυτά τα μάτια σου τα δυο , στον ύπνο μου παραμιλώ



Ματάκια όμορφα γλυκά ,
ματάκια φλογισμένα , 
όταν τα είδα ξαφνικά,
με θάμπωσαν και εμένα.

Αυτά τα μάτια σου τα δυο , 
μου 'χουνε πάρει το μυαλό ,
μου 'χουνε πάρει το μυαλό, 
αυτά τα μάτια σου τα δυο.

Τα μάτια σού είναι πέλαγος,
μεγάλη τρικυμία, 
και έχω γίνει ναυαγός, 
με τρώει η αγωνία.

Μέσα στα μάτια σου τα δυο ,
γαλήνη ψάχνω για να βρω,
γαλήνη ψάχνω για να βρω,
μέσα στα μάτια σου τα δυο.

Τα μάτια σου με μάγεψαν ,
 και η ματιά καρφώνει, 
σαν σίδερο που το 'καψαν , 
και την καρδιά μου λιώνει. 

Γι' αυτά τα μάτια σου τα δυο ,
στον ύπνο μου παραμιλώ, 
στον ύπνο μου παραμιλώ, 
Γι' αυτά τα μάτια σου τα δυο


Βιολί: Μαυρουδής Αντωνίου
Καλλιτεχνική επιμέλεια και προγραμματισμός : Νίκος Δρακάκης
Ηχογραφηση:studio Nikos D.

Comments