“Το ανάλογο αξίωμα της κοινωνικής μηχανικής είναι: Αν κάτι δεν έχει αναφερθεί, δεν συνέβη ποτέ”
"Σε Έναν Κόσμο Προπαγάνδας, Η Αλήθεια Είναι Πάντα Μια Συνωμοσία"
"Το Ποιο Επικίνδυνο Από Όλα Τα Ηθικά Διλήμματα Είναι Όταν, Είμαστε Υποχρεωμένοι Να Κρύβουμε Την Αλήθεια Για Να Βοηθήσουμε Την Αλήθεια Να Νικήσει"

ΕΜΒΟΛΙΑ: Τέλος στην καριέρα του και ίσως και στη ζωή του έβαλε το ΕΜΒΟΛΙΟ σε παίκτη του NBA


Η ομοσπονδία, του είπε να σιωπήσει. Παίκτης του ΝΒΑ χάνει την σεζόν από τις παρενέργειες του εμβολίου



Ο Μπράντον Γκούντγουιν, παίκτης του ΝΒΑ με τους Ατλάντα Χοκς, παραδέχτηκε πρόσφατα ότι έπαθε θρόμβους αίματος από το εμβόλιο COVID, γεγονός που έβαλε τέλος στη σεζόν του και πιθανώς στην καριέρα του.

Ο Γκούντγουιν δήλωσε ότι το ΝΒΑ του είπε να το κρατήσει μυστικό.

Ο Μπράντον Γκούντγουιν δήλωσε: “Αρρώστησα και δεν συνήλθα ποτέ από αυτό. Πάντα είχα πόνους στην πλάτη. Ήμουν πολύ κουρασμένος στα παιχνίδια. Ήμουν τόσο κουρασμένος. Ένιωθα ότι δεν μπορούσα να τρέξω στο γήπεδο. Η πλάτη μου πονούσε. Η πλάτη μου άρχισε να πονάει πολύ. Τότε, είπα, “Εντάξει. Πρέπει να πάω στο γιατρό. Τότε ανακάλυψα ότι είχα θρόμβους αίματος. Όλα αυτά μέσα σε ένα μήνα”.

Ο Γκούντγουιν είναι σίγουρος ότι ήταν από το εμβόλιο COVID: “”Μέχρι τότε ήμουν καλά. Ήμουν μια χαρά μέχρι να κάνω το εμβόλιο, ήμουν μια χαρά. Οι άνθρωποι προσπαθούν να σας πουν: ‘Όχι, δε φταίει το εμβόλιο. Πώς το ξέρεις; Δεν το ξέρεις. Ναι, το εμβόλιο τερμάτισε τη σεζόν μου. Χίλια τοις εκατό”.

Η ιστορία του αποκρύπτεται από το NBA και τα μέσα ενημέρωσης . Προτιμούν να λένε ψέματα στο αμερικανικό κοινό και να βλέπουν τη ζωή και την αφοσίωση ενός ανθρώπου να καταστρέφονται παρά να μιλήσουν ενάντια σε αυτά τα επικίνδυνα εμβόλια.

Πηγή: TGP

The Flag Report

Comments