“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

...και αφετέρου μεταφέρω όσες πληροφορίες έχω την άδεια


Για παράδειγμα ο Ερμής προβάλλει τον εαυτό του στο αρχέτυπο του Αρκτούρου της 5ης νοητικής σφαίρας. 

Όταν ένας γήινος έρθει σε επαφή με την οντότητα που εμείς την ονομάζουμε Ερμή, μπορεί να θεωρήσει ότι ο Ερμής κατάγεται από τον Αρκτούρο ή από κάπου αλλού. 

Θα μου επιτρέψετε να μην αναφέρω τις δονήσεις – ονόματα των Ολύμπιων έτσι όπως εγώ τους κατανοώ στην 6η σφαίρα, διότι αφενός αφορά την δική μου προσωπική Α-λήθεια και αφετέρου μεταφέρω όσες πληροφορίες έχω την άδεια. 

Σε κάθε σφαίρα ή διάσταση ο κάθε Ολύμπιος έχει και διαφορετική δόνηση με την οποία προβάλλεται.



Comments